Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Sosial gruppe med stor aktivitet - egen blogg? Underforum?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-08, 20:40   #41
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sosial gruppe med stor aktivitet - egen blogg? Underforum?

Kunne ikke slankerne også fått et eget underforum og? Trådene er i allefall HØYST aktive og det har vært mange... Kunne vært ok å ha mulighet til å være litt mer privat syntes jeg.

Mulig dette er tatt opp før men...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 10:20   #42
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.033
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sosial gruppe med stor aktivitet - egen blogg? Underforum?

Dytter litt på denne. Sikkert en del pedagoger som er innom sjeldnere enn vanlig for tida og som har gått glipp av den.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 10:37   #43
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sosial gruppe med stor aktivitet - egen blogg? Underforum?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Dytter litt på denne. Sikkert en del pedagoger som er innom sjeldnere enn vanlig for tida og som har gått glipp av den.

Du kan jo legge igjen en profilmelding hos alle som er i den sosiale gruppen.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 10:39   #44
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.033
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sosial gruppe med stor aktivitet - egen blogg? Underforum?

Profilmelding?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 10:52   #45
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sosial gruppe med stor aktivitet - egen blogg? Underforum?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Profilmelding?

http://www.foreldreportalen.no/forum/member.php?u=540

FAQ: http://www.foreldreportalen.no/forum...public_profile

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 14:22   #46
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.033
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sosial gruppe med stor aktivitet - egen blogg? Underforum?

Kan ikke få med seg alt. Får se hva jeg får gjort.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 22:12   #47
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 9.002
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sosial gruppe med stor aktivitet - egen blogg? Underforum?

Her er jeg, tilbake fra miniferie og klar for pedagogene

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 22:16   #48
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sosial gruppe med stor aktivitet - egen blogg? Underforum?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Kunne ikke slankerne også fått et eget underforum og? Trådene er i allefall HØYST aktive og det har vært mange... Kunne vært ok å ha mulighet til å være litt mer privat syntes jeg.

Mulig dette er tatt opp før men...

Hallooooo---oooo--ooo--o... (ekko). HP!

Må vi ha en aktiv sosial gruppe først?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 22:18   #49
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sosial gruppe med stor aktivitet - egen blogg? Underforum?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Kunne ikke slankerne også fått et eget underforum og? Trådene er i allefall HØYST aktive og det har vært mange... Kunne vært ok å ha mulighet til å være litt mer privat syntes jeg.

Mulig dette er tatt opp før men...

Jeg stemmer helt klart for denne

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 22:19   #50
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sosial gruppe med stor aktivitet - egen blogg? Underforum?

Jeg forstår ikke hva sosial gruppe er for noe jeg .
Er utdannet pedagog, men har nok lite å bidra med. Men kanskje noe spennende temaer?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 22:26   #51
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.033
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sosial gruppe med stor aktivitet - egen blogg? Underforum?

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Her er jeg, tilbake fra miniferie og klar for pedagogene

Da må du melde deg inn via Kontrollpanelet og bli godkjent.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 22:47   #52
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sosial gruppe med stor aktivitet - egen blogg? Underforum?

Opprinnelig lagt inn av Joika

Hallooooo---oooo--ooo--o... (ekko). HP!

Må vi ha en aktiv sosial gruppe først?

Stemmer i!

Dessuten ville den kanskje blitt mye mer aktiv om den ikke var åpen for alle. (Var det her jeg ikke skulle skrive saltstenger!? :lurer: )

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 22:51   #53
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sosial gruppe med stor aktivitet - egen blogg? Underforum?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg forstår ikke hva sosial gruppe er for noe jeg .
Er utdannet pedagog, men har nok lite å bidra med. Men kanskje noe spennende temaer?

Sosiale grupper: http://www.foreldreportalen.no/forum..._social_groups

Ad. Overvektsgruppe: Presenter en god argumentasjon for og mot en slik gruppe i en egen tråd, blir det tilstrekkelig støtte så skal vi ta stilling til det. Som jeg skrev lengre opp i tråden opprettes "pedagogene" nå som en prøvegruppe, om den fungerer så kommer vi til å vurdere flere grupper etter ferien.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 22:52   #54
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sosial gruppe med stor aktivitet - egen blogg? Underforum?

Oki!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 11:58   #55
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sosial gruppe med stor aktivitet - egen blogg? Underforum?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Som jeg skrev lengre opp i tråden opprettes "pedagogene" nå som en prøvegruppe, om den fungerer så kommer vi til å vurdere flere grupper etter ferien.

Jeg ble minnet om dette lukkede pedagogforumet nå, og lurer på om dere har tenkt noe mer over det her med lukkede undergrupper. Jeg har skrevet dette innlegget før, for jeg syntes det var rart at det ikke ble en egen "vektgruppe" mens pedagogforumet forblir lukket.

Jeg er altså motstander (har ikke tenkt å gå i fakkeltog altså) av slik lukkede forum på FP, og jeg foreslår at pedagogforumet legges en plass der det kan leses av aktive brukere.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no