Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Veien ut av kaos - en slags oppussingstråd

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-12, 15:24   #41
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstråd

Vi har også bestemt kjøkken (nesten, i hvert fall, ikke knotter og sånt).

Det blir Abstrakt fra IKEA



Et ganske så safe valg, men dette blir ikke gjort om igjen med det første, så jeg kan ikke gå lei.

Hadde vi hatt store rom, hadde jeg kunnet tenkte med et mørkebrunt kjøkken/industrikjøkken. Men vi må ha det lyst.

Over vasken har vi veggplate fra IKEA. Tanken er at om det ikke funker, så skifter vi til noe annet.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 16:25   #42
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstråd

Fint!
Det kommer til å bli kjempebra!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 17:54   #43
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstråd

Flott å få stort, åpent kjøkken. Jeg har også lyst til å rive litt vegg.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 11:08   #44
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstråd

På tide med en oppdatering.


Faktum kjøkken er kjøpt inn....

.... og satt opp! Vel, i hvert fall nesten. Det mangler foring (?) under skapene, og det er en elektrikerjobb igjen. Tak må også sparkles og males, og så må vi male veggene og sette på plater mellom benken og overskapene. Litt spent på når dette blir gjort, ettersom snekkeren nå har forlatt oss siden vi snart er blakke og tror vi kan gjøre resten selv.

Vi har heller ikke håndtak. Kjøpte slike som man skal kunne åpne døren med et trykk, men det var altså noe drit. Ikke går døra skikkelig opp, og hele duppeditten faller også av rett som det er. Nei, det gikk altså ikke. Så tar gjerne imot tips på andre som har en slik (fungerende) løsning, eller andre håndtakstips. Vil helst ikke lage hull i frontene (som er hvite, ikke blå).


Vi hadde egentlig sett for oss en kjøkkenøy, men ombestemte oss etter råd fra kjøkkenmannen på IKEA. I stedet er benkeplaten litt bredere mellom vegg og bjelke, slik at man kan ha en sitteplass der. Jeg ser for meg idyll med veloppdragne barn som gjør lekser, eller besøk som tar seg et glass vin.



Noen rare løsninger blir det, når man pusser opp gamle hus og ikke har et utømmelig budsjett. Stikk og bryter mitt på veggen... jaja. Det har vært bryter der før, og det var visst ikke lov å blende. Så alternativet var å plugge igjen, noe som også ville gitt en liten forhøyning. Så da ble det noe som kan brukes i stedet.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 11:24   #45
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.442
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstråd

Flott, flott, flott!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 11:40   #46
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.279
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstråd

Den "mini-øya" tror jeg kommer til å bli akkurat så hyggelig som du tror!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 12:16   #47
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstråd

Ja! Dere må komme og drikke vin!

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 14:11   #48
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.514
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstråd

Så fint! Jeg skulle skrive her hvor kule de blå frontene var, også var de jo ikke blå.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 15:17   #49
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstråd

Jeg kan komme å drikke vin.

Det ser knallfint ut, dere er så flinke, jobber og står på!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 15:20   #50
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstråd

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Ja! Dere må komme og drikke vin!


Får med meg det viktigste!

Men sånn seriøst, det vil bli knallbra, hele greia.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 21:54   #51
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.864
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstråd

Så fint det blir. Den lekse/vin-benken skulle jeg gjerne hatt.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 13:58   #52
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.631
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstråd

Så fint det blir!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 15:01   #53
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstråd

Det blir kjempefint!

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 11:17   #54
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstråd



Sånn, nå har vi begynt å bruke kjøkkenet, og det har blitt akkurat som det pleide å være - hjemmekoselig!


.....
Skjønner ikke at det er mulig å samle så mye drit. Jeg prøver nå å rydde med ganske hard hånd, men det er jammen ikke lett altså!

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 11:20   #55
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstråd

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 11:21   #56
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstråd

Lykke til! Jeg har fem store plastkasser i garasjen som jeg ryddet ut av kjøkkenskapene for noen år siden. Har ikke savnet en ting!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 11:31   #57
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstråd


Og så litt gangprat. Vi har som nevnt revet en vegg. Det er fantastisk! Jeg visste det gamle lille trange kjøkkenet irriterte meg, men jeg ante ikke hvor forbanna jeg egentlig var over den lille gangen. Det å kunne ta på seg sko uten at noen kræsjer inn i bakpartiet slik at man tipper over og lander med nesa i de våte støvlene til Skatten, er heeeelt fantastisk!

Inngangen er døra til høyre, så blir det hengeplasser i den svære flotte hallen dere ser rett frem.




Her har vi fått opp skohyller og knagger til ungene (første bilde er fra yttergangen, det neste kikker vi inn mot høyre).

Tanken var at ungene skulle ha benker de kunne sitte på, men jeg har hengt knaggene for lavt. Ikke f... om jeg sparkler og maler den veggen en gang til, så når jeg på et tidspunkt flytter knaggene opp, vil det bli hull under. Jada. Satser på at det vil være nok jakker slik at hullene ikke synes. Tror ikke det blir noe problem i grunnen.

Egentlig har jeg lyst på vinylgulv, men per i dag er budsjettet overskredet og vi må bare gjøre det beste ut av det vi har. Det er lagt et billig laminatgulv som vi har hatt i et annet rom, og det får bare duge til vi er klare for neste runde.

Jeg er drittlei av å bo på en slagmark, og vi må bare få det OK før jul tenker jeg. Ferdig blir vi uansett aldri, og jeg må bare drepe min indre perfeksjonist så lenge.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08

Sist redigert av LilleRosin : 09-11-12 kl 10:19.
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 11:35   #58
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstråd

Ser dere den døra innerst på bildet der? Den bak den fine buegangen? Det er soverommet til meg og Rosinmannen.

Vi liker å gjøre litt her og litt der samtidig, så her skal det inn med garderobe. Har brukt den nette sum av 20000 på et Elfa-system (og da var det på halv pris ), og håper det skal bidra til enda mer orden. Vi kommer til å få det SÅ ryddig!

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 12:00   #59
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstråd

Det kommer til å bli knall, selv om det er et hekkans leven å leve med oppussing på alle kanter!

Vi har forresten håndtak som festes på baksiden av dører og skuffer, kjøpt på Ikea, skal se om jeg finner de. Funker hvertfall flott.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 12:03   #60
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstråd

Fant de ikke på Ikea sine sider, men ligner på disse. Skrus inn fra baksiden og går over kanten. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30222231/

Sånn ser det ut hjemme hos oss. Vi har valgt å ha de liggende både på skuffer og dører, for å få det mer helhetlig. Funker knallbra.



De vises nesten ikke på dørene på overskapene, men de ligger altså i bunn av dørene.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no