Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Pynt til stor festmarsipankake

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-09, 19:07   #41
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pynt til stor festmarsipankake

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg sitter og kjenner jeg er full av ærefrykt over dere damene.

Mens jeg er full av ærefrykt over hverdagen din. Bare baker, jeg!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 19:09   #42
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pynt til stor festmarsipankake

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Mens jeg er full av ærefrykt over hverdagen din. Bare baker, jeg!

Godt sagt.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 19:23   #43
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.714
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pynt til stor festmarsipankake

Bilde! :roper:

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 19:29   #44
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pynt til stor festmarsipankake

Åh himmel, for en kake! :momser trippelsjokoladefudgebrownies:

Jeg lagde den også i en liten langpanne, så den måtte stå litt lenger. Mulig sausen ble litt seig av det, men guri så god! Neste gang prøver jeg i en stor langpanne.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 19:57   #45
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pynt til stor festmarsipankake

Salt: Jepp. Skummelt god! Litt gøy at vi er tre stykker som har laget samme kaka i kveld. FP-kake-moten, altså!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 09:14   #46
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pynt til stor festmarsipankake

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Bilde! :roper:

Ok, da. Jeg er bare mellomfornøyd, men værsågod:



__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 09:19   #47
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.505
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pynt til stor festmarsipankake

Så fin den ble! Du er veldig flink og har en arbeidskapasitet på kjøkkenet som er helt utrolig!

Hørte jeg forresten restefest? Jeg har ett stykk leirgryte som lengter etter å komme til deg.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 09:50   #48
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pynt til stor festmarsipankake

Den så jo veldig god ut! Men det ser ut som om det er sjokoladelokk?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 10:57   #49
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pynt til stor festmarsipankake

Sjokoladekaken blir nå omtalt av guttungen som "presidentkaken".

Jeg må ha sett litt spørrende ut, for han la til "fordi den er så mektig".

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 11:00   #50
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pynt til stor festmarsipankake

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Sjokoladekaken blir nå omtalt av guttungen som "presidentkaken".

Jeg må ha sett litt spørrende ut, for han la til "fordi den er så mektig".

Ja, det var den, men det er sikkert bra, for da begrenser kanskje inntaket seg noe selv..

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 20:28   #51
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.714
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pynt til stor festmarsipankake

Ooo! Så diger kake er det utfordrende å legge lokk på ja. Men du har jo klart det kjempebra! Håper det smakte og at gjestene ble fornøyde.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 14:01   #52
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pynt til stor festmarsipankake

Men altså.
Hvor får man tak i sjokoladen til den browniegreia på en søndag?
Kan man lage den med bare det de måtte ha på bensinstasjonen av kokesjokolade også?

  Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 14:03   #53
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pynt til stor festmarsipankake

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Men altså.
Hvor får man tak i sjokoladen til den browniegreia på en søndag?
Kan man lage den med bare det de måtte ha på bensinstasjonen av kokesjokolade også?

Bunnpris eller Joker?

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 14:07   #54
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pynt til stor festmarsipankake

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Bunnpris eller Joker?

Hva tar du meg for? Urban? :skingrestemme:

Det ække no sånt her på landet. Det er bare bensern.

  Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 14:50   #55
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pynt til stor festmarsipankake

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hva tar du meg for? Urban? :skingrestemme:

Det ække no sånt her på landet. Det er bare bensern.


Men bensern funker vel sikkert..?

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 15:12   #56
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pynt til stor festmarsipankake

Da skal vi se.
De hadde ikke hvit sjokolade, men de hadde kinder. Det er herved bestemt at kinder er hvit og lys kokesjokolade på en gang. Dernest 70 % som kokesjokolade. De hadde ikke smilsaus, men de hadde smil. :hvis dette går bra går allting bra:

  Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 15:51   #57
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pynt til stor festmarsipankake


Jeg er helt imponert og litt til over hva dere sysler med på kjøkkenet damer!

Selv går jeg til bakern, peker og sier "den i midten, takk", betaler og går hjem for å late som om jeg har bakt. Igjen, og igjen, i grunnen så skjer det alltid når det skal bakes kake.

  Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 15:59   #58
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pynt til stor festmarsipankake

Jeg har seff bakt selve kaka med sukrin og fibra. Jeg vil også ha - jeg kan tåle å skrape av toppen, for jeg akter å ha krem ved siden av. Sjikkli lavkarbokake.

  Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 16:06   #59
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pynt til stor festmarsipankake

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har seff bakt selve kaka med sukrin og fibra. Jeg vil også ha - jeg kan tåle å skrape av toppen, for jeg akter å ha krem ved siden av. Sjikkli lavkarbokake.

Gleder meg til kake på landet jeg.

  Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 16:19   #60
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pynt til stor festmarsipankake

Asså, Acsa - hjeeeelp!
Nå har den stått inne så lenge som den skal. men den er jo flytende nesten. Jeg skal vel ikke ta den ut da?

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no