Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Bruker dere vaskeklut?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-07, 15:47   #41
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker dere vaskeklut?

Hos oss bruker ingen klut i dusjen. Men hvis man skal ta en rask vask (som ungene gjør morgen og kveld), så bruker de klut.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 16:09   #42
Hempa
Aktiv
 
Hempa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 125
Hempa er litt kul
Standard

Sv: Bruker dere vaskeklut?

Klut? Nei, takk. Jeg liker å ta på meg selv når jeg har anledning.
Men jeg bruker såpe, da. Sånn gammeldags såpestykke, og det er visst veldig uvanlig. Jeg føler ikke at jeg blir ren eller at jeg får bort all såpa om jeg bruker flytende dusjsåpe.

Hempa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 22:04   #43
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruker dere vaskeklut?

Såpestykker bruker vi aldri. Det skal visstnok være en bakteriebombe. *Redd*

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 22:06   #44
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker dere vaskeklut?

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Bruker bare vaskeklut på barn vanligvis, innimellom kan jeg bruke en selv også, men sjelden. Men vanligvis skrubber jeg meg ikke med klut i dusjen, jeg bruker bare hendene.

Signerer

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 10:37   #45
Linda
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 49
Linda har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bruker dere vaskeklut?

ungene bruker klut, og jeg gjør det av og til

Linda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 11:08   #46
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Bruker dere vaskeklut?

Jeg bruker vaskeklut om morgenen hvis jeg ikke dusjer.
Alle ungene bruker vaskeklut hver dag,de må jo vaske seg hver dag selvfølgelig
Så har jeg vaskeklut som jeg tørker av de to minste med etter at de har spist.
Har et enormt forbruk på vaskekluter her i huset,bruker nok 5-6 stk for dagen.

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 11:08   #47
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker dere vaskeklut?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg bruker ikke klut selv, men bruker det til å vaske ansikt og rompestomp på små barn.

Samme her.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 20:14   #48
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker dere vaskeklut?

Jeg bruker ikke klut i dusjen, ingen andre i huset heller. Men klutbruken er enorm allikevel ! Jeg vasker meg med klut om morgenen om jeg har dusjet før jeg la meg om kvelden (som jeg stort sett gjør når jeg kommer fra jobb kl 23) Har to DIGRE klutbunker, og en klut brukes bare en gang før den skal på vask. Til veslas bleieskift bruker jeg engangsklut i papir.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 14:50   #49
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker dere vaskeklut?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg bruker ikke, ungene gjør.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 18:08   #50
Hempa
Aktiv
 
Hempa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 125
Hempa er litt kul
Standard

Sv: Bruker dere vaskeklut?

Jeg syns det er litt morsom at trådstarter ikke skjønner hvordan man får fordelt såpe og vasket seg uten bruk av klut. Har du ikke hender, du? Eller er det litt skummelt å ta seg selv på hele kroppen?

Hempa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 19:38   #51
Zita
Fullverdig medlem
 
Zita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 66
Zita har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bruker dere vaskeklut?

Nei,bruker ikke klut. Blir for mye klesvask

Zita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 14:54   #52
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.704
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker dere vaskeklut?

Nope - Vi bruker vaskekluter til gutteansiktet, men selv bruker jeg det sjelden.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no