Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-11, 23:13   #41
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Når jeg holder på med gjærbakst, og iblant når jeg smører meg med fet håndkrem.

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 23:21   #42
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Når jeg baker og av og til når jeg føler fingeren trenger luft.

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 23:24   #43
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Hver dag med en gang jeg kommer hjem fra jobb.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 00:18   #44
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.436
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Kun hvis fingrene mine hovner så mye opp at den blir for trang (svangerskap, søvndepriverte perioder m.v.). Ellers er den alltid på.

Jeg tar den av for at gjærbakst setter seg fast så godt på ringene og det er mer styr å vaske dem enn å ta dem av. Og så er det mer hygienisk. Men jeg tar dem helst av så lite som mulig. Dels for at de er en del av meg og dels for at jeg er redd for å miste dem. Jeg er lett distré å kan nok finne på å legge dem litt her og der.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 00:24   #45
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Når jeg dusjer, steller meg, baker og tar på håndkrem.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 01:10   #46
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Jeg har den stort sett i et kjede rundt halsen, så slipper jeg å ta av og på. :smart og lat:

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 01:13   #47
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Aldri - jeg baker ikke. (mannen baker, jeg hater å få deig på fingrene.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 01:18   #48
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.532
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Når jeg skiller meg.

Jeg også.

Nå har jeg et par ringer jeg bruker nesten daglig, men jeg tar dem av når jeg kommer hjem, og ellers når jeg skal grise med noe. Den ene er av et eller annet metall og er hul, samler dermed mye vann, den andre er av skinn og tinntråd og ikke så glad i vann den heller.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 01:19   #49
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Jeg har forresten verdens tynneste giftering, uten steiner. Den vi hadde råd til da vi forlovet oss 19 år gamle. Da vi giftet oss 5 år senere syntes vi det var romantisk å beholde den, og sa for spøk at når slites av, da er det slutt. Den holder enda.

Men det er riiiiiiimelig stor kontrast til de feite 5000-dollars diamantringene damene går med her borte da. Diamanter er Tingen her, og jo nærmere konkurs mannen blir av å kjøpe ring, jo bedre er det.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 08:01   #50
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Aldri? Med unntak av operasjoner som krever det. Fikk ha den på siste keisersnitt.
Åja. Jeg tar den av kjapt av og til om sommeren for å sjekke skillet mitt

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 08:38   #51
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Forlovelsesringen i glatt gull brukes når jeg skal gjøre noe som kan slite på ringen og på jobb. Gifteringen i hvitt gull med 7 diamanter brukes normalt. Tar av ringer når jeg vasker meg, dusjer, sover, trener osv. Føler meg like gift uten ring.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 08:47   #52
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.859
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Kun når jeg maler.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 08:48   #53
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.702
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Jeg er egentlig Arken. Blir det igjen når som helst, venter bare på en modde.

Hvordan er det med såpe, sjampo og slikt? Jeg fikk forlovelsesringen min i dag, og den har en del diamanter som jeg gjerne vil ta vare på. Men så er jeg litt sosete, og vil helst bare ha ringen på (omtrent) til enhver tid. Så slipper jeg å glemme den noen plass.

Jeg kjenner at egentlig bør man få se bilde.

Selv er steinen i ringen min veldig fin og blank ennå - enda jeg smører, vasker og styrer med den. (Synes det er rart om en diamant skal bli preget av det og jeg da - verdens sterkeste, liksom - den er jo ikke porøs, er den vel?)

Vi har dog ringen i hvitt gull og DET ser skikkelig matt ut, enda vi har pusset de opp en gang. Kanskjer derfor steinen ser så funklende ut.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 08:49   #54
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Når jeg har hendene mine i mat, feks. gjærdeig.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 08:50   #55
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Tar den av på jobben.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 08:55   #56
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Tar av gifteringen? Er du gal?
Helt "enkel" gullring med uthevet kanp på hver siden av ringen.Så ikke noe steiner eller noe.
Eller når jeg er i jobb som det jeg er utdannet så skal ringen av hver dag, men nå når jeg begynnte i sommer så hadde jeg annsvar for innkjøp,telefon osv, med at tannlegen var svensk og ikke skjønnte noe.Og hadde med seg sin svenske sekretær.Så da slapp jeg å ta av meg ringen.Nå har jeg var sykemeldt i 3 mnd så har ikke hatt av ringen noe spes.

Hadde den på hele svangerskapet med snoopy, i opp og ned vekt.Når jeg litt tynnere en nå så er ringen nesten for stor men nå er den akurat hehe.
Håper jeg ike får sånne ledd fingrer som mamma, for hun måtte slutte å bruke ringer da hun var 30 pga leddene og jeg har akurat samme sykdom:/
Forloverlsesringen fikk jeg etter at jeg fikk turbo. Men hadde en annen ring på venstre handa hele turbo svangerskapet og.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 09:00   #57
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Jeg har helt glatt giftering og tar den aldri av. Og når jeg sjekket nå så får jeg den bare såvidt av over første leddet på fingeren.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 09:18   #58
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Jeg tar nesten aldri av meg ringene.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 09:23   #59
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Jeg tok av meg ringen da jeg var på slutten av siste graviditet. Jeg hadde mye vann i kroppen. Ellers har jeg den på hele tiden.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 09:24   #60
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.491
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Jeg har to ringer jeg alltid går med, giftering og alliansering med to diamanter (en for hvert barn). Jeg tar dem omtrent aldri av, men prøver å huske å ta det av når jeg baker. Glemmer det som regel men. Ellers har jeg tatt den av når jeg har vært høygravid med mye vann i kroppen (da har jeg den i kjede rundt halsen).

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no