Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skal jeg kjøpe disse støvlettene?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-09, 20:16   #41
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal jeg kjøpe disse støvlettene?

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg skal gi deg tilgang til bloggen min!

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 20:17   #42
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 20:17   #43
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Har mange imot jeg også. En, du er på vei ned. To, det er snart salg, tre du kommer ikke til å passe de rundt leggen om kort tid og da angrer du bittert!

Drøm om dem til over jul også ser du hvor du er da. Da får du de kanskje til lavere pris også.

Gammel 03-11-09, 20:17   #44
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan jeg også få?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 20:18   #45
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse fra Duo var ganske fine. Men jeg er usikker på hælen.

http://www.duoboots.com/products/boo...1/calfwidth/P/

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 20:22   #46
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil også gjerne ha tilgang til bloggen.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 20:22   #47
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Er fristet ja..
Mulig disse finnes på en butikk i Trondheim og, men jeg vet ikke.
Og vet ikke om det er så lønnsomt å ræse rundt for å finne de billigere heller.

Det er flere butikker her som har dem. Skoringen og Falkanger i alle fall. Jeg holdt på å kjøpe de i lys brun tidligere i høst, og da kostet de 1799,- mener jeg å huske.

Gammel 03-11-09, 20:22   #48
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dei du vise der er litt for høg hæl til deg muligens? Eg meinte meir slike som du viste i et innlegg over her.

Eg trur ikkje det blir over 2000 å bestille frå Duo?

Gabor har også støvlettar med XL i skaftvidde.

Gammel 03-11-09, 20:22   #49
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Har mange imot jeg også. En, du er på vei ned. To, det er snart salg, tre du kommer ikke til å passe de rundt leggen om kort tid og da angrer du bittert!

Drøm om dem til over jul også ser du hvor du er da. Da får du de kanskje til lavere pris også.

Jeg vet det altså. Men grunnen til at disse kunne gå var snøringen bak da. For når jeg prøvde de nå så var de på max vidde. Men kan snøre inn ganske mye.

Gammel 03-11-09, 20:22   #50
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Du får jo alltids solgt støvlettene igjen her inne, så føler du at du får brukt de i tiden framover nå hadde jeg kjøpt de.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 20:23   #51
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Dei du vise der er litt for høg hæl til deg muligens? Eg meinte meir slike som du viste i et innlegg over her.

Eg trur ikkje det blir over 2000 å bestille frå Duo?

Gabor har også støvlettar med XL i skaftvidde.

De fra Duo blir evt mer sånn "penstøvletter" og ikke hverdags. Føler jeg.
De andre jeg la inn bilde av var ok i grunn, men hadde ikke igjen i leggstørrelsen.
Skodilla har også xl vidde, så får ta en titt i morgen.

Gammel 03-11-09, 20:25   #52
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg vet det altså. Men grunnen til at disse kunne gå var snøringen bak da. For når jeg prøvde de nå så var de på max vidde. Men kan snøre inn ganske mye.

Har bare sett så mange av vennene mine som er operert angående sko og klær. Kjekt for meg da...

Vist du likte dem så gå for dem, som Marikken sier, du kan jo bare selge dem til meg.

Gammel 03-11-09, 20:27   #53
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Har bare sett så mange av vennene mine som er operert angående sko og klær. Kjekt for meg da...

Vist du likte dem så gå for dem, som Marikken sier, du kan jo bare selge dem til meg.

Men jeg tviler litt, og da er det ikke så smart. Selv om jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å bruke de masse, og vet de er gode på foten.
Men 2000 kr er mye penger for meg.

Gammel 03-11-09, 20:35   #54
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Egentlig har jeg litt lyst på disse og.
Men de har jeg ikke sett in real life.

Disse har jeg, og er veldig fornøyd med dem. Til grove skjørt og sånt, og når jeg vet at jeg må gå litt i løpet av dagen. Men jeg har penere støvletter finere skjørt og kjoler etc.

Gammel 03-11-09, 20:38   #55
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 633
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke begeistret for Naturalistasko og jeg vet lite om dine bruksområder, men jeg syns ikke 2000,- er ille for et par støvletter av god kvalitet, so man tenker seg at man skal ha noen år. Min erfaring er at sko som koster litt er av en helt annen kvalitet enn de billige, og man går ikke så lett lei dem heller.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 20:48   #56
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg hadde glatt brukt sånne til skjørt og kjole. De første, altså. Aboslutt. Ikke ballkjole og silkeskjørt, men vanlige hverdagskjoler/skjørt. (Som f.eks den grønne Tuplip).

Sist redigert av Hasselnøtt : 03-11-09 kl 20:55.
Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 21:08   #57
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Du kan jo kjøpe mine brune Art-støvletter i 41? De er for store for meg, og de er høyere. Tror du får de på deg altså! Men du er vel på utkikk etter svarte?

Gammel 03-11-09, 21:09   #58
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Du kan jo kjøpe mine brune Art-støvletter i 41? De er for store for meg, og de er høyere. Tror du får de på deg altså! Men du er vel på utkikk etter svarte?

Er i utgangspunktet ute etter svarte ja.
Men kan godt prøve de brune og.

Gammel 03-11-09, 21:11   #59
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Spoon: de er vel ganske mørk brune? Eller?

Gammel 03-11-09, 21:12   #60
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Hvordan ser de ut igjen?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.