|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
30-12-16, 00:24 | #41 |
...we have cookies
|
Sv: Den store hundetrådenJeg likte å dra på romjulsutstillingene i Letohallen da jeg bodde i Vestfold. Alltid hyggelig å møte kjente der. Det blir ingen utstillinger på meg her oppe, den nærmeste er to og en halv time unna i en aldeles trasig idrettshall. Ikke noe gøy. |
30-12-16, 10:52 | #42 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
|
Sv: Den store hundetråden
Det skjønner jeg!
02-01-17, 11:10 | #43 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
|
Sv: Den store hundetrådenJeg leser meg opp. Det står mange steder at hunden ikke skal være alene hjemme hele dagen. Men hva menes med det. 08.30 til 14.30, er det greit? (nå mener jeg voksen hund og ikke liten valp)
02-01-17, 11:16 | #44 |
kan tilsettes alkohol
|
Vi har fått tips om å klynke/hyle slik valper selv gjør når en annen valp biter for hardt. Det funker godt her. Hvis hun blir for ivrig i lek og biter hardt så hyler jeg, og da gir hun seg veldig fort. Gnaging på fingre lot jeg henne gjøre, det er valpeoppførsel som de gir seg med når det ikke klør i tennene lenger.
02-01-17, 13:08 | #45 |
By the Sea
|
Sv: Den store hundetrådenFolk med hund jobber vel?
02-01-17, 13:33 | #46 |
|
Sv: Den store hundetrådenHer vil jeg også være! Gode gamle Jack holder fortsatt koken, han har blitt en ganske bedagelig anlagt boxermann, med høy toleranse for jentungens koseønsker. |
02-01-17, 13:34 | #47 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
|
Sv: Den store hundetrådenFolk med hund jobber de også, men vil tro de fleste prøver å begrense alenetiden og justerer der det kan justeres. For meg går det ei grense ved seks timer, og selv det synes jeg er for mye dersom dette er hver arbeidsdag. Hadde nok vurdert å anskaffe en hund til hvis dette var fast fravær. |
02-01-17, 14:38 | #48 |
|
Sv: Den store hundetrådenJeg kan også ta med hund på jobb (den jeg har nå) men ellers blir det fra halv ni til ungene kommer hjem fra skolen. Men vi har en katt da. til selskap.
02-01-17, 14:39 | #49 |
|
Sv: Den store hundetrådenHehe så herlig Maverick!
02-01-17, 15:13 | #50 |
...we have cookies
|
Sv: Den store hundetrådenJeg kan kun ta med hund når jeg jobber overtid eller når det er veldig lite folk på jobb her. I romjula var han med meg hver dag, og lå for det meste helt stille og bare sov. |
02-01-17, 15:37 | #51 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
|
Sv: Den store hundetrådenHerlig boxer, Maverick!
02-01-17, 15:52 | #52 |
|
Sv: Den store hundetrådenJeg kan ha med hund på kontoret, men det er ikke ultimat fordi folk som kommer innom kan bli skremt. Jack er annenhver uke alene fire timer hver dag max, det er ikke så gæærnt, og han er en sedat fyr som bare ligger og sover allikevel. |
02-01-17, 16:07 | #53 |
intro
|
Sv: Den store hundetrådenÅ, nå måtte selv jeg innom hundetråden for å se om dere hadde fått ny valp, Maverick! Det var så trist, det som skjedde. Lykke til med jakten!
02-01-17, 16:07 | #54 |
Bokglad
|
Så fryktelig leit med valpen!
02-01-17, 16:18 | #55 |
|
Sv: Den store hundetrådenNå kikker jeg på FOD, men prøver å være fornuftig, da, og vente til våren i hvert fall. |
02-01-17, 16:35 | #56 |
Bokglad
|
Sv: Den store hundetrådenVær obs på oppdretter hvis du ender på Toller, rasen har eksplodert i popularitet og det er en del individer som ikke er like hyggelige.
02-01-17, 22:11 | #57 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
|
Sv: Den store hundetrådenForhåpentligvis blir det valp på oss i mai. Så lenge alt stemmer med kjønn og farge, og oppdretter mener det er ganske så sikkert at han får det (og at vi får den). Tør ikke å tro det før det er sant. |
02-01-17, 22:18 | #58 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
|
Jeg klarte liksom ikke å hyle høyere.
02-01-17, 22:22 | #59 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
|
Putt leverpostei i og legg den i fryseren. |
03-01-17, 08:21 | #60 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
|
Sv: Den store hundetrådenJeg bruker Cesar Millan-lyden "Tsshh" til det meste av uønsket atferd, også når det gjaldt valpebiting. Sammen med blikk, kroppsspråk og fysisk konfrontasjon, (gå nærmere så hunde må flytte seg) så var dette oftest nok. Selv når det gjaldt den første lille krapyl-valpen. Jeg godtok heller ikke gnaging, da ble hun i stedet tilbudt en tyggeleke. Og det viktigste; være konsekvent og tålmodig når det gjelder reaksjoner. |
|
|