Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vi som elsker våren

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-12, 21:20   #41
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.464
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Jeg gleder meg enormt til den dagen jeg kan sette opp terrassedøra og høre på fuglesang og dryppende takrenner i solskinn mens jeg vasker gulv og tørker støv. Da er det virkelig vår,selv om det ikke føles sånn nå,med 11 blå på gradestokken,men det er februar og nå ser jeg enden på vinteren!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 21:22   #42
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Våren er den fineste årstiden av de alle. Jeg blir euforisk lykkelig av å kjenne sola varme i ansiktet, se stadig større flekker med bar asfalt, jeg kan begynne sippe over den første hestehoven, og når det kommer løv på bjørka føler jeg for å danse. Det er som om livet våkner og tar fatt på ny om våren!

(Så får det bare være at jeg går med rennende øyne og nesa i en klut hele pollensesongen.)

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 14:32   #43
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Jeg elsker også våren!

Ingenting er så deilig som å merke at sola varmer litt, lyden av snø som smelter, søledammer og små bekker, bare veier, noen små hestehov man plukker med seg og setter i ett eggeglass, kunne henge klær på veranden til tørk slik at det blir lukt av sol i dem..og enda masse mer å glede seg til!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 19:26   #44
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi som elsker våren

I dag kjente jeg at sola varma!

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 19:28   #45
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

I dag kjente jeg at sola varma!

Mens vi har fått 10 cm nysnø.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 19:29   #46
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Mens vi har fått 10 cm nysnø.

Det kom i helga, men midt på dagen i dag var sola framme og tok unna litt snø på veien.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 19:31   #47
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi som elsker våren

*Det går mot lysere tider, det går mot lysere tider, det går mot lysere tider*

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 19:33   #48
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi som elsker våren



Det gjør jo det, da. I dag var det fint og lyst enda kl 16.30.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 19:47   #49
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

I dag kjente jeg at sola varma!

Så deilig
Kjempekaldt her, men gir ikke opp håpet om varmende solstråler her også snart

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 20:15   #50
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Vi som elsker våren

I dag var den kjærkomne plussgrader hos oss. På en joggetur i marka kjente jeg lukta av vår. Det vil si lukt av våt snø og granbar. Herlig!

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 20:42   #51
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.464
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Jaja,vi fikk vel "vår" idag vi også. Gradestokken har vist -4 idag,mot de -25 vi hadde i helgen,så vi går mot lysere og bedre tider!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 22:27   #52
tenoringsmor
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 12
tenoringsmor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vi som elsker våren

høsten er jo den vakreste årstiden, det er mye farger og jeg kan bruke alle de fine støvlene mine

(hehe jeg bruker støvler året rundt uansett da)

tenoringsmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 23:09   #53
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.732
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Vi har fått snø en eller annen gang i vårt (lang)helg-fravær. Basert på biler "innemåket" (altså, sto parkert langs veien når måkebilen kom og la igjen en kant rundt dem) og naboer som skuffet snø i gårkveld og i dag, antar jeg at denne kom i går (ettermidda/kveld)

Helt vårfølelse fikk jeg altså ikke, når jeg dyttet barnevogn på tungt trilleføre (valgt å gå i bilveien for det meste, der var det bart)

Men, jeg har store planer om å putte noen frø i jord denne uken, det burde få frem litt vårfølelse

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 07:13   #54
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.084
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Nå sliter jeg noe innmari. Riktignok er det langt lysere enn ved juletider, men det er kaldt og snø overalt. Legen min har beordret meg på sydenferie. Det går ikke i vinter, men ferie i jula er allerede bestilt.

Jeg skulle ønske at jeg klarte å bruke snøen til noe mer fornuftig slik at jeg ikke bare var mistfornøyd.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 08:44   #55
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.886
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Eg er jo i Oslo denne veka og lengtar heim til Sunnmøre og vår. Det er jo så kaldt her!!!

Tjorven, hold ut! Er det heilt umulig å få til ei ferieveke?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 17:27   #56
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Tjorven; eg er også i "hold ut"-modus. Men er likevel optimist med tanke på at februar markerer siste vintermånad. Rett nok kan både mars og april by på uønska krumspring, men det er håp!

Her er sola borte i tre månadar på vinterstid pga. høge fjell, og det gjer vinteren ekstra mørk og tung for min del. No kryper sola nedover fjellsidene, og det gjer godt merkar eg.

Min lege har også beordra minst to vekers ferie til varmare strøk om vinteren, men det er jammen ikkje enkelt å få gjennomført. Har vurdert, med mannens velsignelse, å reise åleine, men det er jo himla skummelt da!

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 18:53   #57
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.084
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Jeg har så uendelig mange ting jeg ønsker å bruke ferien min på. Før jeg fikk barn så fikk jeg aldri brukt opp feriedagene mine, men nå synes jeg 25 dager er fryktelig lite. Avspasseringsdager brukes nå til planleggingsdager og inneklemte fridager. Jeg finner trøst i at det er under 2 måneder igjen til påske. I påska skal vi på hytta, og da er det vår nok (vi har vår, sommer og høsthytte). I fjor var det sommerferie i påska, men det kan vi vel ikke håpe på i år?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 08:57   #58
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Har funnet fram plantekatalogene og drømt meg bort litt. Ellers gleder jeg meg til jeg kan begynne å grave i hagen igjen. Lage flere blomsterbedd og grusgang til drivhuset

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 09:50   #59
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Noen hageglimt fra fjoråret:

En daglilje jeg fikk feilmerket fra zimtrade, så navnet er dessverre ukjent.


Duftfiol:


En Austinrose som jeg mente skulle være Constance spry, men så ble jeg brått i tvil. Nydelig er den uansett.


Vi har flere typer allium, men sommerfuglene er spesielt begeistret for denne:


Gleder meg veldig til å se hva som kommer opp til våren, og kose meg med blomstene mine igjen.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.

Sist redigert av Marit K : 15-02-12 kl 09:58.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 13:43   #60
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Jeg har sol inn vindu, var for 2-3 uker siden at den skulle komme men nesten bare snødd,regnet og vært overskyet, hadde den inn vindu i 3 sekunder for 3 uker siden.

Vi har vel ikke sett sola siden i oktober

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no