Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva har vært in der du har vært på ferie?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-13, 17:09   #41
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.462
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?

Det siste, jeg lover

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (387,9 KB, 37 visninger)
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 17:17   #42
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.971
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?

Har vært på Menorca. Fantastisk øy, men alle solte seg og badet nakne på strendene.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 17:26   #43
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.769
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?

Merker meg at "håret opp og vekk, for jeg prøver kjole og mamma skal se alt mulig t det sittersom det skal"-stilen jeg hadde tidligere i dag åpenbart er in. Håret opp i en meget tilfeldig sak ordnet uten å hverken se eller tenke over noe annet enn "håret opp"

Kan jeg gå sånn i bryllupet også? Da slipper jeg tenker på hva i all verden jeg skal GJØRE med dette håret mitt..

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 17:27   #44
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?

Jeg ferierer akkurat nå i Målselv, hvor uniformen ser ut til å være noe slikt:

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 17:30   #45
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?

Vi har kjørt rundt i Europa i tre uker, og kan melde om slappe hårknuter, Birkenstock, neonfarga bikinier, kjoler med mye farger og urolige mønster og hatter på asiatene.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Har vært på Menorca. Fantastisk øy, men alle solte seg og badet naknepå strendene.

Ikke bare toppløse altså?

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 17:43   #46
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.971
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Vi har kjørt rundt i Europa i tre uker, og kan melde om slappe hårknuter, Birkenstock, neonfarga bikinier, kjoler med mye farger og urolige mønster og hatter på asiatene.


Ikke bare toppløse altså?

Nei. Nakne. Jeg vet ikke hvorfor. Men på alle strender var det sånn,det er ikke noe naturistområde. Det føltes ikke ekkelt, bare naturlig. Etterhvert kastet vi også klærne. Det var bare befriende. Det skal nevnes at strendene var nærmest folketomme og at det knapt er turister der.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 18:12   #47
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.299
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?

Jeg har bl.a vært på fjellfestival i Åndalsnes (inkl titting på basehoppkonkurranse med folk fra hele verden), og der var det mye klær fra Houdini å se. Særlig disse jakkene var på annenhver person omtrent:



Fine og gode og komfortable og tøffe og alt mulig, men det er 1500 kroner for en hettejakke ...

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 18:56   #48
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

I Italia der vi var så badet alle med badehetter i bassengene. Ungene mine foretrakk å gå ned til sjøen og bade isteden for å være i badehetteland.

I Tyskland måtte vi ha badehette også! Stor ståhei, ungene var helt sjokkerte! De solgte slike lekre badehetter for 1 euro på campingplassen, vi så ut som vi var i Warm Springs hele gjengen.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 19:03   #49
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.965
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?

Jeg ferierer i Harstad, og her er tørrfisk og jordbær in. Muligens ikke sammen, men hva vet vel jeg ...

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 19:09   #50
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?

Jeg har vært på festival. Der var det bandtskjorter og converse.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 19:09   #51
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?

Kaptein-sabeltann-klær var veldig in. Både blant barn og voksne.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 19:12   #52
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?

Det kan vel knapt kalles en trend, men på en bitteliten gresk øy så jeg altså en dame som badet bunnløs. Altså med bare bikinioverdel.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 19:14   #53
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.971
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det kan vel knapt kalles en trend, men på en bitteliten gresk øy så jeg altså en dame som badet bunnløs. Altså med bare bikinioverdel.

Bunnløs!!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 19:15   #54
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg ferierer i Harstad, og her er tørrfisk og jordbær in. Muligens ikke sammen, men hva vet vel jeg ...

Jordbær fra Kvæfjord

Ellers er sykler in denne uka, all den tid det er tid for Arctic Race of Norway i helga.

Det var in med jeansshorts og Converse der jeg har feriert i sommer. :Nord-Sverige og Norge mellom Dovrefjell og hjemme i Harstad:

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 20:02   #55
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.935
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?

Forresten så er sykling veldig in i Italia og Frankrike. (Som over alt egentlig.)

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 20:03   #56
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.641
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?

Her på Sørlandet har det - heldigvis - blitt veldig in med redningsvester på voksne. Pølsevester, som vi kaller det, er det nå helt vanlig å ha på seg selv på korte turer, mens før lå vestene stort sett i bånn av båten.



Ellers har korallfargede tånegler helt klart vært en hit.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 20:14   #57
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.581
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?

I Cannes så jeg mange i fotside kjoler. Gjerne litt vide, snurpet med tynt belte i livet. Og flip flops. Hvorfor i all verden bruker folk flip flops?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 20:28   #58
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?

Der jeg var sist var det tydeligvis en greie å yte så lite service som mulig. Kanskje dette er realiteten for mange plasser, men har aldri blitt så overasket over manglende service hos så mange butikker på samme plass.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 20:31   #59
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

I Cannes så jeg mange i fotside kjoler. Gjerne litt vide, snurpet med tynt belte i livet. Og flip flops. Hvorfor i all verden bruker folk flip flops?

Hvorfor skal man ikke bruke flip flops? Så lite materialer som mulig, men like vel langt bedre enn å gå barbent. :bor i flip flops når det er varmt:

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 20:39   #60
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.462
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

I Cannes så jeg mange i fotside kjoler. Gjerne litt vide, snurpet med tynt belte i livet. Og flip flops.



Og har flip flops når jeg går til stranden med korallfarget negllakk.

Så du alle makroner?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no