Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg å bli mer feminin!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-09, 12:31   #41
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!

Skikkelig undertøy er et must for voksne damer.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 12:33   #42
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.865
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Skikkelig undertøy er et must for voksne damer.

Jepp. Jeg er veldig glad i undertøy som gjør at det som er over ser mer passe ut, aka holder ting på plass. Problemet oppstår jo når man skal kle av seg om kvelden og man har vegg-til-vegg på seg. Spesielt sexy er det ikke.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 12:40   #43
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jepp. Jeg er veldig glad i undertøy som gjør at det som er over ser mer passe ut, aka holder ting på plass. Problemet oppstår jo når man skal kle av seg om kvelden og man har vegg-til-vegg på seg. Spesielt sexy er det ikke.

Man bare sniker det av mellom rødvinsglass 1 og 2 mens man er på badet. :hvisker:

  Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 12:41   #44
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.865
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 12:46   #45
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!

Ei strømpebukse som strammer akkurat passe er perfekt under kjoler og skjørt. Ikke sånn hold-in som tar pusten fra én, men akkurat litt stram sånn at alt ikke dingler. Ellers har jeg sansen for litt klokkeformede skjørt, og bluser med 3/4 arm. Utrigning er feminint, og med en god bh så blir alt på plass. Støvletter eller pumps med litt hel.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 12:48   #46
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

De selger sånne strømpebukser på rema også, Pierre RObert sine hold in sitter, de er høye og de er lange nok i beina. (Det siste er skikkelig viktig for alle, ja?)

JA!

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 13:00   #47
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!

Jeg gjør som smilefjes. :hvisker:

Evt kan du jo kle av deg på badet, før du svinser naken inn på soverommet og tenner lys. Sjansen for at noen faktisk ønsker å se en uten klær forutsetter jo at man ser bra ut MED klær. Og da må man ha skikkelig panserundertøy, ikke sånne små g-strenger som lager enda flere valker enn de man allerede har.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 13:06   #48
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.865
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Sjansen for at noen faktisk ønsker å se en uten klær forutsetter jo at man ser bra ut MED klær. Og da må man ha skikkelig panserundertøy, ikke sånne små g-strenger som lager enda flere valker enn de man allerede har.

Sant. Dette skal jeg vise Blondiemannen, han vet hvor mye jeg hører på Mim.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 13:15   #49
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!

Jeg har også falt veldig for skikkelige underkjoler over strømpene. God silke gjør at det meste faller fint, kjolen kryper ikke inn mellom beina, den faller fint ned over rompa når du reiser deg opp fra stolen, og den skjuler strikkevalker. Jeg har forsåvidt også billige varianter som funker helt fint.

En underkjole i en farge som går til mye av det man har, eks i mørk beige, brun eller grå vil heller ikke ødelegge inntrykket dersom den sniker seg opp i utringinigen, som regel vil den gi antrekket det siste lille. Det innebærer at man ikke behøver mange av sorten, de tørker raskt og behøver ikke strykes når de henges til tørk. Jeg foretrekker dog uten noen form for blonder i kantene, slik at de kan være like fine til levering i barnehagen som til den lille, sorte på julebordet.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 13:18   #50
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.895
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

En underkjole i en farge som går til mye av det man har, eks i mørk beige, brun eller grå vil heller ikke ødelegge inntrykket dersom den sniker seg opp i utringinigen, som regel vil den gi antrekket det siste lille.

Dette innlegget var god reklame, Rug, men hvor får man tak i underkjoler i ulike farger? Jeg kjenner bare til kjedebutikkene på det punktet, og der har jeg ikke sett annet enn svart, hvitt og hudfarget.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 13:23   #51
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!

De har dem ofte på butikker som fører Odd Molly og dets like. De dyre koster en del, kanskje 600 spenn, men jeg kjenner mange som har brukt sine i fem år. Jeg vil også tro at det finnes en del på undertøysforretninger, gjerne dem som ser ut som de helst vil ha inn kunder over 65 år.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 13:34   #52
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!



Jeg lette bare litt raskt nå, men denne typen her tenker jeg på. Ikke klistret inntil, og finnes ofte i et godt utvalg av størrelser.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 13:35   #53
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!

Har noen prøvd Shape up-kolleksjonen hos Kappahl? Fikk mail om b.l.a det idag.

http://www.kappahl.com/no/products/d...RTOY/SHAPE-UP/

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 13:39   #54
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!

Konstaterer i dag snørrende på sofaen med mye tid på FP, at jeg trenger HAUGEVIS av nye klær - og sko.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 13:41   #55
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.895
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.



Jeg lette bare litt raskt nå, men denne typen her tenker jeg på. Ikke klistret inntil, og finnes ofte i et godt utvalg av størrelser.

Hm, den så en smule flagrende ut. Jeg er redd den kan komme til å klumpe seg under trange klær. Jeg så for meg den tettsittende typen, gjerne med bittelitt hold-inn-effekt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 13:43   #56
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!

Du kler nok kjoler og skjørt godt ja!

Noe som dette også?








__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 13:45   #57
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hm, den så en smule flagrende ut. Jeg er redd den kan komme til å klumpe seg under trange klær. Jeg så for meg den tettsittende typen, gjerne med bittelitt hold-inn-effekt.


Den flagrer ikke, jeg lover. Holdinn-greiene kommer om ønskelig under, altså i form av panserundertøy. Silken skal være så tung at den ligger fint, og siden den ikke er blandet ut med polyester er den også varm og lun.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 13:46   #58
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hm, den så en smule flagrende ut. Jeg er redd den kan komme til å klumpe seg under trange klær. Jeg så for meg den tettsittende typen, gjerne med bittelitt hold-inn-effekt.

Lindex har noen fine.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 13:49   #59
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.407
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!

Jeg har en svart, ettersittende underkjole fra Match. Kjøpt for 99,-. Ikke noe hold-inn-effekt, men duger for å glatte ut kjolen. Fin for dem som ikke liker klistrekjoler inntil rompa.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 13:49   #60
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!

Jeg vil altså ikke ha holdinnlag, underkjolelag og deretter lag. Da vil jeg føle meg kledd for påskefjellet, ikke for å svinse rundt sjarmerende brisen.

Jeg tror jeg går for min gamle rutine med mer utringning jeg. Nå har jeg såvidt antydning til klivitsj også.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no