Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

LinkedIn?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-11, 10:31   #41
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: LinkedIn?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Interessant. Det kan se ut som om det er kulturforskjell mellom bransjer, eller kanskje det bare er mine kontakter?

Jeg har folk som er i ganske mange ulike bransjer der inne, men det kan selvsagt være kulturforskjeller for det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 10:34   #42
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: LinkedIn?

Jøss. Jeg kan jo se hvem som har sett på profilen min de siste 90 dagene jo. Dette kan bli svært så interessant.
Jeg sitter her og oppdaterer profilen min. Sikkert greit at den ser sånn ok ut hvertfall.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 10:37   #43
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: LinkedIn?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har folk som er i ganske mange ulike bransjer der inne, men det kan selvsagt være kulturforskjeller for det.

Tja, jeg har tenkt. Veldig mange av mine kontakter er fra en sidegren av IT der vi er litt forsiktige av oss. Det kan være derfor mitt inntrykk er som det er.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no