Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Ny rekord i helpdesk?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-09, 10:29   #41
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.087
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny rekord i helpdesk?

Jeg hadde en gang link til en nettside med all verdens helpdesk-historier, mange klassikere og mye som fikk oss til å brøle av latter. Må se om jeg finner den igjen. Det er jo mange slike sider, men denne var helt klart best.

Her er nå i hvert fall en, mens jeg leter videre:
http://www.laughitout.com/2008/12/he...need-help.html

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 11:05   #42
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny rekord i helpdesk?

Jeg har forresten en veldig fin IT-supportmann nå.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 11:22   #43
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny rekord i helpdesk?

Ler meg fillete av flere historier her inne!

Jeg er gift med en mann som er it-ansvarlig i en heller større norsk statlig bedrift. Jeg skjønner egentlig ikke filla av hva han jobber med, men i ny og ne har han vakt ei uke i slengen, og da kommer det mange, rare telefoner.

Mulig jeg ikke skjønner hva han holder på med, men en ting har jeg skjønt - skal man ha datavakt må man ha en engels tålmodighet.
Dessuten kjenner jeg mannen min godt etterhvert, så jeg skjønner virkelig når han har et nek i andre enden - for jo mer rolig og høflig mannen min er, jo større er irritasjonsfaktoren hans. Er det et virkelig platinablånnt nek i andre enden er så han så høflig at det blir iskaldt i rommet.

Det nærmeste jeg har kommet it-support var da jeg leide sokkelleilighet i Oslo og en dag ikke fikk liv i pcen min. Den var død. Totalt død, uansett hva jeg prøvde. Til slutt kapitulerte jeg og ringte på hos nabofyren, som var it-mann.

Nabofyren kom - snille vesenet - fant strømledninga til pc'n, fulgte den og satte i stikkontakta igjen, den som min mor hadde dratt ut kvelden før.

Akk ja...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 11:36   #44
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny rekord i helpdesk?

Her passer det selvsagt å dra frem en gammel klassiker, middelalder-helpdesken!

(Valgte den med dansk teksting for stakkarer på jobb uten mulighet for lyd.)

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 12:08   #45
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny rekord i helpdesk?

Ikke direkte Helpdesk kanskje, men disse er jo også klassiske:


(Kilde: youtube.com)



(Kilde: youtube.com)

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 12:11   #46
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny rekord i helpdesk?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Her passer det selvsagt å dra frem en gammel klassiker, middelalder-helpdesken!

(Valgte den med dansk teksting for stakkarer på jobb uten mulighet for lyd.)

Denne elsker jeg!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no