|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
29-05-11, 22:55 | #41 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Erfaringer med navnefest?
Jeg har lest på Kvinneguiden at foreldre som ikke har noen feiring når de får barn er late og ikke burde fått barn fordi de ikke gidder å gjøre stas på dem.
29-05-11, 23:02 | #42 |
Originala
|
Auda. Vi påførte nok barna våre mindreverdighetskomplekser og traumer ved at vi ikke organiserte storstilt feiring da de var 3-4 måneder, ja. |
29-05-11, 23:04 | #43 |
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Erfaringer med navnefest?Jeg skal manipulere noen bilder og plante noen minner slik at hun blir normal og slipper å lide under min latskap. :god mor:
29-05-11, 23:05 | #44 |
Sviiisj!!
|
Vi også. Jeg var lat, og bare glad til for å slippe å organisere noe midt i ammetåke og eksamenslesing. Til gjengjeld holdt vi to ettårsbursdagsfester. (Kommer jeg til God Mor-himmelen likevel da?)
29-05-11, 23:07 | #45 |
Originala
|
Eksamenslesing? Den trekker deg så langt ned i søla at du må forbli der for alltid. Drev du med denslags da du hadde litenbaby i hus? |
29-05-11, 23:09 | #46 |
Sviiisj!!
|
Jepp, jeg er redd for det, ja. Jeg overlot sågar babyen til pappaen hennes mens jeg hadde to ukers hjemme-eksamen.
29-05-11, 23:20 | #48 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
|
Mine fire lever veldig godt med å ikke ha hatt en eneste liten kakebitsfeiring eller diplom av noe slag |
|
|