Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Å finne motiv til tatovering

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-09, 14:48   #41
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å finne motiv til tatovering

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg har en bokstav på høyre overarm (en liten b; skal liksom symbolisere litt av hvert. Pen synest jeg den også er).

Flere enn én (i alle fall to) har spurt: "Hva er det? En rullestol?" :myse:
"Ja, kan skjønne man vil tatovere en rullestol på overarmen."

Jeg synes nesten du må vise frem den der, altså!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 14:50   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne motiv til tatovering

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Husk å ikke ta tatovering midt på korsryggen, sånn i tilfelle man trenger en epidural eller spinalbedøvelse en gang.

I tillegg er det bare strippere og glamourmodeller som tatoverer seg der. Eller wanna-be glamourmodeller.

Trampet jeg noen på tærne nå, kanskje?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 14:53   #43
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å finne motiv til tatovering

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

I tillegg er det bare strippere og glamourmodeller som tatoverer seg der. Eller wanna-be glamourmodeller.

Trampet jeg noen på tærne nå, kanskje?

Knis.
Det er stygt å le, men det var da en særs treffende beskrivelse.
Fy på seg, nå er vi fordomsfulle, Glitter.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 14:54   #44
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne motiv til tatovering

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.


Forresten, jo, det var en ting jeg skulle si, stemmer det. Husk å ikke ta tatovering midt på korsryggen, sånn i tilfelle man trenger en epidural eller spinalbedøvelse en gang.

Søsteren min har tatovering der. Hun er hverken glamourmodell eller wannabe, men jeg erter henne med en eventuell fødsel. Hun kommer til å rope etter bedøvelse.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 15:08   #45
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.699
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne motiv til tatovering

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

I tillegg er det bare strippere og glamourmodeller som tatoverer seg der. Eller wanna-be glamourmodeller.

Trampet jeg noen på tærne nå, kanskje?

Mannen min kaller det horetatovering Men det er vel aller mest tribals og slike snirkelborder som er i den kategorien altså. En pitteliten greie stiller ikke i kategorien.

Jeg har forøvrig en venninne med diger tattis i korsryggen. Hun gnåler fortsatt (4 år etter fødsel) om stakkars henne som ikke fikk epidural.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 15:13   #46
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne motiv til tatovering

Åh, en venninne fortalte meg et genialt (og litt slemt) navn på sånne små tatoveringer jenter gjerne tar, men nå har jeg selvfølgelig glemt det. Scarlettah og aC, husker dere, jeg fortalte det til dere!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 15:16   #47
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne motiv til tatovering

Jeg skal ikke si hvordan jeg stigmatiserer over alle som har tatovering jeg tror jeg...

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 15:17   #48
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne motiv til tatovering

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Åh, en venninne fortalte meg et genialt (og litt slemt) navn på sånne små tatoveringer jenter gjerne tar, men nå har jeg selvfølgelig glemt det. Scarlettah og aC, husker dere, jeg fortalte det til dere!

Tramp-stamp.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 15:19   #49
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å finne motiv til tatovering

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg skal ikke si hvordan jeg stigmatiserer over alle som har tatovering jeg tror jeg...

Det blir etterhvert skrekkelig mange å stigmatisere, da

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 15:29   #50
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne motiv til tatovering

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Tramp-stamp.

Ja! det var det!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 15:30   #51
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.332
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne motiv til tatovering

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Åh, en venninne fortalte meg et genialt (og litt slemt) navn på sånne små tatoveringer jenter gjerne tar, men nå har jeg selvfølgelig glemt det. Scarlettah og aC, husker dere, jeg fortalte det til dere!

Trampstamp. Jeg husket det selvfølgelig lenge før jeg så at Missa skrev det.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg skal ikke si hvordan jeg stigmatiserer over alle som har tatovering jeg tror jeg...


Pffft.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 15:35   #52
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.157
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å finne motiv til tatovering

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Åh, en venninne fortalte meg et genialt (og litt slemt) navn på sånne små tatoveringer jenter gjerne tar, men nå har jeg selvfølgelig glemt det. Scarlettah og aC, husker dere, jeg fortalte det til dere!

Ja, for det er myye finere med en stor tatovering som delvis og litt etter litt skjuler seg mellom ryggfettet.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 15:37   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne motiv til tatovering

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Ja, for det er myye finere med en stor tatovering som delvis og litt etter litt skjuler seg mellom ryggfettet.

En liten en hadde vel ikke vært noe bedre vel? Bortsett fra at den kunne forsvinne helt, mener du?

Jeg syns tatoveringer med litt størrelse på er best, uansett. Men det er selvsagt en smakssak. Jeg tror kanskje det er lettere å ta impulstatoveringer med en liten en, de store er ofte mer gjennomtenkte og de går man ikke så fort lei. Det er min teori, i allefall.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 15:38   #54
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.332
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne motiv til tatovering

Hva er egentlig stort og hva er lite?

Jeg synes dragen min er liten, men den er jo, hm, hva kom jeg frem til da? 8 cm eller noe i lengden.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 15:39   #55
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne motiv til tatovering

Trampstamp = sommerfugltattis tatt av 17-åring som har rømt på sydenferie?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 15:39   #56
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.157
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å finne motiv til tatovering

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

En liten en hadde vel ikke vært noe bedre vel? Bortsett fra at den kunne forsvinne helt, mener du?

Jeg syns tatoveringer med litt størrelse på er best, uansett. Men det er selvsagt en smakssak. Jeg tror kanskje det er lettere å ta impulstatoveringer med en liten en, de store er ofte mer gjennomtenkte og de går man ikke så fort lei. Det er min teori, i allefall.

De små som ligner på føflekker er for små. Enorme er for spesielt interesserte vil jeg si. Jeg skulle hatt bra kropp og gener om jeg skulle hatt en stor på ryggen.

Håper ikke min middels/lille tatovering forsvinner fra armen min etterhvert.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 15:41   #57
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne motiv til tatovering

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Trampstamp = sommerfugltattis tatt av 17-åring som har rømt på sydenferie?

Nettopp! Eventuelt Ole Brum på rumpa.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 15:43   #58
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne motiv til tatovering

Mine tatoveringer er ikke store, men alle var gjennomtenkte, dvs jeg visste akkurat hva jeg skulle ha lenge før jeg gikk inn i sjappa. To av de er modifiserte som jeg har funnet i tegninger hos tatovøren, men jeg visste at det var sånn de skulle være lenge før.

Litt av grunnen til at jeg ikke har så store tatoveringer, er rett og slett at jeg jo tross alt må holde ut når tatovøren gjør jobben. Jeg var nær ved å svime av sist, blodtrykksfall. Det har variert med stedet på kroppen selvsagt, så de to på ryggen og magen kunne godt vært større med tanke på tiden det tok og smertene.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 16:04   #59
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne motiv til tatovering

Tramp Stamp og glamourtatoveringer. Jeg synes mange korsryggtatoveringer er kule jeg. Og så liker jeg tanken på å plassere tatoveringen på et sted hvor den vises i bikini, men ikke når jeg er påkledd. Allikevel utgår nok korsrygg. (Jeg har tross alt vært gravid, og husker godt hvor bred den ryggen ble etterhvert.) Rumpe utgår også.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 16:08   #60
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne motiv til tatovering

Jeg har tatoveringen mellom skulderbladene og opp mot skuldrene. Den viser i topper som går rett over (dekkes ikke av BH) eller ned på ryggen, men ikke i T-skjorte som går helt opp. Ikke vondt selv om det tok 4 timer. (Halvstor sak - 25x15.)

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no