Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Rødprikking i mangel av argumenter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-08, 17:19   #41
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter

Opprinnelig lagt inn av canto, her.

Er det virkelig slik at ingen andre enn en selv kan ha noen poenger som er verdt å ta med seg videre?

Hey, I resemble that remark!

Jeg begynte først å skrive om hvilke typer innlegg jeg gir røde prikker til, men jeg ombestemte meg.

Ben "will not take the mystery out of life" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 17:22   #42
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Joika er Moder Teresa.

Ja, det er ikke vits å late som lenger.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 17:39   #43
canto
Dramaking
 
canto sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 121
canto er litt kulcanto er litt kul
Standard

Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg er helt enig med deg. På samme måte som jeg er enig med alle jentene i missekonkuransene som sier "Det er så dumt med krig og sult og sånn. Vi burde slutte med det."

Jo...men det går faktisk an å øve seg på toleranse. Det vestlige samfunnet går stadig mer i retning av å finne feil ved folk, stemple noen som "ikke passer inn". Selvsagt kan man bare være apatisk å si at "det er helt greit" - eller man kan ta et standpunkt.

Dere synes jeg tar dette for alvorlig, jeg synes dere tar det for lett.
FP har slik jeg har skjønt et medlemsområde som er lukket inntil man har et visst antall ryktepoeng. Så om jeg kunne gi noen trøstens ord til f.eks. noen som sliter, så kan jeg ikke det for de jeg har fått for mange røde prikker. Fordi noen ikke liker ManU, fordi noen synes at "7" er et stygt tall, eller fordi jeg mangler en bokstav i et ord...

canto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 17:44   #44
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.192
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter

Opprinnelig lagt inn av canto, her.

Dere synes jeg tar dette for alvorlig, jeg synes dere tar det for lett.
FP har slik jeg har skjønt et medlemsområde som er lukket inntil man har et visst antall ryktepoeng. Så om jeg kunne gi noen trøstens ord til f.eks. noen som sliter, så kan jeg ikke det for de jeg har fått for mange røde prikker. Fordi noen ikke liker ManU, fordi noen synes at "7" er et stygt tall, eller fordi jeg mangler en bokstav i et ord...

Er du seriøs nå?

Sånn i tilfelle du er det: Det blir gitt forsvinnende få røde prikker på FP i forhold til grønne. De fleste som greier å ergre på seg røde prikker i diskusjoner, får jevnt over langt flere grønne enn røde, og siden røde prikker bare har halvparten så stor tallverdi som de grønne, skal det veldig lite grønnprikking til for å veie opp for de få røde prikkene som deles ut.

Og du, det er ikke vanlig å rødprikke fordi man ikke synes 7 er et fint tall, eller fordi man ikke liker fonten til noen (det var et eksempel som Tinetoff kom med for å illustrere at det ikke finnes noen regler for hva det er "lov" til å rødprikke). Dersom det hadde vært vanlig å rødprikke (eller grønnprikke, for den del) av helt vilkårlige grunner, ville vi neppe basert tilgangen til medlemssalongene på dette systemet.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 17:50   #45
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter

Opprinnelig lagt inn av canto, her.

Jo...men det går faktisk an å øve seg på toleranse. Det vestlige samfunnet går stadig mer i retning av å finne feil ved folk, stemple noen som "ikke passer inn". Selvsagt kan man bare være apatisk å si at "det er helt greit" - eller man kan ta et standpunkt.

Dere synes jeg tar dette for alvorlig, jeg synes dere tar det for lett.
FP har slik jeg har skjønt et medlemsområde som er lukket inntil man har et visst antall ryktepoeng. Så om jeg kunne gi noen trøstens ord til f.eks. noen som sliter, så kan jeg ikke det for de jeg har fått for mange røde prikker. Fordi noen ikke liker ManU, fordi noen synes at "7" er et stygt tall, eller fordi jeg mangler en bokstav i et ord...


Men kan man ikke øve seg på å tåle litt mer og da? Dette er sånn det er akkurat her. Syntes det blir helt hinsides å trekke paralleler med samfunnet generelt. Du kan heller si nettet generelt da så fall. Internett er nok to hakk hardere "miljømessig" enn det "virkelige liv".

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 17:59   #46
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.023
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Hey, I resemble that remark!

Hvordan kan man ligne på en kommentar?

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 18:01   #47
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.998
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Hvordan kan man ligne på en kommentar?

Hvis kommentaren har litt snert, kanskje. Eller er lang og vanskelig?

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 18:02   #48
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.524
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter

Opprinnelig lagt inn av canto, her.

Jo...men det går faktisk an å øve seg på toleranse. Det vestlige samfunnet går stadig mer i retning av å finne feil ved folk, stemple noen som "ikke passer inn". Selvsagt kan man bare være apatisk å si at "det er helt greit" - eller man kan ta et standpunkt.

For min egen personlige del så håper jeg at jeg har toleranse. Og jeg ønsker å arbeide med disse sidene av meg selv.

Når det gjelder andre her på forumet så håper jeg at de også er tolerante - og det er det veldig mange som er, de aller, aller fleste. Jeg ønsker derimot ikke å arbeide for det. Hvis folk holder seg innenfor det som regnes som "normal nettkutyme" og er utolerante - ja, da får de bare være det.

Vi kan ikke utrydde dumskap, at folk er intolerante eller uintelligente. Vi kan fordre en viss oppførsel av dem, feks i forhold til trussler, outing eller grovhet i uttalelsene, men vi kan ikke forlange at alle bare er snille. Det er umulig.

Opprinnelig lagt inn av canto

Dere synes jeg tar dette for alvorlig, jeg synes dere tar det for lett.

Og det har du full anledning til å synes.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 18:03   #49
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Hvordan kan man ligne på en kommentar?

Nja.. når man sier at andre burde se litt ut av sin egen verden.. så burde man gjøre det selv? (Jeg tolket det sånn i allefall).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 18:05   #50
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter

Opprinnelig lagt inn av canto, her.

Dere synes jeg tar dette for alvorlig, jeg synes dere tar det for lett.
FP har slik jeg har skjønt et medlemsområde som er lukket inntil man har et visst antall ryktepoeng. Så om jeg kunne gi noen trøstens ord til f.eks. noen som sliter, så kan jeg ikke det for de jeg har fått for mange røde prikker. Fordi noen ikke liker ManU, fordi noen synes at "7" er et stygt tall, eller fordi jeg mangler en bokstav i et ord...

Så... Alle burde bare få grønne prikker, slik at alle får tilgang til medlemsområdet og være med å trøste?

Dette synes faktisk jeg virker som "mangel på argumenter". Om man faktisk får så mange røde prikker at de overstiger antallet grønne, så er det mer enn ManU og mangelen på en bokstav i ny og ne det skyldes. Definitivt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 18:08   #51
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.341
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter

Jeg kan fint rødprikke kun pga. ManU-sympatier.

:varmer opp fingrene igjen:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 18:22   #52
canto
Dramaking
 
canto sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 121
canto er litt kulcanto er litt kul
Standard

Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Du kan heller si nettet generelt da så fall. Internett er nok to hakk hardere "miljømessig" enn det "virkelige liv".

Tror internett kan være et lite "speil" på samfunnet, ja. Jeg tror nok den virkelige verden er adskillig tøffere!

canto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 18:25   #53
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.321
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Du fikk en grønn igjen da..

Hohoho! Det er kjerringfakter, det.

Opprinnelig lagt inn av canto, her.

Jo...men det går faktisk an å øve seg på toleranse.

Vet du hva? Jeg øver meg på å sette grenser og tørre å si hva jeg mener, jeg. Jeg er altfor tolerant utad sånn til vanlig.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Syntes det blir helt hinsides å trekke paralleler med samfunnet generelt.

Prøv igjen.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 18:33   #54
canto
Dramaking
 
canto sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 121
canto er litt kulcanto er litt kul
Standard

Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Så... Alle burde bare få grønne prikker, slik at alle får tilgang til medlemsområdet og være med å trøste?

Det handler selvsagt om å kunne se mer av en person enn det rent ytre. I forumverden vil det si fonter, avatarer osv. Og selvsagt kan man ved å "fryse" ut noen gå glipp av en ressurs.

Jeg fikk f.eks. en rød prikk, uten kommentarer, av en person jeg ikke kjenner og ei heller har debattert med. Og, ja... da føler jeg meg urettferdig behandlet. En annen rød prikk fikk jeg fordi jeg trakk en konklusjon basert på en persons egne uttalelser - om hva som faktisk ville bli en konsekvens av vedkommendes argument. (Den prikken kunne jeg jo sett komme, sånn sett var den mer forståelig..)

canto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 18:33   #55
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 652
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter

Kanskje jeg som ikke henger helt med, men verden er vel ikke blitt mindre tolerant? Er vel mer det at verden stadig blir "mindre" og alt mer synlig.

Etter min mening, som selvsagt er PK, så er ryktesystemet et krydder i hverdagen.

FP er vel heller kanskje ikke det forumet der rødprikkene fyker fordi man ikke liker hverandre, eller fordi man ikke er i stand til å argumentere for seg og sitt syn.

Personlig setter jeg like stor pris på saklig kritikk og innvendinger (om enn på rød prikk) som ros, og ser ikke noe galt i det, så lenge det går på sak og ikke på person.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 18:33   #56
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter

Opprinnelig lagt inn av canto, her.

Tror internett kan være et lite "speil" på samfunnet, ja. Jeg tror nok den virkelige verden er adskillig tøffere!

Klart den er det.. men på en annen måte...Det er ikke knivstikking og fysisk mishandling på nett om du trodde jeg siktet til det.

Jeg mener ikke nettet er et bra speil av det norske samfunn, eller samfunnet generelt. Det har med at de etiske normene ikke er særlig etablert fordi internett og pc-bruk er alt for fersk teknologi og er fortsatt i eksplosiv utvikling. Det gir spillerom for mye gruff fordi folk skjuler seg bak en ip-adresse og kan fremme den identitet de måtte ville selv. En annen ting er at alle kulturer og nasjonaliteter kræsjer i en stor smørje på nett. Det er enda en grunn til at man ikke kan forvente at, den en selv regner som "aksepterte og vedtatte normer", skal være det som gjelder.

Noen steder er det på den måten, andre ikke. Internett er enormt, og da mener jeg man må finne et annet sted, og en annen nisje å engasjere seg i. For det finnes helt sikkert mye snillere forum enn dette, og det er helt klart noe for alle der ute.

Det som er min erfaring er at, " å leve i harmoni og fred" i et forum, er synonymt med kjedsomhet, og det trekker heller ikke mennesker. Derfor er det heller ikke "liv laga" i et forum som baserer seg på mye generell diskusjon å legge seg på denne lista. Da må man såfall oprere med strenge regler og hvor mye misnøyde hadde ikke det avlet?

Det jeg prøver å si.. det er mye å velge i. Velg det som passer deg, ikke prøv å fikse på noe som fungerer for veldig, veldig, veldig mange. Dette er et forum som har hatt braksuksessm, sånn jeg ser det, og det er nok en grunn for det.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 18:34   #57
canto
Dramaking
 
canto sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 121
canto er litt kulcanto er litt kul
Standard

Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kan fint rødprikke kun pga. ManU-sympatier.

:varmer opp fingrene igjen:

canto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 18:35   #58
canto
Dramaking
 
canto sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 121
canto er litt kulcanto er litt kul
Standard

Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter

Opprinnelig lagt inn av safran, her.


Vet du hva? Jeg øver meg på å sette grenser og tørre å si hva jeg mener, jeg. Jeg er altfor tolerant utad sånn til vanlig.

Men, er det et stort problem i samfunnet i dag? At vi er alt for inkluderende?

canto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 18:37   #59
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter

Kan også si at jeg tidvis irriterer meg litt over Skilpaddas "moraliserende tone", Tinetoffs "heltinnestatus" (dette er kun i mitt hode så det er sagt ), og andre personligheter her inne (007 virker oppriktig sur om jeg "ødelegger" fotballtrådene hennes med laber kunnskap og engasjement ). Men faktisk.. man setter pris på det etterhvert. Mangfold!

Som du sier selv Canto: Man burde lære litt av andre.

Dette ble litt på siden da. Elsker alle her.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 18:38   #60
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.321
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter

Opprinnelig lagt inn av canto, her.


Jeg fikk f.eks. en rød prikk, uten kommentarer, av en person jeg ikke kjenner og ei heller har debattert med.

Ikke på dette forumet, vel?

Opprinnelig lagt inn av canto, her.

Men, er det et stort problem i samfunnet i dag? At vi er alt for inkluderende?

Hva har det med saken å gjøre? Enhver bruker prikkesystemet slik man ønsker. Det er fullt mulig å skru av ryktefunksjonen om den bare er til bry for deg.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, prikkesutring, rødprikking


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no