Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fargete juletrelys?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-06, 09:22   #41
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Jeg synes ikke det er fint med fargede lys på juletreet.

Digresjon: I nabolaget vårt er det en dame som pleier å "smykke" hele huset sitt med lys i jula. GOD JUL, står det med store bokstaver (av lyspærer, selvsagt). Og det er lyspærer rundt hele fasaden. I ymse farger.
Hun nærmer seg virkelig Griswold-standard.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 09:26   #42
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Jeg synes ikke det gjør noe

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 09:31   #43
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.730
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Det er grusomt harry...

Mikkeline er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 09:35   #44
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Veldig harry, ja.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 10:34   #45
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Vi hadde fargede lys på juletreet i 4-5 år og synes den gang at det var det fineste, men det er vel 15 - 20 år siden og smaken har forandret seg siden da.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 11:05   #46
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Stakkars Harry!

Vi har ikke fargede julelys selv om mann og barn gjerne vil ha det.
Jeg synes ikke det er spesielt pent med fargede lys, men jeg har på samme tid litt sansen for glorete julepynt.
Jeg synes det er mange juletrær med hvite lys og designerpynt som blir veldig kjedelige og appellerer lite til barnslige meg.

På samme tid som jeg synes store lysende plastreinsdyr er grellt synes jeg også det er ganske morsomt med overpyntede julehus med allverdens lysende plastikkdingser.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 11:22   #47
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Harry kan være så mangt, men jeg synes det er stygt med fargalys - min personlige mening

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 11:33   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.504
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Hvor er Glitterchick når vi trenger henne?

Glitterchick to the rescue! (vi trenger en livredder-smiley)

Det å ta en tre inni stua og pynte det er så absurd i seg selv, at hvorfor ikke ta den helt ut sier jeg.

Hva som er estetisk er forskjellig fra person til person. Noen legger vekt på matching, andre legger vekt på humor, noen legger vekt på hvem som har designet det, noen legger vekt på glede, noen legger vekt på barnas ønsker osv. Jeg for min del syns personlighet og glede er viktigere enn at det ser ut som en boligannonse.

En av de opplevelsene jeg husker best fra jeg bodde i USA var når vi lille julaften kjørte til "Santas Lane", dvs. et hus i byen jeg bodde som var pyntet etter alle kunstens regler. Det lyste, det blinket, det bevegde på seg, og ungene elsket det. Og de aller, aller fleste voksne hadde også nok humor til å glede seg over fargene og lyset.

Jeg syns farger er fint. Jeg syns lys er fint. Jeg syns humor er bedre enn å forarge seg over hva naboen har. Dere kan jo tenke dere hvordan mitt juletre kommer til å se ut.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 13-11-06 kl 14:53.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 11:36   #49
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.504
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg forstår ikke at man ikke ønsker å gjøre det vakkert rundt seg i den høytiden som man tilbrunger mye i eget hjem. Og jeg er ikke minimalistisk eller desingerfreak, bare opptatt av det estetiske.

Sorry to break it to ya, men du har faktisk ikke copyright på hva som er vakkert eller estetisk. Gudskjelov.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 14:47   #50
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Sorry to break it to ya, men du har faktisk ikke copyright på hva som er vakkert eller estetisk. Gudskjelov.

Godt sagt. Alle har vi ulik smak, og takk og lov for det.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 14:49   #51
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Helt enig med Myrsnipa. Det ville vært utrolig kjedelig hvis alle hadde gjort ting likt.

__________________
Tenk positivt.

Sist redigert av kisha : 13-11-06 kl 15:18.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 15:02   #52
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Jøss, så strenge enkelte var på estetikken og hva som kan defineres som estetisk her, da? Jeg har gledet nabolaget med sigøynerveranda i to år, og fått en lett blanding av skryt og misbilligelse. Verandaen min har vært overpyntet av flere gule og oransje lyslenker, mange hengende lyslykter i rødt, gult og oransje, lykter og ulike urter og blomster på hele verandakanten tett i tett, hagemøbler i knallgrønt og IKEA-teak, pledd og puter i turkis, oransje, gult og rødt og masse annen pynt.

Min veranda er kjempekoselig og lyser opp. At den ikke er minimalistisk, shabby chic eller ligner på en annonse i BOHUS-katalogen er supert. den har særpreg og innbyr til lange pratenetter med mye vin.

Jeg digger lyslenker.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 15:17   #53
Svaggen
Aktiv
 
Svaggen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Svaggen er litt kul
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Jeg synes ikke at fargede lys er verken stygt eller harry. Jeg synes det er veldig koselig, og derfor har vi begge deler, både med og uten farger.
Vi har ett sett med vanlige juletrelys uten farge, og ett sett med fargede lyskrystaller som ligger helt inne ved stammen og gir en nydelig effekt!!
Jeg er vant med fargede juletrelys på juletreet fra barndommen, og synes ærlig talt at bare lys uten farger er litt kjedelig!

Jeg er glad i minimalisme sånn ellers, men ikke til jul. Bare å plassere utover all julepynten som ungene har laget til huset sprenger alle grenser for minimalisme....

__________________
Mamma til tre
Svaggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 15:27   #54
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.



Mitt juletre fra i fjor! (Det skal dog legges til at jeg tok av lysene igjen, fordi de stjal all oppmerksomheten fra pynten. Jeg har lagt så mye sjel i å skaffe morsom julepynt, så jeg kunne ikke la kulene mine henge i skyggen av lysene.)

Jeg bedriver offentlig forsøpling, som Bergljiot så fint kaller det. Jeg har investert i en mengde fargede lys som skal dekorere inngangspartiet. Joda, voksne akker og oier seg nok. Tenk at det går an å være så kjedelige. Barna elsker det jo. De synes det er helt fantastisk. Og det er for barna vi gjør det.

Som jeg har sagt tidligere så synes jeg det er harry å prøve å pynte stilig. Urharry. Julepynt er jo juggel. Det er disse få ukene i året vi kan ha det moro med farger og lys. Hurra for de som tør benytte seg av det!

Heldigvis en med samme mening som meg.Nå har ikke jeg pleid å ha fargede lys selv,har hatt det kun et år.Men som liten hadde vi alltid det.Det året de fargede lysene våre ble ødelagt og vi ikke fikk tak i nye.Ja,da var julen nesten ødelagt.Men jeg synes det er koselig med fargede lys enda jeg Julen skal være koselig,og hva er vel mer koselig enn masse lys?Synes også det er kjempe koselig med hus som er julepyntet utvendig.Ja,det lyser jo uten tvil opp i mørket.
Det er jul en gang i året,da er alt lov synes jeg.Men så kan jeg aldri få nok julepynt da,både jeg og ungene elsker det.

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 15:30   #55
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Jeg ser med glede at stadig flere maksimalister drister seg frempå i diskusjonen

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 16:06   #56
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Sorry to break it to ya, men du har faktisk ikke copyright på hva som er vakkert eller estetisk. Gudskjelov.

Selvsagt har jeg ikke det, men jeg tenker faktisk på om ting er til sjenanse for det offentlige rom før jeg setter det utenfor huset mitt. Det være seg blinkende lys, bilvrak, dyr som bråker eller annet rot. Det overrasker meg om mange synes at det er greit at naboen har bilvrak i gata.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 16:15   #57
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.504
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Selvsagt har jeg ikke det, men jeg tenker faktisk på om ting er til sjenanse for det offentlige rom før jeg setter det utenfor huset mitt. Det være seg blinkende lys, bilvrak, dyr som bråker eller annet rot. Det overrasker meg om mange synes at det er greit at naboen har bilvrak i gata.

Vel, svaret ditt jeg quotet handlet vel om innendørs pynting, gjorde det ikke?

Og nei, jeg tror ikke du tenker noe mer over hva som er til sjenanse enn meg faktisk, eller de fleste andre. Jeg tror du tror du tenker over det fordi etter dine normer er det dårlig smak. Du mener at måten du pynter på er vakkert, at det er retninglinjene for estetikk og det som ikke passer inn i ditt bilde er stygt.

Hvis jeg var naboen din, ville du tatt hensyn til at jeg ikke syns din måte å pynte på var fint, men faktisk blinkende lysranker? Ville du pyntet annerledes fordi jeg ikke syntes det var fint?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 16:18   #58
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Jeg synes avdentstiden er en koselig tid. Her i nord er det veldig mørkt om vinteren, men alle lysene rundt omkring gjørt at det blir trivelig. Men noen lar julelysene henge ute til påske, det synes jeg ikke noe om.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 16:20   #59
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vel, svaret ditt jeg quotet handlet vel om innendørs pynting, gjorde det ikke?

Og nei, jeg tror ikke du tenker noe mer over hva som er til sjenanse enn meg faktisk, eller de fleste andre. Jeg tror du tror du tenker over det fordi etter dine normer er det dårlig smak. Du mener at måten du pynter på er vakkert, at det er retninglinjene for estetikk og det som ikke passer inn i ditt bilde er stygt.

Hvis jeg var naboen din, ville du tatt hensyn til at jeg ikke syns din måte å pynte på var fint, men faktisk blinkende lysranker? Ville du pyntet annerledes fordi jeg ikke syntes det var fint?

Jeg snakket om utendørs pynting, ja. Hva folk gjør inne skrev jeg at jeg ikke hadde noe med.

Ute har jeg en krans på døra og fakler når vi har besøk. Jeg ønsker ikke at folk skal føle at huset skiller seg negativt ut og tar oppmerksomhet fra omgivelsene samtidig som de faktisk ser at det er jul utenfor.

Jeg er opptatt av at det ser ryddig og greit ut (ikke leker og sykler som slenger over alt) ute og skammer meg nå som vi rehabiliterer hus og ikke kan holde orden på stabler med materialer og annet rot.

Jeg vet at jeg er sær på dette området, men det er jammen meg du også.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 16:22   #60
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Fargede juletrelys er grusomt!!

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no