Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva tenker du når du ser en ung, gravid jente med et vinglass i hånden?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-06, 22:07   #41
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva tenker du når du ser en ung, gravid jente med et vinglass i hånden?

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Håper du blir like forbannet når noen drikker i svangerskapet også da, siden det tross alt er mye verre og drikke i svangerskapet enn og røyke.

Hvis noen først røyker så er de jo høyst sannsynlig avhengige av denne røyken og tar høyst sannsynlig 5-10 pr dag i alle fall.
Om noen tar seg et glass vin så kan det jo være måneder siden sist og til neste gang. Kan ikke skjønne hvordan det da kan være mye verre?

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:10   #42
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.325
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du når du ser en ung, gravid jente med et vinglass i hånden?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg hadde sansynligvis ikke fått med meg at du satt med et vinglass. Om du røykte, der i mot, hadde jeg blitt forbanna. Kvinner som røyker i svangerskapet er noen store egoister.

signerer

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 12:53   #43
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva tenker du når du ser en ung, gravid jente med et vinglass i hånden?

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde lurt veldig på hva som var i glasset. Rett og slett fordi jeg syns alkoholfri rødvin er så vondt at jeg aldri vurderer å drikke det selv nå som jeg er gravid.

Det varierer faktisk litt. Jeg fikk en her for litt siden, som faktisk var ganske OK.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 13:28   #44
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva tenker du når du ser en ung, gravid jente med et vinglass i hånden?

Jeg ville tenkt: Det er deg vel undt! Hadde hun vært pussa eller dritings ville jeg ikke tenkt det samme!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 11:56   #45
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva tenker du når du ser en ung, gravid jente med et vinglass i hånden?

Hadde ikke egentlig trodd dette skulle bli en sånn for eller mot alkohol-tråd. Men jeg trenger visst å kommentere bittelitt:

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Om noen tar seg et glass vin så kan det jo være måneder siden sist og til neste gang. Kan ikke skjønne hvordan det da kan være mye verre?

Kan jeg bare få vise til hva m|nken skrev i starten av diskusjonen.

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Og angående dette og "bare" drikke et glass: Hva skyldes det at enkelte synes det er greit at et bittelite foster som produserer flere hundre celler i timen, skal drikke fostervann med alkohol? Dere er klare over at alkoholen er teratogen? Altså, den dreper celler i vekst. Foster i en så ekstremt viktig utviklingsfase bør slippe alkohol, samme om det gjelder et glass eller hundre.

Jeg mener selvfølgelig at m|nken har rett.

Røyking er en annen sak, det er selvsagt skadelig, men jeg synes ærlig talt det er mindre dramatisk. At en gravid kvinne tar én sigarett én gang vil ikke føre til hjerneskade hos barnet. Men når det kommer til alkohol, kan vi faktisk ikke garantere det, hvorfor ta sjansen?

(jeg har ikke tenkt å argumentere for at røyking er bra, for jeg synes dét er dust uansett)

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 11:59   #46
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du når du ser en ung, gravid jente med et vinglass i hånden?

Jeg hadde tenkt: o boy, den dama må være rimelig desperat som drikker alkoholfri vin.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 12:02   #47
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Hva tenker du når du ser en ung, gravid jente med et vinglass i hånden?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Signerer denne!
Hadde forresten et par turer på polet med struttemage, kjøpte vin til/for andre. Da fikk jeg merke de lange blikkene

Det har jeg opplevd også. Tror de virkelig at man kjøper mange flasker vin til seg selv når man har stooor mage???

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 12:04   #48
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Hva tenker du når du ser en ung, gravid jente med et vinglass i hånden?

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Jeg har null toleranse overfor alkohol og røyk i svangerskapet.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 12:05   #49
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva tenker du når du ser en ung, gravid jente med et vinglass i hånden?

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Hadde ikke egentlig trodd dette skulle bli en sånn for eller mot alkohol-tråd. Men jeg trenger visst å kommentere bittelitt:


Kan jeg bare få vise til hva m|nken skrev i starten av diskusjonen.

Jeg mener selvfølgelig at m|nken har rett.

Røyking er en annen sak, det er selvsagt skadelig, men jeg synes ærlig talt det er mindre dramatisk. At en gravid kvinne tar én sigarett én gang vil ikke føre til hjerneskade hos barnet. Men når det kommer til alkohol, kan vi faktisk ikke garantere det, hvorfor ta sjansen?

(jeg har ikke tenkt å argumentere for at røyking er bra, for jeg synes dét er dust uansett)

Jeg sa ikke at det var greit å ta alkohol. jeg kommenterte påstanden om at det å ta alkohol under svangerskap er mye verre enn røyking. Mitt poeng var: En som røyker er høyst sannsynlig avhengig av tobakk og det er hevet over enhver tvil at dette skader fosteret. Hvor mange av de som først røyker vil nøye seg med én enkelt sigarett?
Tar man ett glass vin i løpet av svangerskapet så kan dette skade fosteret, men det er ikke sikkert.
Så hva er verst, røyke regelmessig mens man er gravid eller ta ett glass vin i løpet av svangerskapet?

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 12:12   #50
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva tenker du når du ser en ung, gravid jente med et vinglass i hånden?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Så hva er verst, røyke regelmessig mens man er gravid eller ta ett glass vin i løpet av svangerskapet?

Pest og kolera, med andre ord?
Jeg tror fakstisk jeg må si alkohol er verst. Fordi vi ikke vet hvor mye som skal til for å gi permanent skade.

Røyking vet vi en del om, og det er selvfølgelig ikke lurt det heller, men så vidt jeg vet fører det ikke til hjerneskader, men dårligere lungefuksjon og større sjangs for astma og allergi.

(fritt fram til å korrigere meg, jeg har ikke fullstendig litterær ryggdekning akkurat her akkurat nå)

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 12:23   #51
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva tenker du når du ser en ung, gravid jente med et vinglass i hånden?

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Pest og kolera, med andre ord?
Jeg tror fakstisk jeg må si alkohol er verst. Fordi vi ikke vet hvor mye som skal til for å gi permanent skade.

Røyking vet vi en del om, og det er selvfølgelig ikke lurt det heller, men så vidt jeg vet fører det ikke til hjerneskader, men dårligere lungefuksjon og større sjangs for astma og allergi.

(fritt fram til å korrigere meg, jeg har ikke fullstendig litterær ryggdekning akkurat her akkurat nå)

Røyking under svangerskapet kan i verste fall føre til dødfødsel.
I tillegg til de tingene du nevner så kan røyking bla.a. gi hjerneskade fordi morens røyking gir fosteret mindre oksygen.

Røyking under svangerskapet kan også føre til misdannelser på fosteret.

Nettopp fordi vi vet mye om røyking så synes jeg det er absolutt verst! Man
vet hvilke skader man kan påføre fosteret, og man vet at den lille kroppen krymper seg i livmoren for hvert drag som blir tatt av sigaretten.

Igjen - jeg forsvarer ikke det å ta alkohol under svangerskapet, men jeg mener fortsatt at røyking er mye verre enn ett glass vin!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 12:26   #52
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva tenker du når du ser en ung, gravid jente med et vinglass i hånden?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Røyking under svangerskapet kan i verste fall føre til dødfødsel.
I tillegg til de tingene du nevner så kan røyking bla.a. gi hjerneskade fordi morens røyking gir fosteret mindre oksygen.

Røyking under svangerskapet kan også føre til misdannelser på fosteret.

Nettopp fordi vi vet mye om røyking så synes jeg det er absolutt verst! Man
vet hvilke skader man kan påføre fosteret, og man vet at den lille kroppen krymper seg i livmoren for hvert drag som blir tatt av sigaretten.

Igjen - jeg forsvarer ikke det å ta alkohol under svangerskapet, men jeg mener fortsatt at røyking er mye verre enn ett glass vin!

I så fall er jeg enda sikrere på at man får værsågod å holde seg langt unna begge deler.

Men tusen takk for oppklaringen, jeg er så opptatt av å være innbitt motstander av alkohol i svangerskapet at jeg kanskje har glemt litt hvor farlig røyking er.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 12:29   #53
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva tenker du når du ser en ung, gravid jente med et vinglass i hånden?

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

I så fall er jeg enda sikrere på at man får værsågod å holde seg langt unna begge deler.

Men tusen takk for oppklaringen, jeg er så opptatt av å være innbitt motstander av alkohol i svangerskapet at jeg kanskje har glemt litt hvor farlig røyking er.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 12:29   #54
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du når du ser en ung, gravid jente med et vinglass i hånden?

Hvorfor må man sette ting opp mot hverandre hele tiden? Alkohol vs. røyk, alkohol vs. hasj, røyk vs. fet mat ...

At man diskuterer flere skadelige stoffer er helt greit, men det er da ikke noe enten eller forhold mellom røyk og alkohol i svangerskapet. Man kutter selvfølgelig begge.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 16:31   #55
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva tenker du når du ser en ung, gravid jente med et vinglass i hånden?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Røyking under svangerskapet kan i verste fall føre til dødfødsel.
I tillegg til de tingene du nevner så kan røyking bla.a. gi hjerneskade fordi morens røyking gir fosteret mindre oksygen.

Røyking under svangerskapet kan også føre til misdannelser på fosteret.

Nettopp fordi vi vet mye om røyking så synes jeg det er absolutt verst! Man
vet hvilke skader man kan påføre fosteret, og man vet at den lille kroppen krymper seg i livmoren for hvert drag som blir tatt av sigaretten.

Igjen - jeg forsvarer ikke det å ta alkohol under svangerskapet, men jeg mener fortsatt at røyking er mye verre enn ett glass vin!

Dette du ramser opp må man bruke som det står i forskningen, ikke lage absolutte og fulle sannheter ut av det. Hva slags promille sjanse eller små forekomster er det funnet påvist hjerneskade ved røyking? Hvor mye røyking?
Det er absolutt skadelig å røyke under svangerskapet, men jeg synes ikke noe om krisemaksimering av fakta. Dine oppramsninger blir litt som VG-overskriftene når det lanseres nye forskningsresultater; trekker litt ut av sammenhenger og overser hvor mange tilfeller det er funnet.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 21:17   #56
teia
Pirkete
 
teia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 103
teia er litt kulteia er litt kul
Standard

Sv: Hva tenker du når du ser en ung, gravid jente med et vinglass i hånden?

Jeg røykte ti sigaretter eller noe sånt i løpet av svangerskapet. Jeg rørte ikke alkohol. De ti sigarettene har ingen innvirkning på fosteret. Det kunne ett glass vin på feil tidspunkt hatt. Det blir for dumt å si at ser du en gravid røyke en sigarett, røyker hun sikkert femten om dagen. Snakker vi om enkelttilfeller, er det ingen tvil - medisinsk sett - at alkohol er mer sjansespill enn sigaretter. Ingen av delene er naturligvis å anbefale.

For å svare på HIs spørsmål: jeg pleier ikke å kikke på andres glass eller lure på hva de har i det. Derfor ville jeg neppe lagt merke til det en gang.

teia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 22:17   #57
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva tenker du når du ser en ung, gravid jente med et vinglass i hånden?

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Dette du ramser opp må man bruke som det står i forskningen, ikke lage absolutte og fulle sannheter ut av det. Hva slags promille sjanse eller små forekomster er det funnet påvist hjerneskade ved røyking? Hvor mye røyking?
Det er absolutt skadelig å røyke under svangerskapet, men jeg synes ikke noe om krisemaksimering av fakta. Dine oppramsninger blir litt som VG-overskriftene når det lanseres nye forskningsresultater; trekker litt ut av sammenhenger og overser hvor mange tilfeller det er funnet.

Det ble antydet litt tidligere i tråden her at røyking er jo ikke så farlig, det kan føre til astma og lungeproblemer, ikke hjerneskader.
Jeg hentet fram litt fakta for å vise at det faktisk kan føre til mye verre ting.

Dette var kun for å underbygge min mening om at røyking i svangerskapet kan være minst like farlig som inntak av alkohol, dette igjen var en kommentar til påstanden om at alkohol er mye verre enn røyking.

Og siden vi er inne på det - har forskningen rundt alkohol og svangerskap konkrete tall å komme med?

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 22:27   #58
Stillongs
Aktiv
 
Stillongs sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 203
Stillongs er litt kulStillongs er litt kul
Standard

Sv: Hva tenker du når du ser en ung, gravid jente med et vinglass i hånden?

Opprinnelig lagt inn av teia, her.

Jeg røykte ti sigaretter eller noe sånt i løpet av svangerskapet. Jeg rørte ikke alkohol. De ti sigarettene har ingen innvirkning på fosteret. Det kunne ett glass vin på feil tidspunkt hatt. Det blir for dumt å si at ser du en gravid røyke en sigarett, røyker hun sikkert femten om dagen. Snakker vi om enkelttilfeller, er det ingen tvil - medisinsk sett - at alkohol er mer sjansespill enn sigaretter. Ingen av delene er naturligvis å anbefale.

For å svare på HIs spørsmål: jeg pleier ikke å kikke på andres glass eller lure på hva de har i det. Derfor ville jeg neppe lagt merke til det en gang.

Hvordan vet du det?

Stillongs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 22:31   #59
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.909
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva tenker du når du ser en ung, gravid jente med et vinglass i hånden?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg hadde tenkt: o boy, den dama må være rimelig desperat som drikker alkoholfri vin.



Valget sto mellom Ariel eller brus, og sistnevnte = halsbrann.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 23:35   #60
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.440
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tenker du når du ser en ung, gravid jente med et vinglass i hånden?

Jeg hadde nok tenkt at det var alkoholfritt, hvis jeg hadde lagt merke til vinglasset.

Jeg kan ikke huske å ha fått noen stygge blikk med munkholmen min i vanlig ølglass på byen i forrige svangerskap, men jeg ser kanksje bare så ordentlig ut?.... *gammel*

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no