Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan ser du ut på håret?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-09, 12:15   #41
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

Jeg har hår som rekker noen cm over livet. Alt like langt. Var engang lys blond, men årene har tatt meg. Dette medfører at jeg to ganger i året lider meg igjennom timevis i frisørstolen for å få farget noen lyse striper. Er opptatt av at fargen skal se naturlig ut og være som den en gang var, så platinablond er jeg ikke.... Håret er tykt og har litt fall.

Har håret oppsatt på jobb, men stort sett utslått ellers.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 12:20   #42
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

Jeg hadde langt til storesøster på 18 fikk leke frisør for et par dager siden så nå rekker det meg til nedenfor skuldrene. Jeg har allt like langt. Håret er naurlig brunt m/ litt rødskjær i og noen få kunstige lyse striper i (Har aldri farget håret) og jeg har fall. Blir fort krøller i det om jeg bruker hendene litt på det. Jeg har ikke oppdaget noen grå enda. Har som regel håret i en hestehale eller oppsatt.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.


Sist redigert av Michelle : 03-11-09 kl 12:54.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 12:23   #43
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.083
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

Misunnelig på alle uten grå hår
Hos meg kom de før jeg ble 25, gitt. Ikke over alt, da, men nok til at det synes.
Ellers: blondt, tjukt, mye fall, halvlangt, pannelugg.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 12:30   #44
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

Jeg er blond, (kun håret da), frisyren er halvlang/kort bob.

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 12:48   #45
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

Har brunt hår, som farges aktivt. Har fått en del grått i det, som kamufleres etter beste evne. Føler meg ikke gammel nok til å gå for naturvarianten riktig enda. Har som oftest brunt med litt lilla eller rødskjær. Kalde toner.
Kort bob, som går jevnt med kjevelinjen. Litt kortere bak enn foran. Har skråklippet lugg. Ikke fornøyd med siste klipp. Alt for tungt og glatt. Skulle vært tynnet og klippet opp enda litt mer.

Meeen i skrivende stund ser jeg ikke ut i måneskinn. Det er FETT og ugredd. Lekkert. :not: Fett blir det forresten fra nyvasket og til jeg står opp morgenen etter. Må vaske det hver dag skal det være fint.

Og jeg er som Mississippi. Like tålmodig som en illsint veps i ei fyrsikkeske ja, når det kommer til styling, sminke osv. Jeg bruker sjelden noe i det, det vaskes og gres. Ferdig.

  Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 12:51   #46
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

Nå er det litt for langt, bør stusses. Jeg er brunette. Bruker kort tid på å sette det opp om morgenen og har i litt gele for å holde nede de utvekstene som ikke holdes på plass av hårstrikken.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 13:01   #47
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

Jeg har blondt hår med lyse striper i, ganske langt, masse, masse hårstrå men hvert enkelt er veldig tynt. Jeg har ganske mye oppklipp, som jeg pleide å ha på det glade åttitallet. Noen ganger er det rett, andre ganger er det fall i det - nesten etter humøret.

Liker å ha litt volum i det og bruker "Dust it", som passer mitt hår perfekt. Har det oppsatt på jobb, litt "bustete" oppsatt da jeg liker meg selv bedre med "bustete" hår enn rett, glatt hår.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 13:06   #48
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

Akkurat nå: Fæl. Mister hår ifm slanking, så det er blitt litt tynt og pistrete. Pluss at det blir tørt og statisk elektrisk av kulde og vinterklær. Men det er mellomblondt på en ganske gyllen måte, halvlangt og oppklippet. Ingen grå hår.

Hvis vi blir friske igjen noen gang, tar jeg nok en tur til frisøren.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 13:46   #49
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

Ah, det er så ymse. Nå for tiden er det et utall forskjellige lengder, langt nok til liten hestehale med stor lugg, og det krøller seg som ville rakker'n for tiden.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 13:52   #50
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

Jeg har langt hår. Ikke antydning til gråfarge.

  Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 13:52   #51
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

Jeg har langt, brunt hår som rekker til midt på ryggen. Litt oppklippet rundt ansiktet. Det er krøllete eller med litt fall alt etter hva jeg gjør med det når jeg har vasket det.
Siden det er begynt å bli ganske mye grått farger jeg det hver 6.-8. uke og legger av og til inn litt lysere striper for å skjule det grå litt bedre.
Jeg er veldig glad i håret mitt.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 14:04   #52
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

Ahja, jeg har grå hår også. :skylder på jobben:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 14:06   #53
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

Jeg har egentlig mørkt kommunefarget men har vel vært blond i 15 år minst, med et par innfall av rødt og mørkt. Akkurat nå har jeg farget det litt mer ala Jennifer Aniston farge.
Men liker meg selv bedre med lyst så skal tilbake til frisøren før jul i alle fall.
Har langt. Midt på ryggen ca, litt kortere lugg som som regel er bak ørene eller alt i hestehale.

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 14:10   #54
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

Glemte å si at jeg er veldig lei av sveisen min og har litt lyst til å klippe lugg. Men gjør det ikke.
Det er fint når jeg føner det eller fletter eller tvinner luggen men ufattelig kjip bak-øret sveis. Tips?

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 15:10   #55
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

Nå så jeg at du spurte hvilken stil jeg har. Stil liksom.

  Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 16:44   #56
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.873
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

halvlangt, krøllete hår. Nevnte jeg krøller?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 16:48   #57
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

Halvlangt, tykt, mellomlyst krøllete hår. Med pannelugg. Bortsett fra litt forskjellige oppklipping har det sett sånn ut siden jeg var fjorten.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 16:49   #58
Fia
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 11
Fia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

Jeg har svart langt hår og lugg som jeg kan bruke både som litt skjev lugg og rett-over-øya-lugg.

Fia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 17:37   #59
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

Mørkt (farget mørkere), bob, ingen grå hår. Men tynt.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 17:41   #60
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.926
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

Langt hår, faktisk helt ned til hoftene. Alt er like langt. Det er ikke noe mål eller mening med det, jeg gidder bare ikke å gå til frisøren. Det er igrunn alt for langt nå. Jeg har det stort sett i flette. Håret er mørk blondt med tendenser til grått. Det hender jeg farger det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no