Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-13, 08:30   #41
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Ja, de Nike-skoene kan man gå lenge i.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 08:34   #42
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Jeg gleder meg også til det blir sandalvær, kjøpte disse fra Clarks på salg i vinter og de er utrolig gode å gå med, selv med såpass høye hæler.

http://www.polyvore.com/clarks_shoes...ng?id=52097027

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 09:04   #43
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.678
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg er fullstendig avhengig av mine converse. Det er faktisk et av de bedre skoparene jeg har når jeg skal gå langt/lenge. (Sånn bortsett fra joggesko, da.) Skal nå til London (om et par timer! ) og conversene sitter selvsagt på beina.

Om sommeren bruker jeg, surprise!, conversene. Og ymse billige ballerinasko i forskjellige farger. Hvite, kremhvite, beige, brune og sorte. Da har jeg sko til alle anledninger. Jeg bruker ingenting med hæl.

God tur og kos dere masse!!!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 09:05   #44
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.911
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Jeg går i de her til daglig.



Må nok ut og handle sandaler etterhvert, må bare finne noen jeg liker først.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 09:43   #45
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.571
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Enda bruker jeg gore-texskoene fra viking. Men litt senere på våren/sommeren bruker jeg litt forskjellig typer ballerinasko, og har et par med hæl som jeg syns er gode å gå i.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 10:27   #46
FruLarsen
Småbyfrue
 
FruLarsen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: I huset vårt...
Innlegg: 90
FruLarsen er litt kul
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Jeg kjøpte disse i fjor høst, men siden kulden kom tidlig og disse ikke er foret, ble de lite brukt. Men nå har jeg tatt dem fram igjen:
http://www.brandos.no/jana/88-25308-29-001-black/a60459

Også har jeg kjøpt disse for å bruke på jobb og sånt, står og går hele dagen opptil 9 timer pr dag(første dag i disse var en 9 timersdag, og var ikke sliten i føttene i det hele tatt), så kan ikke ha så mye hæl, men samtidig må de være litt pene:
http://www.brandos.no/jana/24314-20-001-black/a73157

Så ikke før nå at begge er av merket Jana, det er en tilfeldighet!

__________________
Ja, jeg har bare et barn. Det er ikke bare bare det..
FruLarsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 12:12   #47
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Ønsker meg hvite Converse med kilehæl. Ikke høyere enn disse, har planlagt å med dem.

http://shop.nordstrom.com/S/converse....35cVJnPRER3Kw

  Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 12:27   #48
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Både Ecco og Vagabond er noe å se på da ser jeg. Likte veldig godt de grå fra Vagabond. Jeg har svarte ballerina og to eller tre par med sandaler fra Bianco (som jeg elsker og går i så ofte jeg kan):

Ja, disse er de BESTE sandalene

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 13:04   #49
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.983
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Fikk akutt lyst på Nike free run jeg nå, men er det forskjell på dame og herresko-modellen? Det ser ut som om kategorien dame stopper på str 40, og herre begynner på 41.
Siden jeg bruker både 40 og 41 men mest 41 lurer jeg på om jeg skal ta sjansen på herremodell i 41, eller om damemodellene er romslig i str?

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 13:09   #50
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Nike er som regel små i størrelsene, syns jeg. Jeg tror det mest er forskjell farger.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 13:54   #51
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.983
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Takk.
Lurer på om jeg skal ta sjansen på å bestille i str 41, eller om jeg rett og slett burde ta meg en tur i butikk for å prøve når formen er bedre.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 15:12   #52
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Sjøstøvler og goretex sko.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 19:48   #53
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.010
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg gleder meg også til det blir sandalvær, kjøpte disse fra Clarks på salg i vinter og de er utrolig gode å gå med, selv med såpass høye hæler.

http://www.polyvore.com/clarks_shoes...ng?id=52097027

Jeg gleder meg sånn til du skal selge de lekre hvite du har, vet du!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 19:53   #54
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.976
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Fikk akutt lyst på Nike free run jeg nå, men er det forskjell på dame og herresko-modellen? Det ser ut som om kategorien dame stopper på str 40, og herre begynner på 41.
Siden jeg bruker både 40 og 41 men mest 41 lurer jeg på om jeg skal ta sjansen på herremodell i 41, eller om damemodellene er romslig i str?

De nyeste (tror det er free run 5), er veldig små i str Jeg pleier å bruke 40 (40,5/9 i Nike), men på disse måtte jeg opp til 42/10

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 20:31   #55
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg gleder meg sånn til du skal selge de lekre hvite du har, vet du!

De blir nok brukt til de faller fra hverandre. Jeg har faktisk to par, kjøpte et par på salg på slutten av sommeren så jeg kunne ha ett til hverdags og ett til penere anledninger.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 21:41   #56
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.010
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Jaja, det er lov å håpe.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-05-13, 08:03   #57
frksnupp
-o-o-o-o-o-
 
frksnupp sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
Innlegg: 517
frksnupp er litt kul
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Foreløpig er det kun joggesko pga bekkenet, men vårsko her er Converse, Nike Free og nye ballerinasko fra Ecco. Kjenner jeg Stavangerværet rett blir det nok støvler også. Sommerstid bor jeg i Havaianas, og har et par nye kilehælsandaler i lys brunt skinn fra fjorårets NY-ferie som jeg gleder meg til å hive på.

__________________
Knøttet 2013
frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-13, 08:05   #58
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg gleder meg også til det blir sandalvær, kjøpte disse fra Clarks på salg i vinter og de er utrolig gode å gå med, selv med såpass høye hæler.

http://www.polyvore.com/clarks_shoes...ng?id=52097027

Åh, de var veldig fine.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-13, 09:48   #59
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.786
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Fikk akutt lyst på Nike free run jeg nå, men er det forskjell på dame og herresko-modellen? Det ser ut som om kategorien dame stopper på str 40, og herre begynner på 41.
Siden jeg bruker både 40 og 41 men mest 41 lurer jeg på om jeg skal ta sjansen på herremodell i 41, eller om damemodellene er romslig i str?

Mitt inntrykk er at Nike Free-skoene er litt små i størrelsen. Hele familen har sånne sko hos oss og alle fire måtte opp en størrelse. Skoene er kjempegode! jeg skal garantert ha meg ett par til på sommerens USA-ferie

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-13, 09:52   #60
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.983
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Mitt inntrykk er at Nike Free-skoene er litt små i størrelsen. Hele familen har sånne sko hos oss og alle fire måtte opp en størrelse. Skoene er kjempegode! jeg skal garantert ha meg ett par til på sommerens USA-ferie

Nå lurer jeg jo på om jeg bør ha 42 egentlig, så jeg tror rett og slett jeg må kjøpe i butikk, nytter ikke med nettbestilling når man virkelig ikke vet hvilken str som fungerer.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no