Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Pass it forward - bøker

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-10, 10:32   #41
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pass it forward - bøker

Takk, gaja - bøkene kom i dag!

Jeg gir i første omgang disse bøkene videre, alle paperback og to av dem ulest, men de har vært med på flyttelass og ser ikke nye ut.

Push-Up - Leigh Riker
Mikrokaos - Lars Ramslie
Rimelig tvil - Chris Tvedt
1. offer - James Patterson

Anyone?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 12:06   #42
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.927
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pass it forward - bøker

gajamor, tusen takk for boka!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 12:16   #43
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.841
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pass it forward - bøker

I all verden, hva er det posten har funnet på nå da. Det gikk jo kjapt, jo. Slit dem med helsa!

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 12:40   #44
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pass it forward - bøker

Pratchett lå i posten i dag - tusen takk, gajamor.

Maxi: Sendte Irving i dag.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 16:51   #45
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.208
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pass it forward - bøker

Takk! Og Pelen: Jeg sendte Andrea D på lørdag.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 11:04   #46
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.427
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pass it forward - bøker

Maximillia, den kom frem i går! Takk!

Jeg har fortsatt to bøker som er liggende om noen vil ha dem. Se oven.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 11:16   #47
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pass it forward - bøker

...og jeg har fire liggende som jeg bare vil ha bort-bort-bort!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 12:14   #48
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.427
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pass it forward - bøker

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Den er din!
Send meg adressen din, du.

Tusen takk, den kom frem i dag.

Den her tråden er for øvrig strålende. Jeg får i hvert fall prøvd nye forfattere som jeg ikke har lest og som jeg kanskje ikke heller skulle ha kjøpt bøker av.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 16:50   #49
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pass it forward - bøker

I dag kom boka, Pelen. Takk!

  Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 17:09   #50
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pass it forward - bøker

Magica - Jeg har Min Kamp av Knausgård. Ønsker meg Fantasy i bytte.

  Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 19:41   #51
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pass it forward - bøker

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Hvis ikke kumilla skal ha Coben kan jeg tenke meg den. Jeg har The Wild Sheep Chase av Haruki Murakami å gi bort.

Denne kom i dag - tusen takk, amylin.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 19:56   #52
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.160
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pass it forward - bøker

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Magica - Jeg har Min Kamp av Knausgård. Ønsker meg Fantasy i bytte.

Jey! kanskje jeg skal lage en liste over hva jeg har. Skal se etterpå!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 23:10   #53
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.160
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pass it forward - bøker

Her er en start, jeg har mange flere... bøkene er på norsk eller engelsk, og det bør komme frem i tittelen.

J.M. Coetzee - Youth
Kjartan Fløgstad - Paradis på jord
Tore Renberg - Mannen som elsket Yngve
Stephen King - Wizard and glass
Stephen King - Nightmares and dreamscapes
Caldwell / Thomason - Den fjerde regelen (davinci-kode-ish)
Alex Garland - the beach
Valerie-Anne Baglietto - Ikke min type (chick-lit)
Jonathan Coe - The closed circle
Cecilia Samartin - Senor Peregrino (på norsk)
Liza Marklund - Nobels testament
Alexia Bohwim - Frognerfitter
Paolo Coelho - Heksen fra Portobello
Paolo Coelho - By the river piedra I sat down and wept
Paolo Coelho - Elleve minutter
Dean Koontz - Bak masken
Robert Wilson - de skjulte morderne
Anna Gavalda - Saman er ein mindre aleine
Levi Henriksen - Babylon Badlands
Erlend Loe - L
Lisa Gardner - skinnet bedrar

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 23:31   #54
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pass it forward - bøker

Jeg er veldig interessert i fantasy, så om du har det er jeg mottakelig for det meste. Det er en ganske ny sjanger for meg, så vet ikke hva jeg skal se etter?

Jeg har bare Min Kamp 1 altså, den første boka. Det fenget ikke helt

  Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 23:35   #55
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.160
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pass it forward - bøker

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg er veldig interessert i fantasy, så om du har det er jeg mottakelig for det meste. Det er en ganske ny sjanger for meg, så vet ikke hva jeg skal se etter?

Jeg har bare Min Kamp 1 altså, den første boka. Det fenget ikke helt

Første boka er en fin start!
Fantasy har min kjære en del av, og jeg har forstått det slik at det er veldig serie-preget?! Ikke helt sikker på om jeg kan få gi bort hans bøker, men jeg kan høre med han. I alle fall paper-back'ene.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 23:55   #56
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pass it forward - bøker

Ja, paperback er finfint
Min er innbundet, men det spiller ingen trille altså.
Og hvis han har en bra serie han vil kvitte seg med, så kan jeg betale litt også jeg så klart.

  Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 22:58   #57
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Pass it forward - bøker

Jeg gir bort
Pixley Mapongo av Tore Renberg. Maximilla har fått den.


Kan man gi bort lydbøker?
Eg elska ho av Anna Gavalda har jeg på lydbok hvis noen vil ha. Pelen har fått den.


Sist redigert av Bærekraftig : 05-08-10 kl 13:48.
Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 23:03   #58
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.427
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pass it forward - bøker

Opprinnelig lagt inn av Bærekraftig, her.

Kan man gi bort lydbøker?
Eg elska ho av Anna Gavalda har jeg på lydbok hvis noen vil ha.

Den vil jeg gjerne ha!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 23:36   #59
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Pass it forward - bøker

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Den vil jeg gjerne ha!

Send meg pm med navn og adr, så sender jeg den i morgen.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 12:17   #60
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.208
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pass it forward - bøker

Jeg vil gjerne ha Pixley Mapongo!
Og kan gi bort "La meg synge deg stille sanger" av Linda Olsson.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
gratis bøker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no