Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem lager til julen hos dere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-08, 21:22   #41
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem lager til julen hos dere?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Juleservice A/S.

Slik som dette, mener jeg å ha lest opptil flere steder:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:34   #42
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem lager til julen hos dere?

Dustespørsmål.
Skal du ha jul, eller ikke?

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 22:00   #43
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Hvem lager til julen hos dere?

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 22:00   #44
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.881
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem lager til julen hos dere?

Jeg gjør det meste av bakinga og evt. kleskjøp. Husvask og mathandling tar vi felles, mannen lager mesteparten av julemiddagen, jeg gjør mesteparten av pyntinga. Gaver kjøper vi begge to, men jeg er nok en smule mer engasjert.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 23:03   #45
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem lager til julen hos dere?

Min vidunderlige mann.
Han har stålkontroll.

(på alt utenom kaker og julegaver, that is. )

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 23:07   #46
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem lager til julen hos dere?

Jeg må bare sitere mannen min. (Jeg måtte lese opp hovedinnlegg for han):

"Du får si mor da!" (lettere oppgitt tone).
"Hun gjør en flott jobb i så måte"(mumler).

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 23:14   #47
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Hvem lager til julen hos dere?

Jeg laget denne tråden fordi jeg kom over et annet forum hvem som sørget for julekosen og hyggen til jul. Om det var mannen som sørget for fullpyntet hus, laget alle julekortene, kjøpte alle gavene, tok julevasken og alle julekakene. Eller om det var mest kvinnen som sørget for dette. Derfor måtte jeg spørre her på FP.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 23:15   #48
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem lager til julen hos dere?

Opprinnelig lagt inn av macy, her.

Jeg laget denne tråden fordi jeg kom over et annet forum hvem som sørget for julekosen og hyggen til jul. Om det var mannen som sørget for fullpyntet hus, laget alle julekortene, kjøpte alle gavene, tok julevasken og alle julekakene. Eller om det var mest kvinnen som sørget for dette. Derfor måtte jeg spørre her på FP.

Nå må du ikke skryte på deg ting.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 23:18   #49
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Hvem lager til julen hos dere?

Meg og atter meg. Han kjøper "mannfolk"-gavene. Altså om det er noen som ønsker seg verktøy o.l. Nåja, han hugger og setter opp juletreet også. Ungene lager julepynten da.
Jeg lager (les: kjøper) kaker og står for maten, pynter, handler, vasker osv. Hjelpes jeg føler meg noen ganger som en hushjelp, ja. Men jeg synes faktisk det er helt greit å ha kontrollen selv.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 23:22   #50
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Hvem lager til julen hos dere?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nå må du ikke skryte på deg ting.

Jo jeg leste lignende på dinbaby for tenk.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 23:23   #51
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem lager til julen hos dere?

Opprinnelig lagt inn av macy, her.

Jeg laget denne tråden fordi jeg kom over et annet forum hvem som sørget for julekosen og hyggen til jul. Om det var mannen som sørget for fullpyntet hus, laget alle julekortene, kjøpte alle gavene, tok julevasken og alle julekakene. Eller om det var mest kvinnen som sørget for dette. Derfor måtte jeg spørre her på FP.

Jada. Mitt barnslige poeng var bare at du spurte kun FP-damene, så jeg lagde min egen tråd der jeg spurte kun FP-mennene. De fleste legger ikke engang merke til når ting er stilet kun til det kjønnet som dominerer her inne, men det er veldig merkbart for meg som er litt vel opptatt av dette er et foreldreforum og ikke enda et mammaforum.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 23:23   #52
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem lager til julen hos dere?

Opprinnelig lagt inn av macy, her.

Jo jeg leste lignende på dinbaby for tenk.

Nå, nå. Hva tror du torsk sier til det da?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 23:25   #53
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Hvem lager til julen hos dere?

Ok, sorry. Visste ikke torsk var mann. Jeg er ikke så mye her inne.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 23:25   #54
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Hvem lager til julen hos dere?

Spørsmålet lød: hvem lager julekosen.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 23:26   #55
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem lager til julen hos dere?

Er det mulig.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 23:33   #56
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Hvem lager til julen hos dere?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Er det mulig.

Ja man kan lese mye rart på DB.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 23:34   #57
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem lager til julen hos dere?

*gir opp*

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 23:39   #58
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem lager til julen hos dere?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

men det er veldig merkbart for meg som er litt vel opptatt av dette er et foreldreforum og ikke enda et mammaforum.

Jeg dulter og nikker. Den dagen dette forumet er et mammaforum, så stikker jeg.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 23:39   #59
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.229
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem lager til julen hos dere?

Opprinnelig lagt inn av macy, her.

Spørsmålet lød: hvem lager julekosen.

Men så skrev du at du var interessert i å høre fra FP-damene, så torsk kopierte innlegget ditt, men byttet ut med "FP-mennene". :teskje:

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 23:39   #60
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.378
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem lager til julen hos dere?

Jeg: Pynter, skriver julekort, kjøper 90% av presangene, baker julekaker, vasker, kjøper julemat, lager julemidag

Mannen: vasker bad, støvsuger, lager julemiddag, kjøper noen julegaver.



Blir dette riktig da?

(Neida, han gjør mange andre ting, om ikke julerelaterte, så ialle fall viktige de også.)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
likestilling


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no