Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lager du middag hver dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-08, 12:41   #41
Ullsokk
Aktiv
 
Ullsokk sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
Innlegg: 260
Ullsokk er litt kulUllsokk er litt kul
Standard

Sv: Lager du middag hver dag?

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Jeg lager stort sett alle middager hos oss. Optimistmannen lager enkle retter når han er hjemme først, men han er uten å si noe galt helt talentløs på kjøkkenet!

Siterer denne! Hans versjon av middag er gjerne grandiosa eller pytt i panne. Det skjer derfor ikke så ofte at han slipper til på kjøkkenet .

Ullsokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 15:16   #42
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Lager du middag hver dag?

Mannen lager middag mandag og torsdag. Jeg lager tirsdag og onsdag. I helgene lager vi middag sammen.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 15:30   #43
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lager du middag hver dag?

Jeg lager middag langt oftere enn mannen, men det er ikke utelukkende jeg som gjør det.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 15:32   #44
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Lager du middag hver dag?

Dem ukene sambo ikke er offshore er det han som lager middag, og jeg rydder. Når jeg er hjemme alene med barna blir det meg som tar det. Vi har middag stort sett hver dag.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 23:37   #45
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.797
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lager du middag hver dag?

Jeg lager middag nesten hver dag ja. Stort sett enkle retter fra "bånn" med poteter, gulrøtter, broccoli, løk, champignon og/eller blomkål og kjøtt eller fisk ved siden av. Men bruker også Toro - for eksempel til lasagne og bernaisesaus.

Noen dager blir det for travelt, da blir det havregrøt eller omelett...

oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 23:49   #46
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lager du middag hver dag?

Hvis det skal bli spiselig eller ikke kjøpe mat er det meg, med hjelp fra Knoll og Tott, men når det kommer til sjokoladekake, er det mannen som disker opp

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 08:02   #47
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lager du middag hver dag?

Middag hver dag og det er det mannen som lager. Unntaksvis er det jeg som lager mat, selv i helgene. Han kommer hjem før meg og da er det naturlig at han lager mat. Og han er mye bedre enn meg på det området.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 08:19   #48
Nuta
tittel -en, titler
 
Nuta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Sv: Lager du middag hver dag?

Jeg lager middag hver dag, men så er jeg hjemmeværende og han i jobb så da er det naturlig.

__________________
"Mine barn på jorden teller tre og den fjerde er i himmelen et sted"

Sist redigert av Nuta : 16-09-08 kl 08:38.
Nuta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 08:25   #49
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lager du middag hver dag?

Vi deler på oppgaven.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 08:26   #50
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.839
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lager du middag hver dag?

Nå som jeg er i permisjon er det selvsagt jeg som lager middagen, da står den ferdig på bordet når han kommer hjem. Når vi begge er i jobb, så er det den som kommer først hjem som lager mat. Vi er jevngode på kjøkkenet, men mannen lager som oftest festmaten for det synes han er utrolig gøy.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 10:28   #51
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lager du middag hver dag?

Det er vanligivs meg som gjør det. Jeg liker det best og er flinkest. Pappamannen gjør det hvis det er mest praktisk, eller jeg vil slippe.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 13:32   #52
tøffelise
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 36
tøffelise har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Lager du middag hver dag?

Det er stort sett mannen som lager maten i heimen, han liker det best og er tidligst hjemme fra jobb.

tøffelise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 14:07   #53
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lager du middag hver dag?

Jeg lager mat hver dag

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 14:52   #54
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.028
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lager du middag hver dag?

Omtrentlig fordeling med 3 deler meg, 1 del Kjæresten, 1 del Eldste, 1/2 del Mamma og 1+1/2 del Middag? Hva er det for noe?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no