Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den store nyttårsforsett-tråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-08, 17:31   #41
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.977
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store nyttårsforsett-tråden

* Jeg skal tilbringe mer tid med venner. Av diverse årsaker har det blitt altfor lite prioritert i året som var.
* Jeg skal ha minmum 6 'dater' med LøveMannen i løpet av året. En date kan være en langweekend, en restaurantmiddag, konsert e.l. Barn er ikke inkludert
* Jeg skal bli i bedre form. Konkretisert: Klare 4* 4 min løpeintervaller med gjennomsnittsfart på 11.5 km/t. Dette skal jeg klare ved å løpe to ganger i uken. I tillegg skal jeg trene minst to ganger på Elixia.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 17:43   #42
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.961
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store nyttårsforsett-tråden

Mål:

* Ryddigere hus.
Hvordan: Kjøpe hyller til bøker og kaste alt rotet.
Frist, innen utgangen av Januar.

*Bli kvitt bihule problemer.
Hvordan: La spesialisten gjøre jobben sin, antagelig blokke ut trange hulrom. Grue seg.
Frist: Når jeg får time.

*Trene mer.
Hvordan: Minst to treninger i uka på sats. En styrke time og en spinning time. En spinning/squash time sammen med sambo.
Frist: Så snart bihulene er i orden/bedret.

*Bli gift.
Hvordan: På den gode gamle måten i kirka med mange slektninger og venner.
Frist: 9. August er dagen

*Bli gravid på/etter bryllupsnatta... (Ikke før!)
Hvordan: Det vil du vel gjerne vite hva??
Frist: Hehe ja, vi får se om det går, dersom det ikke går så skjer det når det skjer....

Ambasiøs jeg...

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 17:53   #43
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store nyttårsforsett-tråden

Trene 2-3 ganger i uka.
Melde meg inn på treningssenteret innen utgangen av januar.

Gå på kino/restaurant med mannen minst tre ganger i løpet av 2008.
Skaffe fast barnevakt som kan stille opp på kveldstid.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 18:07   #44
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Den store nyttårsforsett-tråden

Jeg har egentlig ett om å ikke ha nyttårsforsetter, men som jeg skrev i tråden om literære nyttårsforsetter, så tenkte jeg å ha ett om å skrive mer i -08 enn i -07. I -07 ble det lite det siste halvåret, og det var kanskje også da jeg kunne hatt mest nytte av det.

Konkretisert ja, hm, jeg har i hvertfall startet en blogg, gjorde det som første steg i går. For å se om det ble litt motiverende.
Jeg lurer på om jeg skal ha som mål å oppdatere bloggen minst 2 ganger i mnd. jeg. I travle perioder kan nok det være nok, mens i andre perioder kan jeg sikkert skrive der flere ganger i uken. Men når det stormer som verst tror jeg 2 ganger i mnd. er et greit mål.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 18:28   #45
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store nyttårsforsett-tråden

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Dere som skal trene 100 ganger i 2008, hva regnes som en treningsøkt?

Jeg regner en time på Elixia som en terningsøkt. I tillegg regner jeg en sykkeltur fra jobb og hjem (5 km oppoverbakke) som en treningsøkt. Ellers er det å gå til/fra jobb, å gå en skitur, gå en lang tur, jogge i 20 min eller mer, og som Divine: alt som man blir så svett av at man må dusje etterpå.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ble litt nysgjerrig, jeg nå, Mim. Har du vært utsatt for en sykkelulykke?

Ja. og jeg ble så redd etterpå. Jeg var skikkelig tøff før, suste over St.Hanshaugen og ned til byen med dødsforakt. Men så skjedde det kjipe. Det var tidlig i vår og fremdeles litt mørkt tidlig om morgenen, og jeg skulle være lur og ha refleksbånd rundt foten og synes litt bedre. På vei ned Ullevålsveien, akkurat der den skifter navn til Akersgata, skvatt båndet av og inn i kjedet. Jeg hadde sikkert 30-40 km og sykkelen bråstoppet, jeg føk over styret og laaaangt fremover. Jeg rakk ikke å ta meg for en gang, jeg gikk rett på hodet, hjelmen ble helt knust foran, uten den hadde jeg nok most fjeset. Jeg hadde nesetippen så vidt ned i asfalten. Jeg kjente det ikke der og da, men etterpå skjønte jeg at jeg ikke bare hadde landet på hodet, men også på ribbena, hoftebena og det ene kneet.

Og slik ble jeg kjemperedd for å sykle. Men det MÅ jeg slutte med å være. Men jeg har kjøpt ny hjelm og kommer aldri aldri aldri til å sykle uten hjelm igjen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 19:56   #46
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.642
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store nyttårsforsett-tråden

Jeg skal bli høy og mørk.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 20:00   #47
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.355
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store nyttårsforsett-tråden

Var ikke tråden min bra nok, kanskje?

Jeg klarer ikke være så konkret. Mine mål for dette året er så vage og vanskelige å sette ord på, men jeg skal prøve å bli et lykkeligere menneske, enkelt og greit.

...og så skal jeg ta mye flere bilder (og fremkalle de), men det går egentlig under hovedmålet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 20:08   #48
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.117
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store nyttårsforsett-tråden

Ville dere regnet 30 min på ellipsemaskin for en økt? Jeg blir skikkelig svett, men puster ikke som en blåsebelg, liksom. Har dere som trener på Elixia, eller andre sentre, prøvd boksetimene? Har så lyst til å begynne med det, super trening.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 20:10   #49
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Den store nyttårsforsett-tråden

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Ville dere regnet 30 min på ellipsemaskin for en økt? Jeg blir skikkelig svett, men puster ikke som en blåsebelg, liksom.

JA!

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 20:19   #50
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.977
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store nyttårsforsett-tråden

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Ville dere regnet 30 min på ellipsemaskin for en økt? Jeg blir skikkelig svett, men puster ikke som en blåsebelg, liksom. Har dere som trener på Elixia, eller andre sentre, prøvd boksetimene? Har så lyst til å begynne med det, super trening.

Jeg har prøvd. Bra trening

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 20:25   #51
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.117
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store nyttårsforsett-tråden

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

JA!

Da er det bare å tørke støv av faenskapet.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 20:32   #52
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den store nyttårsforsett-tråden

Jeg skal klare å fullføre mine siste eksamener i tillegg til 100% jobb som lærer. Også MÅ jeg gå ned noen kilo. Har kjøpt klippekort på treningssenteret. Så da er det bare å sette igang. Ja, også må jeg bli flinkere til å slappe litt av innimellom.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 20:32   #53
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.408
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store nyttårsforsett-tråden

Jeg har fått meg et flott nyttårasforsett som jeg må jobbe mye med å delplanlegge. Det store Målet er Birkebeinern 2009, på ski.

Jeg har aldri gått et langt skirenn før, men jeg har gått flere lange skiturer både i marka og til fjells, også med ryggsekk. Jeg vet hva det er å slite. Men jeg er ikke så fryktelig god på rask langrennsgange med tynne racingski, så jeg må rett og slett trene. Kondisen må også opp ti hakk.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 20:36   #54
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store nyttårsforsett-tråden

Tror jeg skal slenge meg på trenegreiene. 100 ganger høres jo ut som et greit mål.
Ellers så skal jeg prøve unngå c'er på skolen.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 20:40   #55
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store nyttårsforsett-tråden

Jeg skal pushe arktekten maksimalt, slik at han skjønner at vi skal komme i gang med husbyggingen i løpet av 2008.

Jeg skal unnagjøre alle medarbeidersamtalene (30 stykker) før 1 mars.
(Denne er ikke absolutt, datoen kan bli flyttet til 1 april.)

Jeg skal bli flinkere til å ta ut avspassering. Dvs at jeg kan avspassere uten at jeg trenger å reise Europa rundt imens. Jeg kan f. eks. bare late meg hjemme mens jeg avspasserer.

Jeg skal ta bedre vare på venninnne mine. (Håper jeg fortsatt har noen!)

Det er litt morsomt og deilig å starte på et nytt år, med helt blanke ark.
Alt jeg ikke rakk i fjor er gjemt og glemt.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 20:42   #56
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.355
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store nyttårsforsett-tråden

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Ellers så skal jeg prøve unngå c'er på skolen.


Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 21:40   #57
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Den store nyttårsforsett-tråden

Jeg skal bli litt mer optimistisk og glad
Er lei av å være så fordømt pessimistisk hele tiden
Så skal jeg slutte å kjefte,bli rolig og avbalansert

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 21:44   #58
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store nyttårsforsett-tråden

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

...og det bør du og. Skjerpings.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 21:45   #59
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.355
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store nyttårsforsett-tråden

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

...og det bør du og. Skjerpings.

Jeg vet. Skammer meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 22:49   #60
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.236
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store nyttårsforsett-tråden

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Mål:

* Ryddigere hus.
Hvordan: Kjøpe hyller til bøker og kaste alt rotet.
Frist, innen utgangen av Januar.

*Bli kvitt bihule problemer.
Hvordan: La spesialisten gjøre jobben sin, antagelig blokke ut trange hulrom. Grue seg.
Frist: Når jeg får time.

*Trene mer.
Hvordan: Minst to treninger i uka på sats. En styrke time og en spinning time. En spinning/squash time sammen med sambo.
Frist: Så snart bihulene er i orden/bedret.

*Bli gift.
Hvordan: På den gode gamle måten i kirka med mange slektninger og venner.
Frist: 9. August er dagen

*Bli gravid på/etter bryllupsnatta... (Ikke før!)
Hvordan: Det vil du vel gjerne vite hva??
Frist: Hehe ja, vi får se om det går, dersom det ikke går så skjer det når det skjer....

Ambasiøs jeg...

Du har de samme hovedmålene som meg! Untatt det med bihulene.

Giftingen har jeg sånn ca kontroll på, vi gifter oss en uke etter dere. Og babylagingen håper jeg inderlig ordner seg i løpet av året, gjerne før bryllupsnatta. Men helst etter at jeg har undertegnet jobbtilbudet jeg håper å få nå i februar. Det er forresten også et mål: å få jobb.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no