Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Spinoff: Når renset du sist kondensfilteret/kondensatoren på tørketrommelen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Når renset du kondensfilter/kondensator sist?
Jeg har ikke tørketrommel. 17 14,41%
Det er ikke jeg som gjør denne jobben hjemme hos oss. 8 6,78%
Jeg gjør det oftere enn en gang i uka. 1 0,85%
3-4 ganger i mnd. 6 5,08%
1-2 ganger i mnd. 12 10,17%
1-2 ganger i kvartalet. 20 16,95%
1-2 ganger i halvåret. 17 14,41%
1-2 ganger i året. 17 14,41%
Jeg var ikke klar over at dette skal gjøres. 15 12,71%
Whatever. 5 4,24%
Deltakere: 118. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-12, 23:25   #41
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff: Når renset du sist kondensfilteret/kondensatoren på tørketrommelen?

Oj. Åpplysende tråd. /

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 00:16   #42
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.464
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff: Når renset du sist kondensfilteret/kondensatoren på tørketrommelen?

Ja,det vanlige lofilteret renser jeg jo etter hver bruk,og tømmer vannbeholderen selvfølgelig. Ellers tror jeg ikke trommelen starter om vannbeholderen er full.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 00:17   #43
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.022
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: Når renset du sist kondensfilteret/kondensatoren på tørketrommelen?

Jeg har ikke tørketrommel nå og stemte etter det, men i løpet av de 8-9 årene jeg hadde trommel ble ikke dette gjort en eneste gang. Har aldri hørt om dette filteret en gang. (Nå skal det sies at trommelen ikke ble brukt mye - det er en grunn til at jeg ikke så noen grunn til å ha den lenger - men dog ...)

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 08:52   #44
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.872
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Når renset du sist kondensfilteret/kondensatoren på tørketrommelen?

1-2 ganger i måneden. Lofilter og vannbeholder tømmes for hver vask. Trommelen og vaskemaskinen går hver dag.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 09:12   #45
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.034
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff: Når renset du sist kondensfilteret/kondensatoren på tørketrommelen?

Jeg gjorde det relativt ofte når jeg hadde tørketrommel.
X'en visste visst ikke om dette da jeg foreslo at han sjekket dette når han klaget på tørketrommelen.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 10:26   #46
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.340
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Spinoff: Når renset du sist kondensfilteret/kondensatoren på tørketrommelen?

Det har jeg aldri gjort. Mulig mannen gjør det, får høre med han når han kommer hjem.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 10:30   #47
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.739
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff: Når renset du sist kondensfilteret/kondensatoren på tørketrommelen?

Jeg gjorde nettopp, har hatt tørketrommelen i ett år.
Viste ikke helt hva den luken nederst på tørketrommelen var til, har derfor bare oversett den.

Kondensfilteret var skittent gitt.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 10:33   #48
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Når renset du sist kondensfilteret/kondensatoren på tørketrommelen?

Det renser jeg når jeg merker at maskina bruker litt lengre tid enn vanlig på å tørke klærne (vi har ingen nymotens trommel med knapper og lys for sånt). Det skjer vel sånn annenhver måned eller så i gjennomsnitt, tenker jeg.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 14:05   #49
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.336
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff: Når renset du sist kondensfilteret/kondensatoren på tørketrommelen?

:hjem og lete etter kondensfilter:

skyfri er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 14:37   #50
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff: Når renset du sist kondensfilteret/kondensatoren på tørketrommelen?

Den står uheldigvis igjen hos min eks, men da jeg hadde renset jeg ca hver 14 dag.
Lofilter etter hver bruk.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 15:13   #51
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.934
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når renset du sist kondensfilteret/kondensatoren på tørketrommelen?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg gjør det når lampen for det lyser. Og når det kommer tråder om temaet, selv om lampen ikke lyser, viser det seg.

Der er jeg og

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 23:44   #52
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Når renset du sist kondensfilteret/kondensatoren på tørketrommelen?

Det blir gjort et par ganger i kvartalet.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 23:56   #53
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Spinoff: Når renset du sist kondensfilteret/kondensatoren på tørketrommelen?

Mitt filter er også fullt og må renses
Men inntil jeg gidder å ta det, bruker jeg ikke trommelen

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-12, 00:02   #54
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: Når renset du sist kondensfilteret/kondensatoren på tørketrommelen?

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

:hjem og lete etter kondensfilter:

Lister meg bak skyfri. Her brukes trommelen annenhver uke. Dvs. kun sengetøy som tørkes der.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-12, 10:24   #55
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Når renset du sist kondensfilteret/kondensatoren på tørketrommelen?

Jeg leste denne tråden for et par dager siden, løp ned og vasket filtere sporentreks. Syns vel i grunn det var veldig reint til å ikke ha blitt vasket siden vi kjøpte trommelen for 6 år siden. Konkluderte med at mamma sikkert bruker å gjøre der når hun er her, sist var hun her rundt juletider i fjor. Så kommer mannen ned og lurer på hva som gjorde at jeg plutselug bare løp avgårde. Forklarte at jeg hadde lest på forum at dette filteret skulle renses ofte og at jeg aldri hadde gjort det før. Da bryter min bedre halvdel ut i latter og forteller at han pleier å rense det ca annenhver uke. Han kunne videre fortelle at vi hadde en lampe som blinket når filteret er fullt.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-12, 21:54   #56
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når renset du sist kondensfilteret/kondensatoren på tørketrommelen?

Jeg gjør det når den piper og sier jeg må.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-12, 13:39   #57
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Spinoff: Når renset du sist kondensfilteret/kondensatoren på tørketrommelen?

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Renser det når tørketrommelen gir meg beskjed...

Me too...

__________________
"If you really want to do something, you'll find a way. If you don't, you'll find an excuse."
- Jim Rohn
Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no