|
Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
Se resultatene: Kan du "Asian Squat"? | |||
Ja, seff. Sitter sånn hele tiden. | 63 | 70,79% | |
Nei, jeg kunne det når jeg var yngre, men nå er jeg for stiv. | 7 | 7,87% | |
Eh, nei. Det er ikke normalt å drive på sånn. Er det en yoga pose? | 10 | 11,24% | |
Epler og ananas. | 9 | 10,11% | |
Deltakere: 89. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
27-05-16, 15:13 | #42 |
ekstremt trøtt
|
Sv: Can you do the Asian Squat?Det er ikke noe problem, det er den mest behagelige måten å gjøre det på. Jeg kan med knærne samlet og fra hverandre.
27-05-16, 15:26 | #43 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
|
Sv: Can you do the Asian Squat?Jeg er ganske myk fortsatt så det går fint å bøye meg sånn.
27-05-16, 15:47 | #45 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
|
Sv: Can you do the Asian Squat?Asian squat, ja. Og den på bildet til Tallulah, også. Kanskje fordi jeg bodde i Japan som barn? Å tisse i hull i gulvet var standard på offentlige toaletter. |
27-05-16, 16:46 | #47 |
By the Sea
|
Sv: Can you do the Asian Squat?
Nei, det kan ikke alle.
27-05-16, 17:15 | #48 |
Dig for victory!
|
Sv: Can you do the Asian Squat?Jeg kan. Jeg satt alltid sånn som barn, også ved bordet, og sitter rett som det er sånn nå og. Kanskje ikke like ofte ved bordet, riktignok.
27-05-16, 17:58 | #50 |
Glamorøs
|
Sv: Can you do the Asian Squat?
Jeg tror det er mer vane og kort muskulatur, framfor tung rumpe og dårlig muskulatur, altså. Det handler jo om å finne balansepunktet. Jeg hviler godt i den stillingen, nettopp fordi man knapt bruker muskler. Moren min på 70 sitter sånn også, om noen av oss gjør det når vi er 80 vet jeg ikke.
27-05-16, 18:13 | #51 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
|
Sv: Can you do the Asian Squat?Jeg kan! Men det er jo noe som må holdes ved like. En kan jo øve seg opp til det igjen, vil jeg tro. https://nutritiousmovement.com/you-s...nt-know-squat/ Jeg har forsåvidt født to barn i denne stillinga, så det må jo være en stilling som passer meg.
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15) Sist redigert av Stellebord : 27-05-16 kl 18:26. |
27-05-16, 18:31 | #52 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
|
Sv: Can you do the Asian Squat?Her klarer vi det. Måtte teste Storesøster og venninna også.
27-05-16, 18:32 | #53 |
Personlig pessimist
|
Sv: Can you do the Asian Squat?I Abu Dhabi så jeg mange sitte sånn og hvile, ja. På buss-stoppene, f eks.
27-05-16, 18:45 | #54 |
Yes, we can!!
|
Sv: Can you do the Asian Squat?Jeg kan det nå, fordi jeg har øvd på det siste året. Men jeg syns det er fordømt ubehagelig, og gjør det ikke "frivillig".
27-05-16, 18:54 | #56 |
Hertuginne
|
Sv: Can you do the Asian Squat?Jeg kan, og gjør det når jeg varmer opp i forbindelse med knebøy, men det er ikke en behagelig posisjon og jeg sitter ikke sånn og hviler.
27-05-16, 18:59 | #58 |
Fola Blakken
|
Sv: Can you do the Asian Squat?Jeg måtte prøve, og jeg får det helt fint til, men det var ikke noen behagelig posisjon.
27-05-16, 19:03 | #59 |
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Can you do the Asian Squat?Jeg hviler nok bedre frempå tærne.
27-05-16, 19:06 | #60 |
Søt og rar
|
Sv: Can you do the Asian Squat?Definitivt.