Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Har du en god suppe å anbefale?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-10, 21:49   #41
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du en god suppe å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Det tror jeg helt sikkert!

Jeg laget alt unntatt helte i kokosmelk og kylling dagen før, det gjorde jeg mens den koket opp serveringsdagen. Suppen ble helt, helt nydelig og jeg fikk masse skryt for den.

Takk for oppskriften, den skal brukes flere ganger!

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 21:54   #42
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en god suppe å anbefale?

Så koselig å høre, Sundae!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 15:31   #43
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en god suppe å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Du kan få min spesialoppskrift på Mulligatawnysuppe. Den er virkelig supergod.

Denne står på komfyren as we speak. Men du tuller ikke, det ER 250 gram smør? Altså, jeg har ikke fettskrekk i det hele tatt, men det ble litt voldsomt til og med for meg. Er det riktig?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 15:44   #44
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en god suppe å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Denne står på komfyren as we speak. Men du tuller ikke, det ER 250 gram smør? Altså, jeg har ikke fettskrekk i det hele tatt, men det ble litt voldsomt til og med for meg. Er det riktig?

Jeg fikk også lyst til å teste denne, men lurer på om Esme virkelig mener ferdig grillede og krydrede kyllinger? Hvorfor ikke bruke rå? Du både steker og trekker den ferdig grillede i oppskriften og koker kraft på den?

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 19:52   #45
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en god suppe å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Denne står på komfyren as we speak. Men du tuller ikke, det ER 250 gram smør? Altså, jeg har ikke fettskrekk i det hele tatt, men det ble litt voldsomt til og med for meg. Er det riktig?

Du må ikke bruke alt nei, det er bare sånn at man er sikker på å ha nok til å steke all kyllingen skikkelig uten at det blir brent smør.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 20:00   #46
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en god suppe å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Jeg fikk også lyst til å teste denne, men lurer på om Esme virkelig mener ferdig grillede og krydrede kyllinger? Hvorfor ikke bruke rå? Du både steker og trekker den ferdig grillede i oppskriften og koker kraft på den?

Man kan bruke rå kyllinger også, men jeg synes det er vanskelig å finne hele kyllinger som er rå.

Det jeg gjør er at jeg tar vekk det meste av skinnet som er grillkrydret, det smaker jo ikke noe særlig godt, og så tar jeg slaskekjøtt og ben og trekker kraft på det. Men man får jo tak i gode kyllingfonder også, så man kan bruke det og kyllingfileter.

Det beste er å dele kyllingkjøttet i terningsstore biter og steke ikke så mye om gangen. Tar en god klakk med smør og legger kyllingterningene i og strør mye av krydderblandingen på, derfor ganske viktig at det er litt smør i, sånn at krydderet ikke blir brent, men at det blir på en måte slags krydret ghee ut av det. Og så heller man alt over i suppegryten og gjentar med smør og kylling og krydder igjen.

Det var litt artig at denne kom opp igjen nå, jeg har ikke laget denne suppen på et års tid og så hadde vi gjester til middag for en ukes tid siden hvor mannen min laget den. Det var utrolig godt altså. Og veldig passende på denne tiden av året.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 20:35   #47
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: Har du en god suppe å anbefale?

Fy dere, nå sitter jeg her og er skrubbsulten.

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 09:56   #48
Silje sol
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 292
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Sv: Har du en god suppe å anbefale?

Mexicansk kyllingsuppe/tacosuppe (HOT).

2 løk
2 båter hvitløk
4 chili
1 paprika
2ss olje

2 bokser hakkede tomater
2dl tomatjuice
1 liter vann+ 1 brikke kyllingbujlong

1 spiseskje cummin
1 spiseskje worchester saus
1 spiseskje chilipulver
1/2 spiseskje kayennepepper

1 grillet kylling i biter (uten skinn).

Hakk løk, chili og paprika og fres lett i pannen sammen med oljen og hvitløken.
Ha i boksene med hakkede tomater, vannet + buljongen og tomatjuicen.
Kok opp og ha i krydderet. La det koke på svak varme i ca 10 min. Tilsett kyllingen helt på slutten.
Smak til med ekstra krydder, evt salt.
Denne skal være sterk, fordi man kan selv regulere styrken ved bordet når en tilsetter rømme og ost.

Jeg serverer denne med rømme, og en god mozzarella ost som er revet, i tillegg til tortillachips.

Helt fantastisk god!

__________________
Jente 07 & gutt 09.
Du kommer sikkert til å gjøre mye dumt, men gjør det med begeistring!

Sist redigert av Silje sol : 03-11-10 kl 09:58. Årsak: Får ikke fikset skrivefeil med iphonen.. :mumle:
Silje sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 21:24   #49
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du en god suppe å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Kan skippe mandler ja. Og man kan godt steke kyllingfileter også, det tar bare mye kortere tid om man bruker ferdiggrillet kylling.

Risen skal opp i suppen når man spiser den. Ris og koriander synes jeg er essensielt, men kan bruke bladpersille også for de som ikke liker koriander.

Den er litt lang den oppskriften, men likevel lettvint, man kan lage suppen i god tid i forveien, den blir bare bedre om den får satt seg litt. Og så varmer man opp og legger i epler og yoghurt.

Jeg lurer på å lage denne til bursdagsselskap neste helg - må i så fall doble oppskriften, men det bør jo gå greit. Men jeg tåler hverken epler eller mandler - hva kan være et godt substitutt for epler, tro?

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 18:14   #50
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du en god suppe å anbefale?

Nå står en prøve-Mulligatawnysuppe på kjøkkenet, nesten ferdig. Dufter kjempegodt!

Hvis jeg tar eple og yogurt oppi nå ikveld, kan jeg varme restene av suppen imorgen likevel?

Kanskje dumt spørsmål, men det er nok mer suppe enn vi klarer av ikveld, så jeg kunne tenke meg å ha den imorgen også, til lunsj, kanskje...

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 20:25   #51
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du en god suppe å anbefale?

Spinatsuppe.

Jeg jukser og bruker frossen spinat.
1 pose spinat
2 terninger grønnsaksbuljong
ca 1l vann
1,5 dl fløte
1 kokt egg pr.pers.
Litt kvernet pepper

Koker spinaten i kraften, og blitser den med stavmixer når den er ferdig kokt. Har i fløten, og lar den stå og godgjøre seg mens eggene koker.

Serveres med et egg i båter, og med godt brød til.

  Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 22:19   #52
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en god suppe å anbefale?


(Kilde: youtube.com)


I dag laget jeg denne veldig enkle spicy parsnip soup. Ble helt ok, bedre en jeg trodde og fin å ha med på jobb til lunsj

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 22:25   #53
ibi
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 7
ibi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du en god suppe å anbefale?

Jeg er veldig glad i en hvitløkssuppe, som jeg første gangen smakte når jeg var ei lita jente. Pappa pleide å lage denne. Til tross for at det er myyye hvitløk i denne, er den ikke sterk og det smaker ikke mye hvitløk. Det er men mild og rund smak på suppen.
ARKADISK HVITLØKSUPPE

15-20 fedd hvitløk
5ss olivenolje
1l kylling/hønsebuljong
2ts frisk eller tørket timian
1/2ts salt
1/4ts hvitpepper
3 eggeplommer


Varm halvparten av oljen og fres feddene i 10min. under omrøring på svak varme, OBS skal ikke bli brune!!! Tilsett buljong,timian,salt og pepper. Småkok i 30min. Gni suppen gjennom en sikt eller bruk hurtigsmikser. Ha den tilbake i gryten og smak til med salt og pepper. Pisk sammen eggeplommene. Pisk inn resten av oljen dråpvis og pisk inn litt av den varme suppen. Hell blandingen i suppen under kraftig pisking.

Skal ikke koke mer. Serveres med revet ost og parisloff til. (Fra "Den store hvitløk-kokeboken" av Sophie Hale)

Suppen stammer fra Arkadia i oldtidens Hellas, et idyllisk landskap på Peleponnes befolket av gjetere og jegere.

Ellers lager jeg ofte blomkålsuppe her hjemme, eller en blanding av blomkål og brokkolisuppe. Ungene elsker denne.

Et hode blomkål (evt også en bukett brokkoli)
En halv stor løk (en hel liten)
Et par hvitløksfedd
En dunk fløte (matfløte eller kaffefløte)
ca 7 dl vann
2 teringer kyllingbuljong
salt
pepper

litt olje

Bacon


Skrell og kutt løk og hvitløk og blank det i litt olje i en kjele

del opp blomkål (og evt brokkoli) og ha i kjelen, både bukett og stilk. Men ta vare på ca. 1/3 til pene små buketter som skal has i suppen helt til slutt
Om du bruker brokkoli i , anbefaler jeg å bruke stilken i suppen og spare små buketter til å ha i til slutt, ellers kan det være vanskelig å få kjørt suppen glatt

Hell over vann og buljongterninger og la koke mørt. Kjør glatt med stavmikser og tilsett matfløte/kaffefløte og smak til med salt og pepper. Kok opp og ha i de små pene bukettene du har spart på. La de koke møre i den glattkjørte suppen.

Del opp bacon i små biter og sprøstek.

Serveres toppet med litt bacon og med godt brød inntil.

ibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 12:24   #54
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en god suppe å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Indisk currysuppe:

Hakk opp en løk, 3 fedd hvitløk, rasp et par cm med fersk ingefær og 2-3 vårløk. Stek blankt i smør, sammen med 1-2 ts sambal oelek (avhengig av hvor sterkt du ønsker den).

Ha så i 2 revede gulrøtter, og krydre med 1 ss malt koriander, og karri etter smak (jeg bruker ganske mye).

Ha i 1 l kyllingkraft (evt. hønsebuljong), og la småkoke i 10 min. Ha til slutt i en boks kokosmelk (IKKE fettfri!), og en dæsj kremfløte. Ha i kyllingkjøtt - salatkjøtt funker faktisk veldig bra. La trekke, og server. Nam!

Jeg skal lage denne i dag. Skal jeg bruke stavmikseren på suppa før jeg har i kokosmelk?

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 12:30   #55
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.272
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en god suppe å anbefale?

Jeg var frossen i går, og fikk lyst på varm suppe til kvelds. Tok en enkel variant:

- 1 løk
- 4-5 fedd hvitløl
- 2/3 chili

Surret mykt i smør

- 1/2 pose frossen grønnsaksmiks, som denne gangen var erter, gulrøtter og blomkål.

Kokte i ca. 2/3 liter vann (kokte det opp i vannkoker mens jeg surret løk for å spare tid) og to buljongterninger, moste godt med stavmikser og tilsatte godt og vel en halv boks matfløte.

Tok 5 minutter. Kanskje 10 inkl kjøkkenrydding.

Knallgodt!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 12:31   #56
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.272
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en god suppe å anbefale?

På fredag: Gulrotsuppe.

Løk, hvitløk og chili som over, pluss litt raspet ingefær
4-5 gulrøtter, 2 poteter, hakket smått og kokt i kraft
Most og så matfløte. En dæsj appelsinjuice også.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 12:37   #57
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.475
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en god suppe å anbefale?

Har du tilgang på til en god grønnsakshandler? Jordskokksuppe er helt fantastisk nydelig på smak. Da kan du toppe suppen med sprøstekt spekeskinke og ha ferskt landbrød til.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 12:52   #58
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du en god suppe å anbefale?

Denne er veldig god
http://www.tine.no/7974.cms

Jeg pleier å tilsette litt chilli, et par fedd hvitløs og røde linser også.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 13:07   #59
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en god suppe å anbefale?

Oh yes!

Du trenger:
2 gulerøtter
2 stangselleri
3-4 sjalottløk
(evt en potet eller to)
2 bokser tomater
Litt tomatpurre
3,5 dl hvitvin eller eplemost
(spe med vann om du vil ha tynnere suppe)
Ca 1 ss med tørkede urter (estragon, timian eller dill)
800 g reker

Skjær grønnsakene i terninger og stek det i olje til det blir mykt. Bruk gjerne også 1-2 fedd med hvitløk. Ta oppi tomater og hvitvin/eplemost og smak til med urter og tomatpurre. La det koke i 15 minutter (la det koke litt lenger om du har poteter i, slik at de blir gjennomkokt). Man kan også bruke litt buljong og cayennepepper om man vil ha suppen litt sterkere. Ta oppi rekene helt til slutt, slik at de blir gjennomvarme.

Serveres med brød til. Nam!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 14:45   #60
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en god suppe å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av mosol, her.

Jeg skal lage denne i dag. Skal jeg bruke stavmikseren på suppa før jeg har i kokosmelk?

Nei, det trengs ikke! Jeg tror ikke jeg har brukt stavmikser i det hele tatt på denne!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no