Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kjøp av julepynt 2015

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-15, 14:22   #41
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Jeg får mest julestemning av blomster, har alltid masse røde tulipaner, synes egentlig de hvite rosene jeg har nå gir litt jule -eller vinterstemning. Skal ikke så mye til! (Jeg liker forøvrig ikke nisser, men har en gjeng som resten av gjengen her MÅ ha fremme hvert år.)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (15,6 KB, 31 visninger)
__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 15:14   #42
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.333
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Jeg har null og niks og ingenting, bortsett fra en liten rød glassgris man kan sette telys i.

Skal kjøpe juletrekuler, amaryllis, julestjerne, adventsstjerne til vinduene, og mest mulig lys. Elsker lys.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 22:17   #43
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.564
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg får mest julestemning av blomster, har alltid masse røde tulipaner, synes egentlig de hvite rosene jeg har nå gir litt jule -eller vinterstemning. Skal ikke så mye til! (Jeg liker forøvrig ikke nisser, men har en gjeng som resten av gjengen her MÅ ha fremme hvert år.)

Enig, blomster må til. Jeg har allerede noen svibler på kjøkkenet. I desember bytter jeg ut litt på kjøkkenet med rødt, da blir det mye jul.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 22:29   #44
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Svibler er så vakre, lukter nydelig og jeg tåler dem ikke.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 22:43   #45
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Jeg ønsker meg noe nytt lysende i vinduet. Men har ikke lyst på stjerner tror jeg. Hvis jeg ikke finner noe fint da.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 22:46   #46
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.267
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Jeg kjøpte også noe mørkegrått stoff som jeg skal sy servietter av. Pynter med gullbånd eller noe så blir det nok bra.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 23:35   #47
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.050
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Jeg vant noen veldig fine putetrekk/duker som er beige med skrift og stripet beige/rød, men de er ikke HELT min stil. Jeg vurderer å evnt selge dem å kjøpe meg nye putetrekk/duker. Men de er jo fine også, spesielt løperen. Den har jeg hatt på bordet en uke nå. Jula startet tidlig.
Ellers kjøpte jeg en mini lyslenke til å ha rundt lysfatet. Det vises dessverre ikke så godt på bildet ser jeg. Lysene er små stjerner. Jeg skal kamuflere dem i mose på fatet.


Svibler har jeg flere av. Det er min desidert favoritt juleblomst. Den lukten minner meg om jul.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 23:47   #48
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.564
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Hmm, jeg må nesten være tett i nesen, for jeg synes ikke min svibler lukter? Har hatt dem i to uker.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 23:54   #49
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.050
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hmm, jeg må nesten være tett i nesen, for jeg synes ikke min svibler lukter? Har hatt dem i to uker.

Er den hvit? Jeg syns de hvite lukter mindre. De rosa lukter mest.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 23:57   #50
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.564
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Er den hvit? Jeg syns de hvite lukter mindre. De rosa lukter mest.

Ja, de er hvite. Da må jeg nok kjøpe noen rosa også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 00:00   #51
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.050
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Jeg syns i alle fall at de hvite lukter mindre...om det er innbilning aner jeg ikke, men jeg kjøper selv flest rosa. Forresten har jeg en blå i vinduskarmen som lukter helt fantastisk.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 00:22   #52
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.564
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Kan ikke huske hva jeg hadde i fjor, diverse tror jeg. Det var da M ble tett og snufsete, men mest sannsynlig var det pga treet. Merker ikke noe enda i alle fall.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 00:25   #53
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.050
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Vet mange reagerer på svibel også. Får håpe det går bra.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 00:41   #54
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.564
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Ser slik ut. Nå ha de stått her i straks to uker, på kjøkkenet. Men kunstig tre er kjøpt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 07:59   #55
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.968
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Jeg har flere år hatt bare hvite og de sprer lukt i hele huset i allefall. Jeg har ikke lagt merke til at hvite lukter mindre enn rosa.
I går kjøpte jeg julens første svibler og amaryllis. Det tar vel en stund før de blomstrer så jeg må vente litt på julelukten.

Får håpe ikke M reagerer på noe i år millact. Julen kan fort være en vanskelig tid for allergikere, men julestjerner absolutt overalt, juletrær, svibler osv. Mange lukter.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 09:17   #56
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.517
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Svibler er det verste for allergikere. Jeg reagerer på dem, sviende øyne osv.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 13:19   #57
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Svibler, julestjerner, tulipaner, amaryllis og alt sånt er dessverre bannlyst her i huset pga min allergi. Men jeg har kjøpt tre julekuler og et lysglass på Kremmerhuset.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 13:57   #58
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Svibler, julestjerner, tulipaner, amaryllis og alt sånt er dessverre bannlyst her i huset pga min allergi. Men jeg har kjøpt tre julekuler og et lysglass på Kremmerhuset.

Haha, jeg leste "Men jeg har kjøpt tre julekuler og lystgass på Kremmerhuset."

Da blir det julestemning, da!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 13:59   #59
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Lystgass må til!

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 14:01   #60
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Jeg tror ikke det blir noe særlig innkjøp av pynt i år, jeg synes liksom ikke vi har plass. Men vi har vel kanskje nok fra før, så jul skal det bli likevel.

Har kjøpt adventslys da.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no