|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vaskemaskin har du - og er du fornøyd eller misfornøyd?Vi har en Zanussi fra 2003. Den går like fint enda. Trodde den var gåen for noen år siden, men reperatør kom etter en dag eller to (innenfor reklamasjonstiden) og fant en sokk mellom tromlene. Den hra nok programmer til at jeg er fornøyd. Tar bare 5 kg tøy, det er en bakdel, men den viser gjenstående tid, har et supert ullprogram og er stillegående. Mange programmer og til og med hurtigprogrammet på 1 time gjør klærne helt greit rene, om det ikke er veldig møkkete.
|
|
|
#2 |
|
Tøff
|
Sv: Hvilken vaskemaskin har du - og er du fornøyd eller misfornøyd?Mett kunne hatt et kjærlighetsforhold til vår Miele, det er jeg sikker på. Han dyrker Miele generelt, og jeg er tilbøyelig til å være enig.
|
|
|
#3 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hvilken vaskemaskin har du - og er du fornøyd eller misfornøyd?Jeg er fornøyd med min Candy, jeg altså. Hatt den i fire år. Trodde det ble noe tull etter et halvår, men det fiksa seg før vi rakk å få reperatør. Og siden har den gått og gått. Jeg forventer ikke at jeg har denne i evigheter, men det hadde vært fint om den varte i tre år til (= bli ferdig med studiene og bygge større buffer i et år).
|
|
|
#4 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vaskemaskin har du - og er du fornøyd eller misfornøyd?
Joda, den er sikkert grei nok så lenge dfn faktisk virker. Om du trenger service blir det værre.
|
|
|
#5 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Hehe, det aner meg
|
|
|
#6 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hvilken vaskemaskin har du - og er du fornøyd eller misfornøyd?Jeg gleder meg til min Candy er ferdig, det skal bli en fornøyelse å få en ny en.
|
|
|
#7 |
|
saftig
|
Tror ikke det er noe galt med den, men jeg var mye mer fornøyd med ullprogrammene på min gamle Electrolux. Det går ikke an å velge lenger program enn 40 minutter og jeg syns den er altfor hard mot nøstebarnullen min. Den viser antydning til krymp på 30 grader. Jeg føler ikke at sokkene blir skikkelig rene heller.
In vino veritas Sist redigert av safran : 19-09-10 kl 11:53. Årsak: stavefeil |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hvilken vaskemaskin har du - og er du fornøyd eller misfornøyd?Og ullprogrammet er fin-fint. Men maskinen må ikke fylles helt full med ullvask, har jeg fått erfare.
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Hvilken vaskemaskin har du - og er du fornøyd eller misfornøyd?..... Sist redigert av kharadra : 02-12-10 kl 01:09. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvilken vaskemaskin har du - og er du fornøyd eller misfornøyd?En av toppmodellene til Siemens, ganske ny og dyr og tar 8 kg. Fornøyd. Husker ikke hva modellen heter. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvilken vaskemaskin har du - og er du fornøyd eller misfornøyd?Har hatt Ariston før. Bare møkk. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hvilken vaskemaskin har du - og er du fornøyd eller misfornøyd?Jeg har to vaskemaskiner |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Hvilken vaskemaskin har du - og er du fornøyd eller misfornøyd?Vi har en 7-8 år gammel Miele, som blir brukt en 2-3 gang hver eneste dag. Har aldri hatt noen problemer med den bortsett fra at det kom et hårstrikk inn i pumpen en gang. Så vi kommer definitivt til å kjøpe Miele den dagen denne går dukken. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Hvilken vaskemaskin har du - og er du fornøyd eller misfornøyd?Vi har en Elto fra 2001 og jeg gleder meg til vi snart skal kjøpe ny. Selve vaskeprogrammene er ok, men den skyller veldig dårlig. Jeg bruker mye mindre vaskepulver enn det står på pakken, men allikevel blir det såperester i klærne. Ekstra skylling-knappen står inne hele tiden. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvilken vaskemaskin har du - og er du fornøyd eller misfornøyd?Vi har Miele. Strålende fornøyd. Den var dyr, men den har 15 års garanti, og sånt liker jeg.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De har ikke 15 års garanti. De garanterer at det skal finnes reservedeler for maskinen i 15 år. Men du må betale for dem. Riktignok får man vel gjerne med et "gavekort" med mange modeller som kan trekkes fra kostnadene av en reperasjon utenfor garanti- og reklamasjonstid, |
|
|
|
|
|
#17 |
|
can-jur
|
Sv: Hvilken vaskemaskin har du - og er du fornøyd eller misfornøyd?En Miele.
|
|
|
|
#18 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hvilken vaskemaskin har du - og er du fornøyd eller misfornøyd?Vi har en veldig billig Whirlpool og jeg er absolutt ikke fornøyd. Den vasker ikke hvitt så rent, ullprogrammet er en vits og jeg føler ofte behov for å vaske på et "hardere" program enn jeg ellers ville gjort (f.eks 60 i stedet for 40), for at tøyet i det hele tatt skal bli rent. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvilken vaskemaskin har du - og er du fornøyd eller misfornøyd?Jeg er lidenskapelig opptatt av AEG. Vår døde nettopp, men da har den gått i åtte år (tre-fire ganger om dagen) uten noe krøll. Vi skal ha ny AEG, med stor trommel. Miele er også bra, men veldig mye dyrere.
|
|
|
#20 |
|
villende
|
Sv: Hvilken vaskemaskin har du - og er du fornøyd eller misfornøyd?Vi har en Miele ( |
|
|
|
![]() |
|
|