Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

The North Face Arctic Parka

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-10, 17:10   #41
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The North Face Arctic Parka

Nederst på siden her er det "Research out-of-stock versions" - og det ser ut som 2006, 2007 og 2008-modellene hadde de skrå lommene. Etter å ha lest endel tilbakemeldinger på diverse sider så tror jeg at de skjulte glidelåsene er en forbedring (siden endel har hatt problemer med glidelåsene). Noen har også etterlyst undermansjetter eller hva det heter på ermene, og det er det på den nyeste.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 19:19   #42
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min er 2009-modell og kom i dag! Nå passer det godt med ned mot minus 30.

Gammel 14-10-10, 19:22   #43
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heldiggrisen!

Gammel 14-10-10, 19:31   #44
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grattis! Min 2011-modell har kommet fram til sønnen min, som ennå ikke har kommet seg på postkontoret.

Gammel 17-10-10, 21:37   #45
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor bestilte dere fra?

Gammel 17-10-10, 21:38   #46
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte på Ebay. Du får opp mange hvis du søker på Ebay. (Derfor 2009-modell. Ny, men 2009-modell.)

Gammel 17-10-10, 21:40   #47
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Fortsatt på dun-jakt. Syns egentlig denne er finere enn den som er mer kåpe. Er det noen som har den, og vet hvor det lønner seg å kjøpe den? Kikker litt på amerikanske nettbutikker siden jeg har en sønn som kan få den sendt dit, men skulle gjerne visst hva den koster her for å kunne sammenligne.

Denne er på salg nå... ca. 1500,- og husker selvsagt ikke hvor, men kan de ha vært G-Sport?

Gammel 17-10-10, 21:40   #48
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Jeg kjøpte fra www.backcountry.com, siden jeg vet at det er et greit sted å handle. (Kjenner noen som har handlet mye der). De har også veldig bra 24/7 chatfunksjon i nettbutikken så man får god hjelp om man lurer på noe. Tror kanskje ikke de sender til Norge, jeg fikk den sendt via sønnen min i USA.

Gammel 17-10-10, 21:41   #49
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Er du sikker på det er den og ikke den som er mer boblekåpe, Elin? Den vet jeg har vært på salg på Intersport nettopp. G-sport har en dunkåpe fra The North Face på salg til 1699, men det er ikke den på bi8ldet du la inn. http://www.gsport.no/Produkt/255399(...-dunkåpe-dame/

Har ikke sett Arctic Parka i noen sportsbutikker, og jeg har kikket etter den en stund. På Anton Sport koster den 3999, så isåfall er 1500 et supertilbud - det er jo billigere enn i USA.

Sist redigert av Filifjonka : 17-10-10 kl 21:47.
Gammel 17-10-10, 21:52   #50
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

I hele dag har det vært reklame på tv om denne jakka her, og at den kostet 1500 kr. Men om det er en dunparkas, eller bare en parkas kommer ikke frem av reklamen. Mener det var XXL som reklamerte, men er ikke sikker. Finner det ikke på nettsidene deres, der har de bare den til 3900 kr.

Gammel 17-10-10, 22:03   #51
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Joda, den ER på salg på XXL for 1499, det står på nettsiden. Holy maccaroni, da skulle jeg ventet litt med å få kjøpt den fra USA:

Sist redigert av Filifjonka : 17-10-10 kl 22:09.
Gammel 17-10-10, 22:15   #52
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

Fnis. Really? Jeg kommer ikke inn på xxl.no.

Gammel 17-10-10, 22:21   #53
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

hmmm... kanskje man trenger en brun også?? *weeeee*
Dette er den beste vinterjakken jeg noengang har hatt.

Gammel 17-10-10, 22:21   #54
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Halleluja! Jeg har bestilt på xxl.no! 1592,- med porto.

Tok noe innihampen lang tid med de trege sidene til xxl, men jeg håper kundeekspederingen går raskere, for denne skal til meg:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 20:26   #55
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Er du sikker på det er den og ikke den som er mer boblekåpe, Elin? Den vet jeg har vært på salg på Intersport nettopp. G-sport har en dunkåpe fra The North Face på salg til 1699, men det er ikke den på bi8ldet du la inn. http://www.gsport.no/Produkt/255399(...-dunkåpe-dame/

Har ikke sett Arctic Parka i noen sportsbutikker, og jeg har kikket etter den en stund. På Anton Sport koster den 3999, så isåfall er 1500 et supertilbud - det er jo billigere enn i USA.

Jeg skulle akkurat til å rette meg selv og si XXL, men ser du har fått svar fra andre
utrolig billig og North Face er bare såååå bra. Har masse North Face og har stort sett kjøpt alt i London. Derfor er det helt topp at XXL ser ut til å ha ok priser og kampanjer innimellom på dette favoritt-merket mitt.

Gammel 18-10-10, 20:28   #56
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ble visst en brun på meg... det må ha vært en annen modell jeg prøvde i fjor, for denne hadde livet på helt riktig sted.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 20:34   #57
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvordan er den i str? Bruker36 ca ellers i tøy. Jakker rundt 38 som oftest eller S-M. Kommer an på arm-lengden ofte. Noen som har den og som kan måle ermene feks?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 21:40   #58
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da ble det jammen en slik på meg og,i sort.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 22:14   #59
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Denne er knallfin - hadde jeg ikke kjøpt to vinterjakker allerede, så ...

Men jeg kunne gått hatt den i blå jeg da, siden jeg har både sort og lys beige/sand.

Gammel 18-10-10, 22:21   #60
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Fin jakke, men passer den best om man er litt høy? Jeg har aldri hatt jakke som har vært så lang og lurer litt på om det bare ser dumt ut når jeg er 160cm. Jeg har nå fått for meg at jeg vil ha ei lang jakke og vurderer en parkas fra Stormberg til 1999, men denne var nesten finere.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.