|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Fortynnet
|
![]() Sv: The North Face Arctic ParkaNederst på siden her er det "Research out-of-stock versions" - og det ser ut som 2006, 2007 og 2008-modellene hadde de skrå lommene. Etter å ha lest endel tilbakemeldinger på diverse sider så tror jeg at de skjulte glidelåsene er en forbedring (siden endel har hatt problemer med glidelåsene). Noen har også etterlyst undermansjetter eller hva det heter på ermene, og det er det på den nyeste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The North Face Arctic ParkaMin er 2009-modell og kom i dag!
![]() |
#46 |
Etylbarbital
![]() Sv: The North Face Arctic ParkaJeg kjøpte på Ebay. Du får opp mange hvis du søker på Ebay. (Derfor 2009-modell. Ny, men 2009-modell.)
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: The North Face Arctic Parka
Denne er på salg nå... ca. 1500,- og husker selvsagt ikke hvor, men kan de ha vært G-Sport?
![]() |
#48 |
Fortynnet
|
![]() Sv: The North Face Arctic ParkaJeg kjøpte fra www.backcountry.com, siden jeg vet at det er et greit sted å handle. (Kjenner noen som har handlet mye der). De har også veldig bra 24/7 chatfunksjon i nettbutikken så man får god hjelp om man lurer på noe. Tror kanskje ikke de sender til Norge, jeg fikk den sendt via sønnen min i USA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Fortynnet
|
![]() Sv: The North Face Arctic ParkaEr du sikker på det er den og ikke den som er mer boblekåpe, Elin? Den vet jeg har vært på salg på Intersport nettopp. G-sport har en dunkåpe fra The North Face på salg til 1699, men det er ikke den på bi8ldet du la inn. http://www.gsport.no/Produkt/255399(...-dunkåpe-dame/ Sist redigert av Filifjonka : 17-10-10 kl 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: The North Face Arctic ParkaI hele dag har det vært reklame på tv om denne jakka her, og at den kostet 1500 kr. Men om det er en dunparkas, eller bare en parkas kommer ikke frem av reklamen. Mener det var XXL som reklamerte, men er ikke sikker. Finner det ikke på nettsidene deres, der har de bare den til 3900 kr.
![]() |
#52 |
Etylbarbital
![]() Sv: The North Face Arctic ParkaFnis. Really? Jeg kommer ikke inn på xxl.no.
![]() |
#54 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: The North Face Arctic ParkaHalleluja! Jeg har bestilt på xxl.no! 1592,- med porto.
![]() |
#55 |
Hvor: Akershus
![]() Sv: The North Face Arctic Parka
Jeg skulle akkurat til å rette meg selv og si XXL, men ser du har fått svar fra andre
![]() |
#56 |
Bare sær
![]() Sv: The North Face Arctic ParkaDet ble visst en brun på meg... det må ha vært en annen modell jeg prøvde i fjor, for denne hadde livet på helt riktig sted.
![]() |
#57 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The North Face Arctic ParkaHvordan er den i str? Bruker36 ca ellers i tøy. Jakker rundt 38 som oftest eller S-M. Kommer an på arm-lengden ofte. Noen som har den og som kan måle ermene feks? |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The North Face Arctic ParkaDa ble det jammen en slik på meg og,i sort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: The North Face Arctic ParkaDenne er knallfin - hadde jeg ikke kjøpt to vinterjakker allerede, så ...
![]() |
#60 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The North Face Arctic ParkaFin jakke, men passer den best om man er litt høy? Jeg har aldri hatt jakke som har vært så lang og lurer litt på om det bare ser dumt ut når jeg er 160cm. Jeg har nå fått for meg at jeg vil ha ei lang jakke og vurderer en parkas fra Stormberg til 1999, men denne var nesten finere. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|