|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: The North Face Arctic ParkaKan du sende meg en prikk eller pm med ebayselger når du har handlet selv, Veronal? Jeg vil helst ha den som er i hovedinnlegget med skrå lommer. Ååh, kanskje min åtte år gamle dunkåpe endelig skal få avgå med pensjon. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: The North Face Arctic ParkaOm den var helt prikk lik er jeg sannelig ikke sikker på. Tror kanskje LaBanga sin er et par år gammel eller noe sånt, så de kan jo ha endret litt på modellen. Men jeg tenker jo at størrelsene uansett ikke kan være så annerledes. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: The North Face Arctic ParkaTusen takk. Jeg tror bare jeg hopper på.
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Sv: The North Face Arctic ParkaDet med skrå/rette lommer osv. har jeg sant å si ikke lagt merke til. På North Face-siden er det den samme som på backcountry, altså rette lommer, så det spørs om ikke det er nyeste modell. Men den andre seg egentlig vel så fin ut. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Sv: The North Face Arctic ParkaNederst på siden her er det "Research out-of-stock versions" - og det ser ut som 2006, 2007 og 2008-modellene hadde de skrå lommene. Etter å ha lest endel tilbakemeldinger på diverse sider så tror jeg at de skjulte glidelåsene er en forbedring (siden endel har hatt problemer med glidelåsene). Noen har også etterlyst undermansjetter eller hva det heter på ermene, og det er det på den nyeste. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Etylbarbital
Sv: The North Face Arctic ParkaMin er 2009-modell og kom i dag!
|
|
|
#12 |
|
Etylbarbital
Sv: The North Face Arctic ParkaJeg kjøpte på Ebay. Du får opp mange hvis du søker på Ebay. (Derfor 2009-modell. Ny, men 2009-modell.)
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: The North Face Arctic Parka
Denne er på salg nå... ca. 1500,- og husker selvsagt ikke hvor, men kan de ha vært G-Sport?
|
|
|
#14 |
|
Etylbarbital
Sv: The North Face Arctic ParkaFnis. Really? Jeg kommer ikke inn på xxl.no.
|
|
|
#16 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: The North Face Arctic ParkaHalleluja! Jeg har bestilt på xxl.no! 1592,- med porto.
|
|
|
#17 |
|
maler
|
Sv: The North Face Arctic Parka
En sånn er på vei til meg også
|
|
|
#18 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: The North Face Arctic ParkaHvordan er den i str? Bruker36 ca ellers i tøy. Jakker rundt 38 som oftest eller S-M. Kommer an på arm-lengden ofte. Noen som har den og som kan måle ermene feks? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: The North Face Arctic ParkaDa ble det jammen en slik på meg og,i sort. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: The North Face Arctic ParkaDenne er knallfin - hadde jeg ikke kjøpt to vinterjakker allerede, så ...
|
![]() |
|
|