Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nå er det fredag kveld, og hva gjør du?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-10, 21:30   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nå er det fredag kveld, og hva gjør du?

x-factor, potetgull og brus. Mannen borte og junior i seng. Deilig latmannsliv!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 21:41   #2
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Jeg sitter tafatt og ser på den store kleshaugen som hadde trivdes langt bedre inne i skapene.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 21:44   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen kjører svigermor hjem. Jeg drikker litt Baileys og surfer. Ville egentlig sett Beat for beat, men lillesøster har vært våken 3 ganger siste timen og innimellom har storebror vært "redd". Mannen skal handle kvikklunsj med havsalt til meg. Når han kommer hjem, skal vi vel henge litt i sofaen.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 21:49   #4
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Jeg multitasker; jeg surfer, leser statistikk, ser på tv og tenker på det jeg skal pakke til tur i morgen. Jeg skal nemlig overraske en venninne som bor laaangt unna. Jeg skal sette meg på toget og dukke opp på bursdagsfesten hennes.
Og så drikker jeg en flaske glasscola og spiser ostepop.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 21:54   #5
Frøken V
Passiv

Standard

Er på ferie hos min mor og far. Mannen kom ikke for så lenge siden, inn døren med rype i sekken. Og nå sitter vi bare å slapper av hele gjengen.

Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 21:56   #6
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Hva jeg gjør? Sitter i sofaen og slækker mens jeg har vanvittig lyst på brus og sjokolade, noe som ikke finnes i skapene her.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 21:57   #7
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Her er barna nettopp i seng, mannen ser Discovery og drikker øl, og jeg surfer og drikker cola
Lurer på om jeg skal finne noe snavvel i skapet

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 22:07   #8
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Samme som sist helg. En vasker huset, mens en bader og legger jenta. Så lager vi middag, spiser på stua og blir liggende i hver vår sofa foran Gullrekka.

Gammel 01-10-10, 22:19   #9
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Ungene er lagt og jeg nyter stillheten. I dag var en sånn dag der det var usannsynlig deilig når de la seg.
Har sett xfaktor og venter på neste runde, etter det tror jeg det blir senga, jeg er veldig sliten for tiden og får vel prøve å få sovet nok.
Resten av helga blir sikkert litt besøk og en fjæratur tenker jeg.

Gratulerer med dagen, Ming

Gammel 01-10-10, 22:26   #10
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg og mannen har spist middag på Friday's, et glass vin til middagen og en Irish til dessert.
Så en Irish til på Scotsman () før jeg tok bussen hjem og han forsvant videre for å treffe kompiser på Grønland.

Nå sitter jeg hjemme med brus i glasset, laptopen i fanget og TV'n på full guffe.
Begge gutta er på høstferie.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 22:53   #11
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Bytter strømleverandør og rapporterer boligareal til skatteetaten.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 22:59   #12
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg slanger i sofaen hos svigers. Gutta og jeg har rømt huset fordi mannen skal ha kompishelg. Ungene har fjollet rundt, kost masse med både farmor og farfar og sover nå søtt. Savner sjokkis og øl eller vin. Får se om jeg skal snoke litt i skapene etterpå.

I morra kommer mamma en tur, hun skal vel dille litt med jenta si i høstferien sin håper jeg. Når jeg er ferdig med å syte skal jeg strikke og se litt mer på TV.

tink er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 23:05   #13
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Etter jobb var jeg på Knerten-kino med gutta mine. Koselig at de to store også ville være med. Nå er det slappe av i sofaen, hvile ut etter ekstremuke på jobb. Jeg fikser litt jobbgreier som jeg ikke rakk før i dag. Drikker vin, skriver blogg, retter prøver, ser tv. Det tar tid å roe ned.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 23:07   #14
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Akkurat nå sitter vi og er litt av den brokete forsamlingen gjester på Skavlan i kveld.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 11:09   #15
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Akkurat nå sitter vi og er litt av den brokete forsamlingen gjester på Skavlan i kveld.

Ja, til og med Ugla hadde tatt turen fra Hundermeterskogen og greier.

Gammel 01-10-10, 23:08   #16
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Etter jobb sendte vi eldstejenta på helgeturnering i håndball til Ålesund, første gang hun skal alene på overnattingstur en hel helg uten at familie/slekt er tilstede. Guttungen og mannen dro så på sjøen for å sette teiner mens jeg og minstejenta lagde pizza. Nå sløver vi foran X-factor med rødvin og popkorn. Minstejenta ville legge seg etter første omgang, så nå har storebror overtatt fanget til pappaen mens jeg har strikket ferdig en baggylue til den sovende damen. Hatt en slitsom uke på jobb og masse aktivitet på kveld, så jeg har ingen planer om å komme meg opp av sofaen før leggetid!
God fredagskveld alle sammen!!

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 23:16   #17
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg driver med oppussing et par-tre forskjellige steder i leiligheten, mens jeg innimellom bedriver litt tv-titting og bevilger meg en og annen slurk med vin. :multitasker:

Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 23:37   #18
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Ser på Fargo nå og surfer litt. Begynner å bli forkjøla og tett så varm solbærtoddy og vann er på plass i kopp og glass.
Imorgen skal vi se Knerten. Ellers ingen store planer for helgen, finne frem høsttøy kanskje.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:25.