|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er nummervisning forpliktande | |||
| Nei |
|
113 | 81,29% |
| Ja |
|
18 | 12,95% |
| Veit ikkje |
|
6 | 4,32% |
| Idiot-poll |
|
2 | 1,44% |
| Deltakere: 139. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ubesvarte anropVi har ikke svarer da, så ingen mulighet til å legge igjen melding sånn.
|
|
|
#3 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Ubesvarte anropNei.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Ubesvarte anropJeg krysset feil, for krysset ja, men det jeg krysset ja for, var at jeg ville se hvem det var som hadde ringt meg. Jeg ringer aldri opp igjen nummer jeg ikke kjenner. Jeg ringer knapt opp igjen de jeg kjenner heller |
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Ubesvarte anropJeg ringer som oftest tilbake eller sender en sms hvis det er venner eller familie. Men ikke alltid. Noen ganger glemmer jeg (venner) og noen ganger har jeg ikke lyst (familie). Hvis jeg akkurat ikke rakk den og hadde tenkt å ta den, så ringer jeg tilbake.
|
|
|
#6 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Ubesvarte anropNiks. Hvis det er viktig vil de legge igjen beskjed, tenker jeg. Hvis ikke skulle de bare prate - eller plage meg.
|
|
|
|
#7 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ubesvarte anrop
|
|
|
#8 |
|
Søt og rar
|
Sv: Ubesvarte anropMamma kan bli nokså flaksete med vingene om hun forsøker å få tak i meg og jeg ikke gir lyd tilbake. Det som også rimelig ofte skjer, er at ingen av hennes tre døtre svarer når hun er pratesyk (tilfeldigvis) og så ender hun opp med å ha en fullstendig irrasjonell totalreaksjon fordi hun føler seg akutt forlatt.
|
|
|
#9 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Ubesvarte anropJeg syns det er høflig å ringe tilbake når man ser at noen har ringt.
|
|
|
|
#10 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Ubesvarte anrop
Hvis jeg ringer noen, og de ikke tar telefonen, så håper jeg at de ikke føler at de må ringe tilbake. Er det viktig legger jeg igjen beskjed eller sender sms. Jeg tror at hvis jeg ikke kunne ringe noen uten at de ringte meg opp igjen, ville jeg skaffet meg skjult nummer.
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Ubesvarte anropHvis man skal si at man kjenner meg så vet man minimum om meg at jeg er en som ikke ringer tilbake. Det er ikke alltid jeg er en som tar telefonen engang. Man vet også at jeg aldri hører av beskjeder på telefonsvareren. |
|
|
|
#12 |
|
Smugleser
|
Sv: Ubesvarte anropJeg ringer ikke tilbake bare på grunn av en oppringning, nei.
|
|
|
#13 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Ubesvarte anropJeg bruker telefonen i jobb-sammenheng og ringer som oftest tilbake ved ukjente nummer.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ubesvarte anropJeg ringer alltid tilbake hvis foreldrene mine har ringt, uavhengig om de har lagt igjen beskjed eller ikke. For meg er det helt naturlig og ikke en forpliktelse - uttaler meg ikke om andre. Er jeg ikke i pratehumør kan jeg si fra om det, selvsagt. Samme gjelder i grunnen søstrene, men der kan det hende jeg sender en sms eller mail i stedet. Mannens familie ville jeg også ringt opp igjen, ja. Venner ringer jeg tilbake, eller sender en sms eller mail. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Ubesvarte anropJeg synes ikke det er en forpliktelse, men det skal mye til for at jeg ikke skal ringe tilbake hvis familie eller venner har forsøkt å få tak i meg. Hvorfor skulle jeg ikke det, liksom?
|
|
|
#16 |
|
Drømmer
|
Sv: Ubesvarte anropForpliktelse er det ikke, men jeg ser ingen grunn til å ringe opp igjen til familie og venner om de har forsøkt å få tak i meg. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Ubesvarte anropDet kommer an på. Hvis noen har ringt flere ganger ringer jeg opp igjen så fort som mulig. Da antar jeg at det er viktig. Jeg ringer som regel tilbake om noen bare har ringt én gang også, men da føler jeg ikke at det haster.
|
|
|
#18 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Ubesvarte anropNår jeg har ubesvarte anrop på mobilen, skjer et av følgende:
|
|
|
#20 |
|
can-jur
|
Sv: Ubesvarte anropEr motsatt av de fleste, tapte anrop med ukjent nr ringes oppigjen med en gang.
|
|
![]() |
|
|