|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Da jeg vokste opp sa mine foreldre alltid når møbelkjøp stod på planen: "Vel har vi ikke god råd, men vi er ikke så fattige at vi behøver å handle på IKEA". Nå vet jeg godt at IKEA på 70-tallet og IKEA i dag ikke er helt det samme, men noen stor IKEA-fan er jeg ikke. Det sitter liksom i ryggmargen. Jeg har vært der fire ganger i mitt liv tror jeg og en av gangene gikk jeg derfra tomhendt fordi jeg ikke fikk det jeg skulle ha.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Hva er de nazigreiene? |
![]() |
![]() |
#5 |
By the Sea
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Ikea!
![]() |
#6 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Elsker Ikea! Og har noen runder der med ujevne mellomrom, lenge siden sist nå.
![]() |
#7 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Kan noen si noe mer om de nazigreiene?
![]() |
#8 |
Søt og rar
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Sånn generelt så liker jeg ikke å shoppe. Annet enn garn og kjoler, og det har de lite av på IKEA meg bekjent
![]() |
#9 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Elsker det mer enn jeg hater det. Har en del derifra,og kan gå mange timer der.Samtidig er det litt kjedelig å ha så mye likst som alle andre.Også hender det stadig at jeg blir skuffet over kvaliteten.
![]() |
#10 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Det slår meg at eg likar bedre å VERE på Ikea enn eg likar møblane der.
![]() |
![]() |
#11 |
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Alle husets møbler kjøpt etter IKEA kom til Trondheim kommer derfra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg kjenner at jeg må snart på Ikea. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Både og. Jeg elsker Ikea fordi de gir meg råd til møbler jeg ellers ikke ville hatt. Hater fordi samme møblene er i annenhver stue i Norge. Jeg prøver å fase Ikeamøblene ut etterhvert... Lettere sagt enn gjort! Det franske vitrineskapet jeg ønsket meg står i grovinngangen og heter barnevogn.
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg er en hund etter forandringer i heimen, ergo elsker jeg IKEA. |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?
|
![]() |
![]() |
#18 |
Ringskrømt
|
Men, altså, hørt om å pusse opp? Vi får en helt ny etasje snart, og der må det møbler til.
![]() |
#19 |
Passiv
|
Jeg har hørt om det. Jeg har hørt om swingesklubber også hvor de ikke danser. Jeg gjør ingen av disse fetishene jeg. |
![]() |
![]() |
#20 |
Dig for victory!
|
Først er man fattig student og bruker noen år på å innrede alle rommene man har. Så er det plutselig fullt, og man må kjøpe nytt og dobbelt så stort hus for å få plass til alle tingene og noen til.
![]() |
![]() |
|
|