Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Pris på bytte av tak

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-10, 18:24   #41
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pris på bytte av tak

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Takstein pleier å være bortimot evig, jeg ville satset på å bytte pappen og evt. knuste steiner hvis jeg skulle spart penger.

Takstein fra 70-80-tallet er ment til å vare i 30-40 år. Skifer varer bort i mot evig.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 18:20   #42
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Da har vi hatt en fyr på befaring.

For det første har vi ikke så voldsomt stort tak. 90 kvm bare. Alle priseksemplene i katalogene jeg fikk fra byggmakker var på 140 kvm og sånn. Jaja. Huset er stort innvendig, da.

Pipa var det verste, men vi burde også bytte takpapp, lekter og takstein. Men undertaket var det ikke noe i veien med.

Så da er det bare å vente på det han skulle sende oss, jeg håper det er litt ulike alternativer med rimelige gjøre-selv-løsninger og ikke bare dyre greier. Men vi har fått sjekket vår hemmelige konto og der var det litt mer penger enn vi egentlig hadde trodd, så det var iallfall greit nok, da håper jeg at vi slipper å tiggelåne penger av slekta.

Gammel 26-10-10, 20:49   #43
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hehe, neida. Det har ikke regnet så mye sidelengs de siste ukene, heldigvis.

Vi har ikke hørt noe fra han som var her, så det er jo litt dumt. Det spørs om ikke det blir presenningløsning nå i første omgang, så fullt bytte til våren når snøen har forsvunnet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:43.