Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Litt nysgjerrig, ang. facebook-status

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-10, 18:02   #41
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-status

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Få det ut Iset.

Ellers så må folk skrive hva de vil i statusfeltet sitt. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor enkelte har behov for å fortelle alle at man skal en tur på do etter middagen. Men det er kanskje kjekt å vite for enkelte.

Gammel 13-10-10, 18:26   #42
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Ja, der sa du noe, Rine. Hvor er den vesken jeg brukte tirsdag? Jeg ha det svangerskapsskjemaet.

Tenk hvis du hadde satt det i statusen din på FB hver gang du satte fra deg veska di? Da hadde du jo hatt full kontroll.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 18:28   #43
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Ellers kjørte vi E6 både denne og forrige uke og broen over E6 der hvor Trysilveien møter E6 var broen lyssatt med rosa. Både mannen og jeg kommenterte det, og rett etterpå fikk vi høre at noen hadde betalt for lyssettingen for å skape blest om rosa sløyfe-aksjonen. Sånt liker jeg!

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 09:12   #44
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Ellers kjørte vi E6 både denne og forrige uke og broen over E6 der hvor Trysilveien møter E6 var broen lyssatt med rosa. Både mannen og jeg kommenterte det, og rett etterpå fikk vi høre at noen hadde betalt for lyssettingen for å skape blest om rosa sløyfe-aksjonen. Sånt liker jeg!

Se DET er et tiltak jeg kan like! Pluss BHer på statuene i Vigelandsparken.

Gammel 14-10-10, 09:17   #45
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av pinguina, her.

Er ikke på Facebook i det hele tatt, jeg.... Har heller ALDRI vært inne på noen Facebook-sider til noen som helst andre, never! Er jeg virkelig den eneste her?

Hadde en mildt sagt travel periode i livet mitt da Facebook "eksploderte", og bestemte meg for å være superstrukturert og unngå det midlertidig, for jeg så hvor mye tid vennene mine plutselig brukte på slikt.

I ettertid har det liksom blitt slik at dess mer folk snakker om det, dess mindre lyst har jeg til å begynne med dette tullet. Sorry! Diskusjoner som dette hjelper i hvert fall ikke Håndvesker og brystkreft, hæ??

Har et stappfullt "ekte" sosialt liv jeg, det holder i massevis. Sannsynligvis kommer jeg snart til å falle av dette forumet også, men vi får se.

Fint å vite. Særlig i første innlegg her.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 10:02   #46
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har et stappfullt "ekte" sosialt liv jeg, det holder i massevis. Sannsynligvis kommer jeg snart til å falle av dette forumet også, men vi får se.

Det er virkelige personer på Facebook altså. Ikke fiktive.

Hva legger du forresten i "ekte" sosialt liv? At man treffes jevnlig?

I så fall får jeg fortsette med mitt uekte sosiale liv for det hadde blitt veldig slitsomt å reise og besøke alle Facebookvennene jeg har som er bosatt i utlandet.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 21:49   #47
pinguina
Nybegynner

pinguina sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
pinguina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ok, var ikke meningen å fornærme noen. Litt uheldig ordvalg, antagelig. Mente altså at jeg rett og slett er nødt til å velge bort noe, dersom jeg skal ha tid til familie, jobb, hus, hjem og den delen av det sosiale livet som innebærer å faktisk møte folk og gjøre noe sammen med dem. Dermed bestemte jeg meg for å droppe sosiale medier og TV.

Heldigvis begynner jeg å få litt bedre tid nå etterhvert (bl.a. derfor jeg prøver meg her på forumet også), og hvis det er noe som kan få meg til i begynne å bruke Facebook selv, så må det være den praktiske biten. Det å få beskjeder, invitasjoner til ting som skjer og slikt. Ser jo at det kan være kjekt å ha. Bare ser litt mørkt på alt det andre tullet man risikerer å få med på kjøpet...

pinguina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 22:01   #48
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Bare ser litt mørkt på alt det andre tullet man risikerer å få med på kjøpet...

Da blokkerer man det man ikke vil høre om feks spill, folk man ikke vil ha kontakt med osv.

Gammel 15-10-10, 22:03   #49
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er oppdratt til å ikke sende kjedebrev. Paradokser er at det nå er min mor som er verst angående fb-kjedebrev/vitser osv. :gremmes:

Gammel 15-10-10, 22:28   #50
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bare ser litt mørkt på alt det andre tullet man risikerer å få med på kjøpet...

Det går an å blokkere så man ikke får opp hvem som vinner et spill, kjøper ditten og datten til en eller annen farm osv. Heldigvis!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 14:28   #51
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er det visst en greie med cm som pågår. Har ikke fått PM om det ennå, men jeg ser det rapporteres om cm.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 14:40   #52
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nå er det visst en greie med cm som pågår. Har ikke fått PM om det ennå, men jeg ser det rapporteres om cm.

Jeg har fått melding om det og det er bare helt sprutlamt.

Sitat:

Har fått en ny leke fra Frankrike, kan prøve å oversette den! Også denne gangen kommer mange menn til å lure på hva det er vi egentlig driver med, hva betydde alle målestokkene. En ny leke, bare for gøy! Videresend denne til alle venninnene dine her på Facebook. Forrige gang kom leken på nyhetene, la oss se om vi får til dette denne gangen også!
Hvis du er forelsket skriv - 13 cm på din status,
Hvis du ler – 15 cm
Hvis du er romantikk – 18 cm
Hvis du er sur – 19 cm
Hvis du har lyst å snakke – 26 cm
Hvis du er irritert – 28 cm
Hvis du har lyst på shopping – 30 cm
Hvis du er kåt – 22 cm
Hvis du har lyst på kos – 20 cm
Hvis du vil dra på ferie – 35 cm
Hvis du er enslig – 40 cm
Hvis du leter etter din store kjærlighet – 38 cm
Bare sett inn svaret ditt som status, og ikke skriv noe annet.
Ha det gøy

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 14:42   #53
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har heller ikke fått den på PM, men en av mine fb-venner har satt dette i statusen sin:

Du er, i centimeter,...
13 - forelsket
15 - latterfull
18 - romantisk
19 - sur
20 - kosen
22 - kåt
26 - snakksalig
28 - irritert
30 - shoppelysten
35 - ferielysten
38 - på kjærlighetsjakt
40 - enslig

Gammel 19-10-10, 14:42   #54
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har fått melding om det og det er bare helt sprutlamt.

Jeg gremmes over vennene mine.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 14:43   #55
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oh Lord. Skikkelig gøy.

Gammel 19-10-10, 14:46   #56
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Vennene mine vil på ferie, ser jeg. De må gjerne dra til et sted uten nettilgang og mobildekning en stund.

Gammel 19-10-10, 14:47   #57
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oh, my. Jeg likte Fibi sin staus her en dag, der hun opplyste om over 300 cm (eller noe sånt), fargen på BH og hvor vesken hennes lå.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 15:50   #58
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir sprø av de der farsottene.
Og gremmes over egen statusoppdatering etter å ha køya en champagneflaske på firmatur seeent lørdag kveld.
Note to self: Klapp sammen Macen FØR champagnekorken skytes ut av hotellvinduet.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 16:44   #59
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Å herreguuuud. jeg kan ikke fordra sånn "nå har vi det skikkelig gøy, jenter - og mennene skjønner ingenting!"

Gammel 19-10-10, 19:41   #60
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å djeeeeeeeeeeez, det er altså det det betyr

Himmel, så mange teite damer jeg kjenner.

Sånn forøvrig irriterer jeg meg aldri over det folk skriver i stausen sin, men dette kvinnehemmlighetskremmeriet får meg til å rødme, altså.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.