|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor mange, ca, innlegg har du innrapportert? | |||
0-5 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
128 | 96,97% |
6-10 |
3 | 2,27% |
11-20 |
0 | 0% |
21-30 |
0 | 0% |
31-40 |
0 | 0% |
41-50 |
1 | 0,76% |
51 + |
0 | 0% |
Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innrapportering av innleggIngen.
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Innrapportering av innleggIngen.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innrapportering av innleggJeg har aldri innrapportert noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innrapportering av innlegg0 burde vel vært et eget svaralternativ, hvis man skal få et mer nøyaktig bilde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Innrapportering av innlegg
Det er sant, men spørsmålet inkluderer alle forum man noensinne har vært på.
![]() |
#6 |
flisespikker
|
Ja, jeg skjønte det, det var egentlig derfor jeg skrev det. Jeg tenkte på at hvis noen har vært på et forum der det er veldig vanlig å innrapportere, så er ikke tallet deres helt sammenlignbart med tallene til dem som f.eks. bare er på FP. (Foreløbig ser det i alle fall ut til at "0, 1, 2, 3" hadde vært rimelige svaralternativer.)
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
Det er sant, men uansett vil 0-5 utgjøre at man aldri eller sjeldent innrapporterer. Ut dra DMs tråd antok jeg at det var en hel del med innrapporteringer og da antok jeg at når folk rapporterer mye HER, så gjør de det hvertfall på steder som NM ol. Men kanskje noen ikke har stemt eller ikke er helt ærlige.
![]() |
#9 |
Live and let live
|
![]() Sv: Innrapportering av innleggUndersøkelsen burde være mer nyanser og med mindre tall for å få et bedre bilde.
![]() |
#10 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() Sv: Innrapportering av innleggIngen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Innrapportering av innleggJeg tror jeg har rapportert 2-3 innlegg på NM. Ett var grovt rasistisk (virkelig grovt), ett var reklame, det jeg husker.
![]() |
#13 |
Live and let live
|
![]() |
#14 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Innrapportering av innleggingen. jeg syns man bør få si det man vil nesten... så lenge man ikke er OND eller rassistisk eller noe.. ja dere skjønner jo hva jeg mener.
![]() |
#15 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Innrapportering av innleggJeg har innrapportert ett innlegg i hele min forumtid. Det var en person som tydligvis registrerte seg bare for å slenge dritt til enkeltbrukere. Innlegget var stygt og langt over streken, og ble redigert etter kort tid. Brukeren ble også rødprikket herfra til evigheten, tydligvis, for hun tronet på ryktebørsen i negativ forstand i lange tider.
![]() |
#16 |
weird
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innrapportering av innlegg0-5 her.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innrapportering av innleggJeg har aldri innrapportert et innlegg, men ba om å få stenge en tråd på SM der det var litt vel mye informasjon om meg.
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Innrapportering av innleggingen. |
![]() |
![]() |
#19 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Innrapportering av innleggJeg har ikke innraportert innlegg hverken her eller på NM, men andre fora jeg har vært på har det vel hent et par ganger at jeg har gjort det.
![]() |
|
|