Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Innrapportering av innlegg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor mange, ca, innlegg har du innrapportert?
0-5 128 96,97%
6-10 3 2,27%
11-20 0 0%
21-30 0 0%
31-40 0 0%
41-50 1 0,76%
51 + 0 0%
Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-07, 09:11   #1
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Innrapportering av innlegg

Ingen.

Gammel 16-02-07, 09:24   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen.

Det er vel forresten litt forskjell på "kulturen" på ulike fora; noen innrapporterer kanskje på NM, men ikke på FP (eller omvendt, for den del), og mange her er jo aktive på flere fora som kanskje også drives litt annerledes.

Gammel 16-02-07, 09:26   #3
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har aldri innrapportert noe.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 09:28   #4
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

0 burde vel vært et eget svaralternativ, hvis man skal få et mer nøyaktig bilde.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 09:27   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ingen.

Det er vel forresten litt forskjell på "kulturen" på ulike fora; noen innrapporterer kanskje på NM, men ikke på FP (eller omvendt, for den del), og mange her er jo aktive på flere fora som kanskje også drives litt annerledes.

Det er sant, men spørsmålet inkluderer alle forum man noensinne har vært på.

Gammel 16-02-07, 09:36   #6
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, jeg skjønte det, det var egentlig derfor jeg skrev det. Jeg tenkte på at hvis noen har vært på et forum der det er veldig vanlig å innrapportere, så er ikke tallet deres helt sammenlignbart med tallene til dem som f.eks. bare er på FP. (Foreløbig ser det i alle fall ut til at "0, 1, 2, 3" hadde vært rimelige svaralternativer.)

Gammel 16-02-07, 09:41   #7
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg skjønte det, det var egentlig derfor jeg skrev det. Jeg tenkte på at hvis noen har vært på et forum der det er veldig vanlig å innrapportere, så er ikke tallet deres helt sammenlignbart med tallene til dem som f.eks. bare er på FP. (Foreløbig ser det i alle fall ut til at "0, 1, 2, 3" hadde vært rimelige svaralternativer.)

Det er sant, men uansett vil 0-5 utgjøre at man aldri eller sjeldent innrapporterer. Ut dra DMs tråd antok jeg at det var en hel del med innrapporteringer og da antok jeg at når folk rapporterer mye HER, så gjør de det hvertfall på steder som NM ol. Men kanskje noen ikke har stemt eller ikke er helt ærlige.

Gammel 16-02-07, 10:22   #8
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det skjønte ikke jeg. Har ikke innrapportert noen.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 09:39   #9
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Undersøkelsen burde være mer nyanser og med mindre tall for å få et bedre bilde.

Gammel 16-02-07, 10:07   #10
Zita
Fullverdig medlem

Zita sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Zita har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ingen.

Zita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:25   #11
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

En gang her på FP. Da var det personangrep....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 10:10   #12
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg har rapportert 2-3 innlegg på NM. Ett var grovt rasistisk (virkelig grovt), ett var reklame, det jeg husker.

Begge ble slettet.

Gammel 16-02-07, 10:15   #13
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror DM mente at av de innrapporteringene som kommer, er det en ganske stor andel som omhandler det hun skrev om. Ikke at det nødvendigvis er massevis av innrapporteringer.

Jo jo. Men "en del" er ikke så veldig entydig. Avhengig av hva man er vant til, kan 5 innrapporteringer på én dag være "en del", eller 150 kan være det.

Det er jeg enig i. Hvis f.eks. halvparten av de 38 som har svart "0-5" har kommet med én innrapportering hver i sitt liv, så vil jeg helt klart si at det er veldig lite. Men hvis alle disse 19 innrapporteringene kom den siste uken på FP (mens det ikke kom noen i januar), så vil jeg absolutt sagt at "den siste uken har det kommet en god del innrapporteringer". Så det kan godt ha kommet "en del" slike, selv om de fleste enkeltbrukerne har innrapportert veldig få ganger.

Gammel 16-02-07, 10:19   #14
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

ingen. jeg syns man bør få si det man vil nesten... så lenge man ikke er OND eller rassistisk eller noe.. ja dere skjønner jo hva jeg mener.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 10:26   #15
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har innrapportert ett innlegg i hele min forumtid. Det var en person som tydligvis registrerte seg bare for å slenge dritt til enkeltbrukere. Innlegget var stygt og langt over streken, og ble redigert etter kort tid. Brukeren ble også rødprikket herfra til evigheten, tydligvis, for hun tronet på ryktebørsen i negativ forstand i lange tider.

Gammel 16-02-07, 10:56   #16
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

0-5 her.
Da er det som regel ting som er ulovlig etc. Outing av andres navn og adresse, forsøk på kjøp og salg av reseptbelagte legemiddel der konsekvensene kan være ulovlig osv.

Men jeg har jo fått en liten tankevekker når jeg har sett at det noen steder er slik at den "siden" i en konflikt som "sladrer" mest får medhold av ledelsen, og motparten blir utestengt etc. Allikevel er det noe i meg som protesterer mot å hive meg på og innrapportere ting brukerne godt kan ordne opp i selv bare for å sørge for å nyansere i tilfelle en part står i fare for å bli utestengt. Så jeg rapporterer fortsatt ikke inn så mye.

Som medlem av forumledelse har jeg derimot innrapportert utrolig mange, men det har en litt annen funksjon. "Er det noen som vet svaret på dette?", "Dette var jo et godt forslag. Kan vi diskutere det?" osv. Dette fordi innrapporteringer der automatisk starter ny tråd på "bakrommet".

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 11:07   #17
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg har aldri innrapportert et innlegg, men ba om å få stenge en tråd på SM der det var litt vel mye informasjon om meg.
(Ja, jeg la det ut selv, men jeg gadd ikke spørre alle om de kunne slette quotene, lettere å slette tråden.)
Tråden var alikevel teit, og det dukket vel opp en ny neste dag.

Gammel 16-02-07, 11:08   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

ingen.

Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 11:19   #19
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ikke innraportert innlegg hverken her eller på NM, men andre fora jeg har vært på har det vel hent et par ganger at jeg har gjort det.

Gammel 16-02-07, 13:06   #20
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leser hele tiden intimbarbering av innlegg.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:31.