|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Det går ganske greit å prøve, selv om det er vanskelig å finne klær jeg passer. Jeg har en kort og bred kropp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Jeg synes faktisk alt av klær er utrolig kjedelig å handle, jeg er sur før jeg drar og handler, jeg er sur når jeg handler, jeg er møkkasur når jeg har kommet hjem (tar større runder og kommer hjem med et lass med klær) Har vurdert sterkt å ansette en til å kjøpe klær for meg.
![]() |
#43 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?bukser |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?
Høres veldig kjent ut.
![]() |
#46 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Jeg elsker å shoppe klær så fremt jeg har penger til det. Drømmen er å gå inn på Kvadrat kjøpesenter med 100.000,- øremerket klær.
![]() |
#48 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?BH-er og badetøy, uten tvil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Klær en bare MÅ ha. F.eks. penklær til en bestemt anledning. Du ender opp med å kjøpe noe du egentlig ikke liker så godt. Svett, stressa, sliten, sint og sur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Bh'er. Jeg er nemlig nødt til å prøve og jeg hater å stå så avkledd i små prøverom.
![]() |
#51 |
maler
|
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Bukser er også et mareritt ja. Da skal jeg ha en god dag før jeg begynner for å si det sånn.
![]() |
#52 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Badedrakt og bikiner er noe herk å kjøpe.
![]() |
#53 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Bukser er det desidert verste jeg kjøper. Modellene er så forskjellige, og det er veldig få modeller jeg liker.
![]() |
#54 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Bukser,gensere og bh.
![]() |
#55 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Altså, jeg synes det er helt ok å ha nye klær, jeg synes bare det er så utrolig kjedelig å gå i klesbutikker og finne frem. Jeg føler at hjernen krymper når jeg holder på med det, det er mer nyttig å klippe gresset. Og det selv om jeg ikke har noe problem med å finne klær som passer, jeg er ganske standard i proporsjonene så det er som oftest bare å finne størrelsen min så er det greit.
![]() |
#56 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Jeg har helt annerledes kropp enn alle dere andre, tror jeg.
![]() |
#57 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Gådd, jeg glemte strømpebukser, det er så dritt å handle, finner jo aldri noen som passer skikkelig, fort kort, for trang, for lang ++
![]() |
#58 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Kjedelig? sokker kanskje... |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
En som trener
|
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Esme, du bor jo i samme by som Nessie - den perfekte personlige shopper! |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Jeg elsker å shoppe, og kunne nok gjort det mye mer enn jeg gjør. Kommer ikke på noe som er kjedelig å shoppe jeg, annet enn kanskje strømpebukser? |
![]() |
![]() |
|
|