Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-10, 12:09   #41
Isprinsessen
Vinter

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?

Det går ganske greit å prøve, selv om det er vanskelig å finne klær jeg passer. Jeg har en kort og bred kropp.
Det er heller slik at det er en liten del av prosedyren 'å kjøpe' jeg synes er skikkelig kjedelig og det er å betale.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 12:11   #42
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes faktisk alt av klær er utrolig kjedelig å handle, jeg er sur før jeg drar og handler, jeg er sur når jeg handler, jeg er møkkasur når jeg har kommet hjem (tar større runder og kommer hjem med et lass med klær) Har vurdert sterkt å ansette en til å kjøpe klær for meg.

Gammel 26-10-10, 12:23   #43
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

bukser

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 12:32   #44
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg synes faktisk alt av klær er utrolig kjedelig å handle, jeg er sur før jeg drar og handler, jeg er sur når jeg handler, jeg er møkkasur når jeg har kommet hjem

Høres veldig kjent ut.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 12:36   #45
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere er gale, gale mennesker.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 12:45   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker å shoppe klær så fremt jeg har penger til det. Drømmen er å gå inn på Kvadrat kjøpesenter med 100.000,- øremerket klær.
Men BHer skulle jeg helst sett bare dukket opp av seg selv i undertøysskuffen, perfekt størrelse og alt, for det er virkelig et hat-prosjekt!!

Gammel 26-10-10, 12:57   #47
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen av mine verste shoppingminner er av typen bh-prøving med baby i vogn og fireåring som vaser ut og inn av prøverommet. Godt den tiden er forbi.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 13:11   #48
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

BH-er og badetøy, uten tvil.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 18:47   #49
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Klær en bare MÅ ha. F.eks. penklær til en bestemt anledning. Du ender opp med å kjøpe noe du egentlig ikke liker så godt. Svett, stressa, sliten, sint og sur.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 18:49   #50
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bh'er. Jeg er nemlig nødt til å prøve og jeg hater å stå så avkledd i små prøverom.

Gammel 26-10-10, 19:01   #51
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bukser er også et mareritt ja. Da skal jeg ha en god dag før jeg begynner for å si det sånn.

Gammel 26-10-10, 19:13   #52
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Badedrakt og bikiner er noe herk å kjøpe.

Gammel 26-10-10, 19:14   #53
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Bukser er det desidert verste jeg kjøper. Modellene er så forskjellige, og det er veldig få modeller jeg liker.
Finner man en modell man liker kan man banne på at den ikke er i sortimentet neste gang men trenger jeans.

Gammel 26-10-10, 19:18   #54
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Bukser,gensere og bh.

Finner ingen ting for tiden

Gammel 26-10-10, 19:56   #55
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, jeg synes det er helt ok å ha nye klær, jeg synes bare det er så utrolig kjedelig å gå i klesbutikker og finne frem. Jeg føler at hjernen krymper når jeg holder på med det, det er mer nyttig å klippe gresset. Og det selv om jeg ikke har noe problem med å finne klær som passer, jeg er ganske standard i proporsjonene så det er som oftest bare å finne størrelsen min så er det greit.

Gammel 26-10-10, 20:08   #56
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har helt annerledes kropp enn alle dere andre, tror jeg. Jeg har ingen problemer med å finne bukser, derfor har jeg alt for mange. Bukser er stort sett bare gøy!

Gensere derimot? Da kommer min uproposjonale kropp frem i lyset og viser at Hey, her kan du ikke bare ta på en normal genser og se normal ut, nei!

Gensere er mangelvare her hos meg. Hver gang jeg prøver å finne gensere ender jeg opp med nye truser, bh-er eller bukser. Eller klær til ungene, selvsagt.

Gammel 26-10-10, 20:13   #57
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gådd, jeg glemte strømpebukser, det er så dritt å handle, finner jo aldri noen som passer skikkelig, fort kort, for trang, for lang ++

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 20:43   #58
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Kjedelig? sokker kanskje...
Ellers elsker jeg å shoppe!!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 20:50   #59
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Esme, du bor jo i samme by som Nessie - den perfekte personlige shopper!

Enig i at strømpiser og sokker er kjedelig å kjøpe. Bukser er vanskelig å finne. ( :må slanke meg: )

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 21:00   #60
Left
Passiv

Standard

Jeg elsker å shoppe, og kunne nok gjort det mye mer enn jeg gjør. Kommer ikke på noe som er kjedelig å shoppe jeg, annet enn kanskje strømpebukser?

Er snodig i fasongen med laaaaaaange bein og kort overkropp, så strømpebuksene har skrittet halveis mellom skritt og knær. Ubehagelig gitt.

Bukser derimot, er det sjelden vanskelig å finne, for nå kan jeg kjøpe bukser i alle butikker hvis jeg vil. Og ofte selges jo samme buksa med flere lengder på beina.
Jeg har m a n g e bukser for å si det sånn :glise:

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.