Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-07, 01:01   #1
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Inspirert av et anonymt innlegg på et annet forum..

En mor innrømmer at det er slitsomt å være hjemme en hverdag per uke med barnet sitt på to år. Jeg forstår henne veldig godt faktisk, det er en krevende alder i grunnen. Toåringer er gjerne svært aktive og viljesterke, og mangler fortsatt en del dømmekraft til å vurdere hva som er farlig eller ei.

Jeg ble oppriktig irritert over å se hvor mange som svarte henne med at hun ikke burde fått barn, at hun foretrakk jobben fremfor barnet sitt og så videre. Men akkurat nå orker jeg ikke argumentere mot slike mennesker. Derfor spør jeg heller dere kloke damer og menn her inne, er det lov å innrømme at man blir sliten av sitt eget barn? Jeg kan i alle fall med hånden på hjertet innrømme at jeg syntes toårsalderen var mye mer slitsom enn fireårsalderen, som jo er den lengste foreldreerfaringen jeg har til nå.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:35.