|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!Ikke kommet lenger her gitt.... Men holder på å sirkle oss inn på et feriehus nå da. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
I farta!!
|
Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!Vi ombestemte oss med tankte på sted etter å ha snakket med dansk venninne. Vi reiser til Blåvand, til Hvidbjerg Strand Feriepark.
|
|
|
#3 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!
Håper dere er heldige med været da, eller jeg kanskje jeg heller skal si vinden! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
I farta!!
|
Blir det dårlig vær har vi innendørs tropeland og spa på campingen.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne har vi bodd på en gang (i telt) og vi kommer garantert til å reise tilbake dit! Stranden er kjempefin og stengt for andre enn campingplassens gjester, så man kan finne en fin krok helt for seg selv og kose seg i vannet. Servicebyggene er veldig fine og betjeningen veldig grei og hjelpsom.
|
|
|
#6 |
|
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!Hva er best område å bo på av Øster Hurup og Århus? Erfaringer? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
![]() |
Ideelt sett ville jeg ikke valgt noen av dem, men står valget bare mellom disse to, ville jeg valgt Øster Hurup. Området rundt Århus er ikke HELT rette sted å ha ferie sammen med barn, etter mitt syn, men jeg trives VELDIG godt i Århusområdet - alene. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!Nå er jo jeg forelsket i byen og stedet Øster Hurup og da er det vel ikke tvil om hva jeg ville valgt.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!Vi har vært mye rundt om i Danmark, og trives vel egenlig best på Sjelland. I påsken i fjor var vi ikke så langt fra Søndervig, Ringkøping, det er på øst-kysten. Der var det utrolig fint, og ikke så langt fra Legoland. Vi ender nok opp der denne påsken også. Men det blåser jo som nevnt endel på den siden av landet. |
|
|
|
![]() |
|
|