|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Jeg så forresten den nyeste Robin Hood filmen på lørdag, og med den frisk i minnet så kan jeg ikke forstå hvordan Russel Crowe kunne endre karakter så brått, som her gjengitt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Marion - Hun er jo en ekte heltinne. Ligger med sheriffen for å befri den mannen hun elsker. (Det sto i alle fall i HI, senere kommer det vel frem at hun foretrekker eldre menn med fire små blinde barn? Litt spesifikk smak dette.
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!
Jeg gidder ikke å feie gata di om du ikke ligger med meg?
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Jeg syns de fremstå som ganske kjipe hele gjengen.
|
|
|
#5 |
|
Mother of Dragons
|
Det har vi nok alle trodd, men så var det motsatt!
|
|
|
#6 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Må vel svare uten å se hva de andre svarer....
|
|
|
#7 |
|
villende
|
Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Dere har jo misforstått alt. Robin er en tidligere vinningskriminell, som har tatt konsekvensen av sine handlinger og er villig til å sone sin straff. Han er nå reformert og har planer om å jobbe aktivt i kriminalomsorgen for å forhindre at unge, påvirkbare mennesker havner i uføret. Lille-John er sidekicket hans, som har vært hemmelig forelsket i Marian hele livet, men som har holdt fingrene fra fatet siden hun tross alt er sjefens dame. Han har, sammen med Robin, innsett at det tidligere livet han levde kun skapte sorg for andre, og er villig til å ta konsekvensen av handlingene sine. At han slipper ut litt før tiden er ikke noe han tar så tungt på. Poenget er jo at han angrer, ikke at han soner straffen ut. Nå hans livslange kjærlighet da dumpes av sjefen, så ser han endelig sin mulighet til å få leve med sin livs kjærlighet. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Hva skulle Marian gjort da? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg synes Marian skulle tilbudt seg å skifte dekk på bilen til sheriffen mot at han slapp dem løs.
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona. Sist redigert av Esme : 03-11-10 kl 16:32. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Mother of Dragons
|
Det løser konservativ-born-again-christian-moral-problematikken. Som jo er veldig viktig.
|
|
|
#12 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selvsagt! Hun kan godt gi bort smykkene sine, bare ikke blomsten. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
villende
|
Nope, jeg holder på standpunktet mitt. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Pauset
Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Nei seriøst (for å si det som ungdommen pleiar å si). De som mente hun handlet umoralskt, hva var alternativet? Ikke handle? Ville det vært bedre å ikke være utro og miste mannen, enn å være handle og kanskje ikke miste han? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Jah, Marion var jo selvsagt Jomfru Marion frem til hun måtte ligge med Sheriffen. Robin, som egentlig er homo, har alltid brukt Marions jomfruelighet som unnskyldning for hvorfor han ikke vil ligge med henne, men nå går ikke det lenger. I desperasjon så drar han hore-kortet.
|
|
|
#16 |
|
Leser
|
Har du sett gatene her hvor jeg bor? Mulig det bare virker på litt dummere damer/menn, da? Det er jo mer umoralsk i seg selv. Hvis man lurer noen som er skikkelig smart, så er det mer en fjær i hatten enn at man er bad guy (se bare Ocean's 11, 12 og 13 for referanser). Lurer man dumme folk er man en skikkelig ekkel person, psykisk uviklingshemmete på topp, de som stemmer Frp som nummer to og alenemødre fra Finnmark på nummer tre. Folk man kan lure uten moralske betraktninger er feks FP-folk, det teller ikke som luring hvis man bare skriver noe på internett og noen tilfeldigvis leser det og tror det. Luring på være litt tilsiktet.
Hun kunne ha stukket han ned bakfra? Middelalderdamene var så lite handlekraftige.
|
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
Det satt jeg akkurat og tenkte på. Ville Robin blitt like sur da? Det tviler jeg på. Så mord er mer akseptabelt enn sex? Det er jo interessant i så fall. Særlig siden sexen var for å redde Robins eget liv, eller i alle fall frihet. (Jeg tror kanskje han ble enda mer såret i manndommen sin over at Marian måtte redde ham til en forandring enn over selve sexen. (Han er jo tross alt egentlig homo.))
|
|
|
#18 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Hvis hun hadde drept han så er det jo ikke sikkert at Robin og Lille hadde kommet seg ut av fengsel. Nøklene kan det jo være noen andre, sånn f.eks fangevokteren, som har, eller de kan ha vært gjemt.
|
|
|
#19 |
|
Leser
|
Jeg regner med at et drap ville ha løst mange problemer med listeskrivingen i alle fall.
|
|
|
#20 |
|
Søt og rar
|
Hun skulle jo selvfølgelig hatt latt panikken senke seg, oppsøkt Robins venner og lagt en listig og lur plan for å frigjøre fangene.
|
![]() |
|
|