Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du deg selv her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?
Oppfører meg som jeg oppfører meg i RL 150 83,33%
Bruker ofte en tøffere tone her på FP enn jeg gjør i RL 7 3,89%
Bruker ofte en tøffere tone i RL enn jeg gjør her på FP 23 12,78%
Deltakere: 180. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-07, 22:51   #1
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?

Er meg selv. Enkelt å greit.

Gammel 17-02-07, 22:50   #2
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er meg selv både her og der.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 22:53   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er meg selv både her og RL.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 22:57   #4
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Jeg er meg verken mer eller mindre..

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 22:58   #5
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er meg selv uansett hvor jeg er. Samtidig er jeg flinkere til å mene noe muntlig IRL, enn skriftlig. Det har jeg innsett.

Det er har vært et par diskusjoner der jeg har slitt såpass IRL at det har vært en god virkelighetsflukt for meg krangle på forum. Alternativet hadde vært å krangle med gubben men det har han ikke fortjent. Han har stått ved min side i flere "helvetesrunder" og da skal han slippe det.

Men å være ufin og ekkel mot andre det tror jeg ikke jeg har vært.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 23:37   #6
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er snill over alt jeg, tidvis for snill

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 00:01   #7
Zita
Fullverdig medlem

Zita sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Zita har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er meg selv.

Zita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 00:11   #8
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er den samme jeg. Både på nett og RL er jeg som regel snill, men noen ganger biter jeg.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 00:17   #9
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg måtte stemme det første alternativet selv om det ikke er helt sant. Jeg er strengt tatt mildere her enn jeg er i RL.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 00:22   #10
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er stort sett meg selv, muligens litt snillere.
Jeg er flink på sleivspark og sarkasme IRL, og det fungerer ikke alltid like bra på nett, har jeg erfart.

(Jeg har begynt å himle like mye med øynene IRL som på nett. Jeg er ikke helt sikker på om dt er et godt tegn ...)

Gammel 18-02-07, 00:41   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi mangler et alternativ. Jeg er "softere" her enn irl. Adskillig skarpere i kantene når jeg vet akkurat hvem jeg snakker til.

Flere her inne, Som Teofelia og Skilpadda, er på samme måte.

Gammel 18-02-07, 00:43   #12
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

What you see is what you get. Jeg er like uspiselig i RL.

Gammel 18-02-07, 11:50   #13
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er mer skravlete IRL, jeg har alltid ett eller annet å si i en hver diskusjon IRL, men her har jeg ikke sjangs til det.. Da hadde jeg brukt alt for mye tid her.

Ja, jeg er nok mer aktiv selv IRL, her har jeg ikke sjangs å være så aktiv som jeg både ønsker og er til vanlig. Men det jeg sier, er jo det jeg mener og både når det kommer til hvor direkte jeg er eller hvordan jeg ordlegger meg, tror jeg er veldig slik jeg er.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 12:05   #14
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er mer sarkastisk og løsmunnet IRL. Her er jeg en ganske diplomatisk versjon av meg selv.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 13:13   #15
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er meg om jeg er på Internett eller RL Har ingen behov for å være annerledes her. (er kanskje litt mindre privat her....,selvfølgelig)

Men selvfølgelig, jeg merker at det er vanskeligere å få frem snert og humor når jeg skriver kontra jeg snakker. Er vel i utgangspunktet en verbal person, med jevnt over godt humør.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 14:43   #16
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg er mer sarkastisk og løsmunnet IRL. Her er jeg en ganske diplomatisk versjon av meg selv.

Samme her.

Gammel 18-02-07, 18:51   #17
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg også.

Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 13:12   #18
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg er vel meg selv, men det er klart det er "lettere" å si akkurat det jeg mener her som jeg ikke står ansikt til ansikt med vedkommende, slik som jeg gjør irl.

Gammel 18-02-07, 14:35   #19
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Jeg er mer skravlete IRL, jeg har alltid ett eller annet å si i en hver diskusjon IRL, men her har jeg ikke sjangs til det.. Da hadde jeg brukt alt for mye tid her.

Ja, jeg er nok mer aktiv selv IRL, her har jeg ikke sjangs å være så aktiv som jeg både ønsker og er til vanlig. Men det jeg sier, er jo det jeg mener og både når det kommer til hvor direkte jeg er eller hvordan jeg ordlegger meg, tror jeg er veldig slik jeg er.

Dette er vel akkurat hvordan jeg kan oppsummere meg selv i forhold til dette.
Det bunner vel egentlig i at jeg verken har tid eller lyst til å være like "aktiv og til stede" her på forumet som jeg er i andre sosiale relasjoner.
RL inkluderer de jeg omgir meg med på en langt mer fruktbar måte enn at jeg sitter her ved pc-en og taster.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 17:20   #20
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?

Er meg selv, både her og der.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:59.