|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du deg selv her på FP, eller lever du ut dine mørke sider? | |||
Oppfører meg som jeg oppfører meg i RL |
![]() ![]() ![]() ![]() |
150 | 83,33% |
Bruker ofte en tøffere tone her på FP enn jeg gjør i RL |
7 | 3,89% |
Bruker ofte en tøffere tone i RL enn jeg gjør her på FP |
23 | 12,78% |
Deltakere: 180. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg måtte stemme det første alternativet selv om det ikke er helt sant. Jeg er strengt tatt mildere her enn jeg er i RL.
![]() |
#42 |
Ad astra
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?
Jeg og.
![]() |
#43 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er stort sett meg selv, muligens litt snillere.
![]() |
#44 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Vi mangler et alternativ. Jeg er "softere" her enn irl. Adskillig skarpere i kantene når jeg vet akkurat hvem jeg snakker til.
![]() |
#45 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?What you see is what you get. Jeg er like uspiselig i RL.
![]() |
![]() |
#46 |
Quiet, please
|
Signerer denne, jeg. :lat:
![]() |
#47 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg har faktisk prøvd være hakket snillere her enn jeg har vært på feks nm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er nok rundere i kantene her inne enn IRL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er MYE mer skravlete IRL enn her. :uerfaren forumgjenger:
![]() |
#51 |
frakoblet
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Det forundrer meg veldig at jeg er kjerringa mot strømmen her. Så langt er jeg den eneste som har gått for alternativ nummer 2. Jeg er laaaangt mer medgjørlig IRL enn her. Det er sjelden jeg diskuterer annet enn på nett, faktisk. Her om dagen var det en bekjent som prøvde å provosere meg, fordi han mente at jeg alltid var så snill og grei, og trengte å tøffe meg opp litt. Reagere litt.
![]() |
#52 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Du og jeg, safran!
![]() |
#53 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Er meg selv, men her har man jo den fordelen at man kan tenke seg litt om og redigere sin egne svar. På den måten kanskje jeg framstår som litt mer fornuftig her enn i rl.
![]() |
#54 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Nei, dæven - så mørke sider har jeg ikke
![]() |
#55 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er meg selv på nett ja - men føler kanskje at jeg er litt mer festlig i virkeligheten...
Min signatur ™ Sist redigert av Che : 18-02-07 kl 09:51. Årsak: Måtte fjerne en "mer" - for jeg er ikke MER meg selv på nett, bare meg selv |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Nå kommuniserer jeg sjelden skriftelig IRL, så det blir jo helt umulig å være objektiv på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Erfaren nok
|
![]() |
#58 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er meg selv både på nett og på ordentlig. -Men jeg slapper kanskje mer av når jeg forholder meg til datamennesker enn til ekte folk. Er veldig sjenert og usikker, og ikke særlig sosial av meg. Liker ikke småprating og annet skummelt med folk jeg egentlig ikke har noe å si til. På nett kan jeg si det jeg vil og la vær å si noe hvis det er slik jeg vil ha det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er mer skravlete IRL, jeg har alltid ett eller annet å si i en hver diskusjon IRL, men her har jeg ikke sjangs til det.. Da hadde jeg brukt alt for mye tid her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
kamerat
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er mer sarkastisk og løsmunnet IRL. Her er jeg en ganske diplomatisk versjon av meg selv.
![]() |
|
|