|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er du deg selv her på FP, eller lever du ut dine mørke sider? | |||
| Oppfører meg som jeg oppfører meg i RL |
|
150 | 83,33% |
| Bruker ofte en tøffere tone her på FP enn jeg gjør i RL |
|
7 | 3,89% |
| Bruker ofte en tøffere tone i RL enn jeg gjør her på FP |
|
23 | 12,78% |
| Deltakere: 180. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Er meg selv både her og RL. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Aquarist
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er meg |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er meg selv uansett hvor jeg er. Samtidig er jeg flinkere til å mene noe muntlig IRL, enn skriftlig. Det har jeg innsett. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er meg selv. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg måtte stemme det første alternativet selv om det ikke er helt sant. Jeg er strengt tatt mildere her enn jeg er i RL.
|
|
|
#10 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er stort sett meg selv, muligens litt snillere.
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Vi mangler et alternativ. Jeg er "softere" her enn irl. Adskillig skarpere i kantene når jeg vet akkurat hvem jeg snakker til.
|
|
|
#12 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?What you see is what you get. Jeg er like uspiselig i RL.
|
|
|
|
#13 |
|
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er mer skravlete IRL, jeg har alltid ett eller annet å si i en hver diskusjon IRL, men her har jeg ikke sjangs til det.. Da hadde jeg brukt alt for mye tid her. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
kamerat
|
Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er mer sarkastisk og løsmunnet IRL. Her er jeg en ganske diplomatisk versjon av meg selv.
|
|
|
#15 |
|
Tåler regn
|
Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er meg om jeg er på Internett eller RL |
|
|
|
|
|
#16 |
|
flisespikker
|
Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?
Samme her.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er vel meg selv, men det er klart det er "lettere" å si akkurat det jeg mener her som jeg ikke står ansikt til ansikt med vedkommende, slik som jeg gjør irl.
|
|
|
#19 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?
Dette er vel akkurat hvordan jeg kan oppsummere meg selv i forhold til dette. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Er meg selv, både her og der. |
|
|
|
![]() |
|
|