Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva er julegaveplanene til ungene i år da?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-10, 12:53   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er julegaveplanene til ungene i år da?

Slalomutstyr! Blir spleisegave fra besteforeldre, onkel og meg også blir det noen smågaver på si.

Xbox kinect blir spleisegave til 8-årsdagen

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 12:54   #2
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storebror får nye ski og støvler. Av lillesøster tror jeg at han får et Legospill.

Lillesøster er det verre med. Av oss tror jeg ikke hun får noe . Av storebror tror jeg kanskje vi kjøper en Fisher Price leke av en eller annen type, hun har igrunnen ikke mange leker.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 13:10   #3
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi vurderer iPod til 8-åringen med høytalere.
6-åringen ønsker seg ny DS, regner med vi kjøper en av de nye modellene. Han ønsker seg veldig onepiece også, får se om vi finner en rimelig en.
2-åringen skal få lekekjøkkenet fra IKEA, men det blir en spleisegave sammen med farmor og farfar. Skal ønske lekemat fra Sprell til han fra diverse familie.
Lillemor trenger klær, får se hva vi har av leker etter de andre før vi kjøper noe nytt av det.

Gammel 08-11-10, 13:12   #4
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fordelt fra oss i "kjærnefamilien":

Eldstemann:
Sovepose?
Ds-spill
"Joggedress".
Pysjamas og undertøy.
Dvd
ullsokker og votter.
Brettspill.

Vesla:
Lekekjøkken og te-service.
"Joggedress"
Morgenkåpe og ullsokker.
Lue
Dvd
Tegnesaker.
My-little-ponny som snakker...
Lurer litt på ski-utstyr, men ikke bestemt enda.. mulig det finst noen å arve eller kjøpe brukt..

Sist redigert av ItsOnlyMe : 08-11-10 kl 13:19.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 13:26   #5
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Vi tenkte å gi dem opplevelser.
Altså disney on ice billeter og kinobilleter, gavekort på bowling og diverse andre ting.

Gammel 08-11-10, 13:54   #6
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Minste på 3 år tror jeg får litt mer playmo, og noe annet småstæsj.

Mellomste på 8 har bursdag om en uke, så jeg er litt usikker på hva vi kjøper til ham til jul. Jeg har lurt litt på ipod, men han ønsker seg også wii. Til bursdagen får han litt lego, et spill til ds og kanskje skateboard.

Eldste på 14 sier hun snart er ferdig med ønskelisten sin, og det håper jeg, for jeg aner virkelig ikke hva hun skal få ennå.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 13:59   #7
Marlen
Superaktiv

Marlen sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Marlen er litt kul
Standard

Storesøster får prinsessekjole og tyll skjørt, sånn til utkledning kjøpt på H&M. Hun fikk før-julspresang forrige uke, nye langrennski og sko.

Lillebror har vi tenkt og kjøpe Hamax SnoXross rattkjelke til.

Gammel 08-11-10, 14:29   #8
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Storebror får en Fatboy. I rødt. Jonas får en Wii til jul, evt. til bursdagen 16. desember. Han ønsker seg en stor Buzz figur også, men han har igrunn mer enn nok leker så vi får se.

Gammel 08-11-10, 14:31   #9
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nytt skiutstyr (ski, staver, skisko) til åtteåringen
Penger til sekstenåringen (med mindre han klarer å komme med spesifikke gaveønsker)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 14:40   #10
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Storebror på 5 får lego, en robotsak og sikkert noe mere.

Lillebror på 2.5 har jeg ikke helt bestemt meg for, men muligens får han rattkjelke.

Jeg skal snakke litt med pappaen om vi skal spleise på noe, vi har ikke snakket så mye om jula enda.

Gammel 08-11-10, 15:18   #11
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har kjøpt katt, så julegavene skal nok begrenses litt i år -i hvert fall i pris ...
Gutten ønsker seg et wii-spill, jenta ønsker seg en sånn marsvinbane (??).

Gammel 08-11-10, 15:20   #12
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Vet ikke helt, men ikke noe som tar stor plass i allefall.
Storebror på 5 (blir 6 i feb) ønsker seg DS og det tror jeg kanskje det blir. Lillebror på 3 (blir 4 i jan) aner jeg virkelig ikke. Noe playmo kanskje.

Gammel 08-11-10, 15:33   #13
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Av oss får Poden Lego brannstasjon.

Morfar har varslet ønske om å kjøpe et kamera til han.

I tillegg har vi bestemt at Poden skal ønske seg denne ( ):

Han har ingen Ipod, men skal få låne den jeg har foreløbig. I tillegg kan man koble til en vanlig mp3-spiller - noe han fikk til bursdagen sin sist.

Podens høyeste ønsker er kjæledyr, Nintendo Wii og Greven av Gral båten (han har Den Sorte dame), men de ønskene blir ikke innvilget i år.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 16:15   #14
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Nye Twintipski.

Gammel 08-11-10, 17:43   #15
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Tror det blir DS fra oss i år.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 18:22   #16
Heddamor

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Minstefrøkna får ny seng av oss og doktorsett av broren. Ellers er det jo jeg som handler fra besteforeldre og oldforeldre også, så jeg må nok vri hodet mitt. Har tenkt på: Baby Annabelle og dukkeklær, puslespill, samt litt klær. Får heller få penger ved siden av for at det skal gå opp i den summen jeg skal handle for.

Til største er jeg jammen ikke sikker. Hadde jo tenkt på nytt spill til ds eller wii, men han syns plutselig ikke det er gøy lenger. Tipper det blir nye skøyter og lego og sikkert flere puslespill. Hadde også tenkt på litt sportstøy siden han har begynt på allidrett (men han påstod forrige uke at han ville slutte, så jeg drøyer innkjøpet i det lengste). Han finner vel kanskje noe i en katalog rett før jul, men ellers har jeg barn som egentlig ikke vil ha noen ting.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 18:27   #17
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Ipod og småting.... de er 6 og 7år

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 18:43   #18
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Hun som snart blir fire tror jeg at skal få en dukke som kan krabbe/gå (chou chou eller noe i den duren) til bursdagen, og ellers skal vi ønske oss div dokkeutstyr til bursdag og jul (har dokkevogn, men det finnes jo både dokkeseng, bilsete, høystol).

Gutten på 2,5 tror jeg skal få akebrett. Og så skal begge få sine første ski. Han må få noe inneleke også, siden det er viss sannsynlighet for at det ikke er snø her i Bergen i jula.

Ellers skal vi ønske oss: Vanlig lego (småbiler og andre små ting), playmo, bøker, ullklær, hverdagskjoler til 4åringen, ponni- og petshopstæsj, spill, og luer og votter.

Gammel 08-11-10, 18:50   #19
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åtteåringen får Lego tobane.

Gammel 08-11-10, 18:52   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eldste får mobiltelefon, og ønsker seg i tillegg skøyter og kjelke.
Yngste vet jeg ikke helt enda. Han vil ha trehjuls-sparkesykkel men det er bedre å vente med det til bursdagen hans i mars, da er været litt mer sykkelvennlig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.