|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?En eller annen svart kjole fra skapet.
![]() |
#2 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?Her stiller vi alle sammen i bunad. Til tider varmt og kanskje ikke så praktisk, men det er utrolig koselig med tre barn, mor og far i bunad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?I fjor hadde jeg en slik:
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?En eller annen kjole, bestemmer det rett før, har nok av dem hengende i skapet.
![]() |
#5 |
Weeeee
|
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?Tja si det.
![]() |
#7 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?Planen er å bli ferdig med en kjole jeg holder på strikke nå. Ligger godt an, så da blir det nok den.
![]() |
#8 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?Uff, jeg aner virkelig ikke. Trenger egentlig noe nytt, men har lagt om kosten og teller kalorier så jeg krymper for tiden og vet ikke helt hvor jeg havner vektmessig. Kjedelig å kjøpe noe som passer nå og som ikke er pent på om noen måneder. Pentøyet i skapet begynner uansett å bli inmari utdatert og kjedelig, jeg bør nok finne minst en ok og veldig rimelig kjole i en eller annet butikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
blid
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?Jeg har både nye svart Container-kjole og SiriS-kjole (sort med et par røde hjerter) i skapet så det blir en av de
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?Ja, si det .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?Jeg tar kjolen jeg skal bruke på julebordet tenker jeg. De store gutta har dress, og Jonas har penbukse og skjorte.
![]() |
#12 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?Jeg har (impuls)kjøpt strikkekjole fra Mette Møller som jeg tenkte å ha på til jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?Sannsynligvis kjolen jeg kjøpte i helgen til julebordet neste helg. Har kjøpt "voksen-kjole" på Noa Noa - jeg pleier å handle på B Young eller HM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?Jeg har en ny kjole hengende. En grå kjole, med litt "harry" skjørtekant og litt svarte detaljer. Kjøpte den til barnedåpen men så feiget jeg ut og brukte bunaden min i stedet. Jeg synes kjolen er fin, men så synes jeg kanskje den ikke er så fin alikevel. Får ikke helt bestemt meg.
![]() |
#15 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?Jeg har et gavekort på husfliden så jeg tar meg nok en tur dit for å se etter julekjole. Hvis ikke blir det en grønn strikkakjole fra skapet. Green House? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?En rød ammekjole fra HM.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?En ikke for varm kjole, tenker jeg.
![]() |
![]() |
|
|