|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?Jeg elsker å få hjemmelagde ting, men pulsvanter eller pulsvarmere ville nok ikke bli brukt. Jeg tror det er en typisk ting man enten bruker mye og liker eller aldri bruker. Jeg ville satt stor pris på at noen hadde laget noe til meg, og blitt glad, men brukt ville de ikke blitt. Sjal, mobilveske, lue, votter, skjerf osv ville blitt brukt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?Ja, det kan du i aller høyeste grad. Mange av mine venninner ønsker seg hjemmelagde julegaver fra meg. Jeg syntes det tidligere har vært litt sært og gi noe jeg har laget bort i gave. Men jeg ser jo at de setter pris på det jeg lager og det blir brukt. Så, sjal og pulsvanter er jo supre gaver. *hilsen ei som har strikket på seg senebetennelse og ikke får strikket mer før jul er jeg redd*
|
|
|
#5 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?Jeg hadde blitt velig glad for en slik gave, og storesøster blitt glad for lilla sjal.
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Sv: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?Om det er noe å gi bort kommer vel mer an på mottakeren enn på gaven for å si det slik. Det er ikke alle som bruker alt, selv om det er både pent og praktisk.
Du trenger jaktvotter!
Ja, det er flott.
|
|
|
#7 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Re: Pulsvarmere, er det noe å gi bort?Pulsvanter og andre håndarbeidsting er supre gaver synes jeg |
|
|
|
![]() |
|
|