|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Hundeeiere!
|
|
|
|
#2 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hundeeiere!Her er Kira. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hundeeiere!Vi har whippet og kunne aldri hatt noen annen rase. De er rolige og elegante inne, og full fart ute om de slippes løs. Det som var viktig for oss var å ikke få en energibunt av en hund som girer seg opp sammen med ungene. Det er kaos nok her som det er for å si det sånn. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
can-jur
|
Sv: Hundeeiere!Vi har en blandingshund ( chi/tibbe/nszieller no sånt) som kom rekende på ei fjøl.
|
|
|
|
#8 |
|
Retromum
|
Sv: Hundeeiere!Vi har en fransk bulldog tispe på 9mnd.
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hundeeiere!Vi har også hatt whippet. Det er et ganske aktivt whippetmiljø i Trondheim - mange oppdrettere like så. Flotte hunder, dog litt skjøre i magen.
|
|
|
#10 |
|
Nå også i farger
Det har aldri vi opplevd. Eller, det vil si, tispa vår fikk diare da hun fikk sin første løpetid da hun var 2 år, ellers ingenting. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hundeeiere!Vi opplevde det ikke ofte vi heller - kun om han hadde forsynt seg med noe han ikke skulle (ribbe, twist, hundepølse etc) - men det er uansett en ganske vanlig svakhet med rasen sies det. Men uansett, så er det den beste hunden altså
|
|
|
#12 |
|
Nå også i farger
Sv: Hundeeiere!Ah, sånn ja! Da kan det tenkes disse ville blitt dårlig i magen også. Vi har alltid maten utenfor rekkevidde. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nå også i farger
Sv: Hundeeiere!*Med-hyller* |
|
|
|
|
|
#15 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hundeeiere!Jeg eier en hund på papiret nå, det er en dvergdachs. Ikke helt min rase, men den trengte et nytt hjem. Den bor hos min bror og familien hans.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Vi har svart dvergschnauser. Mye av samme grunner som er skrevet i innlegget over her. I tillegg vil jeg si at dette er en flott familiehund, som vil være en aktiv del av familien. Det betyr at du har en hund som følger deg på stort sett det du driver på med. Det er en hund som trenger en del trim, men ikke et behov som store hunder - den kan likevel trenes til å tåle det meste. Dette er en hund som selv tror den er Riesen. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hundeeiere!Vår hund hadde diare i ei uke etter at Knerten mista ned ei grillpølse i sommer... ja, hun slukte hele før vi rakk få tak i den, og det gikk ikke bra... Heldige, nygravide meg, fikk kvalmefritak fra lufting til hun var stabilisert med såpass konsistens at man ikke trengte ta med tørkerull....
|
|
|
#18 |
|
...we have cookies
|
|
|
|
|