|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker dere disse gamle mobilene?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Husker dere disse gamle mobilene?
Jeg lurer faktisk på om jeg hadde den samme, bare at den var oransje.
|
|
|
|
#3 |
|
intro
|
Sv: Husker dere disse gamle mobilene?Jeg var som vanlig veldig skeptisk til teknologiske nyvinninger, og skulle overhodet ikke ha noen mobil. Det ble til slutt pappa som prakket på meg en 1-kronesvariant til jul i 2000. Jeg har glemt merket, men den var oransje, stor og klumpete og gikk under navnet "Fischer Price-telefonen".
|
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Sv: Husker dere disse gamle mobilene?Dette var for øvrig min første mobiltelefon (kjøpt i 2000): Nokia 6210. Uovertruffen lyd, og batteriet varte i over en uke, selv når jeg snakket en time hver dag. Ikke kom og fortell meg at verden bare går fremover. Bill. merk. lader iPhonen to ganger om dagen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Husker dere disse gamle mobilene?Jeg hadde en Panasonic som min første. Men jeg husker ikke detaljer og har googlet lenge og vel uten å finne noen bilder.
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Husker dere disse gamle mobilene?Denne Sony Ericsson var min første med fargeskjerm tror jeg. Uansett ble den borte etter kun en måned eller så, så jeg gikk videre.
|
|
|
#8 |
|
heimføing
|
Sv: Husker dere disse gamle mobilene?Og så hadde jeg en kompis som jobbet i Televerket, på en sentral et sted. Som oftest ringte jeg til han og pratet litt, og så ringte han opp mamma og koblet oss sammen. Eller andre venner. Husker en gang vi var 9 stykker på linja. Multisamtale. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker dere disse gamle mobilene?Dette var min første: |
|