Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg skal selge leiligheten min

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-10, 08:39   #41
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skal selge leiligheten min

Jeg vil også være med i gjengen. Kjøpte min første leilighet ever - riktignok i Koldstadflata - men det er vel ikke langt unna. Den hadde 4 soverom og jeg lurer på om vi ga 190 000 for den? Tror det var noe sånt, vi vurderte både Jarveien og Wilhelmsmyrveien på Heimdal, men det ble alt for dyrt for der kosta det 300 000 for en liten treroms.

Lykke til med salget og ikke minst gratulerer med sammenflytting igjen!

Gammel 01-12-10, 08:43   #42
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lykke til med salget.

Koselig at du har funnet tilbake til din ex.

Gammel 01-12-10, 08:49   #43
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var den kuleste heieren! Litt hyper, kan man si.

Og takk.

Sist redigert av Kirsebær : 01-12-10 kl 08:54.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 08:51   #44
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det var detn kuleste heieren! Litt hyper, kan man si.

Og takk.

Gammel 01-12-10, 09:01   #45
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg vil bare flytte inn med Sambo/Exbo igjen. /
Familien min.

Gammel 01-12-10, 10:13   #46
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lykke til med salget!

Gammel 01-12-10, 10:46   #47
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lykke til med salget.

Gammel 01-12-10, 11:07   #48
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil bare flytte inn med Sambo/Exbo igjen. /
Familien min.

Så koselig.
Det må være lov å vingle litt... det er tøft at dere tør å prøve igjen.

Jeg gjorde det samme selv, da lillebror var 1 år. Helt i koma og uten hjelp til verken hus eller barn så vi flyttet ut etter mange advarsler. Først da vi flyttet ut så våknet han og siden har han iallefall tømt oppvaskmaskinen hver dag.. Han er kjempeflink med gutta nå også.
Et halvt år hos familierådgiver gjorde susen.
Og vi har bare fått skryt av at vi fikk det til og turte å prøve.
Lykke til med salget.

Gammel 01-12-10, 11:18   #49
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har vært ifra hverandre i 3 år nå, og går inn i dette med en helt annen holdning en sist. Vi vet hva vi går til og vi vet på en måte hva vi kan forvente av hverandre.
Føles godt og trygt.
Og vi har behandlet hverandre med respekt både i brudd-tid og disse årene etterpå. Det gjør det hele så mye enklere.

Gammel 01-12-10, 12:08   #50
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Lykke til med salget. Ser jo ut som en veldig in leilighet. Håper det går fort.
Så koselig å lese at dere har funnet tilbake igjen.Slike hendelser er alltid koselige.

Gammel 01-12-10, 12:55   #51
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Mrc: da kan du være med i gjengen til Morella og meg.

Albertine: regner med det var en strøken 5-roms. Men likevel, 2 mill er veldig mye her i området altså.

Hun som kjøpte vår leilighet er vel også innom Foreldreportalen.

Jeg mener 3/4-romslielighetene gitt for godt over 1 mill. for flere år tilbake, så disse må da vel i godt stand koste godt et sted mellom 1,5 og 2 i dag?

Gammel 01-12-10, 13:17   #52
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

:vinke:
Ser at snittpris på 3roms i BRL var på 1,4 (mai 2010).

Gammel 01-12-10, 13:37   #53
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Jeg mener 3/4-romslielighetene gitt for godt over 1 mill. for flere år tilbake, så disse må da vel i godt stand koste godt et sted mellom 1,5 og 2 i dag?

Solgte i Kirsebærs borettslag i høst, 4-roms med nytt kjøkken, men alt annet under middels standard, fikk 1.760 000.

Gammel 01-12-10, 14:21   #54
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fælt så mange ex-Saupsiser det dukket opp her da.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 14:23   #55
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Fælt så mange ex-Saupsiser det dukket opp her da.

Mmm, ser vi ikke bodde mange metrene unna hverandre..

Ex-Saupsis ja, artig ord.

Gammel 01-12-10, 14:24   #56
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Saupstad og kolstad er et ganske stort område, mend veldig mange boenheter, så det er ikke så rart at mange har vært innom der, egentlig.

Gammel 01-12-10, 14:27   #57
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Lykke til med salget!

Og så var det veldig hyggelig å høre at du flytter sammen med eksen igjen! Jeg synes det er så trivelig å høre sånne historier også, ikke bare de som ender i uvennskap, dårlig samarbeid osv.

Gammel 01-12-10, 15:20   #58
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi har vært ifra hverandre i 3 år nå, og går inn i dette med en helt annen holdning en sist. Vi vet hva vi går til og vi vet på en måte hva vi kan forvente av hverandre.
Føles godt og trygt.
Og vi har behandlet hverandre med respekt både i brudd-tid og disse årene etterpå. Det gjør det hele så mye enklere.

Det tror jeg er viktig, om man har behandlet hverandre som dritt så er det nok ikke like enkelt.

Vi fant også tilbake til hverandre , som du sier man går inn i det med en helt annen holdning.Jeg er veldig glad for at vi prøvde igjen hvertfall.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 15:49   #59
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

:vinke:
Ser at snittpris på 3roms i BRL var på 1,4 (mai 2010).

En fordobling på 10 år mao. Er vel kanskje ikke så ulikt markedet ellers?

Gammel 01-12-10, 15:51   #60
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Lykke til - dette var en fin, fin tråd. Så spennende med nyttgammeltsamboskap. Jeg ble litt gladere nå, jeg.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:27.