|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Knotten har legokalender OG sjokoladekalender. Og så har vi en pakkekalender på deling. Der blir det blant annet Mummikrus (som jeg kjøpte i sommer og som Knotten har glemt
![]() |
#43 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Mine har Playmobilkalendre - de ønsket seg det og jeg lager ikke pakkekalendre til fem unger, nei!
![]() |
#44 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Jeg kjøper sjokoladekalender med rak rygg. Jeg synes ikke det er nødvendig med store, flotte kalendere for å telle ned til den dagen da ungene får drøssevis med gaver. Jeg synes det blir nok pakker da.
![]() |
#45 |
Off the map.
|
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?
minsten åpnet sin Playmokalender i dag og fikk en mann. 'Jeg er så glad i mannen min!!' Så da tolker jeg det dit hen at han er veldig fornøyd.
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?I år her eg slått litt på stortromma når det gjelder pakkekalender, men etter 3 ganske så tøffe år for både store og små, synest eg dei fortener det. Sjølv om truser, tyggis og sokker muligens ikkje var det ungane hadde i tankane.
![]() |
#47 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Sønnen her i huset har legokalender. Han fikk tilbud om pakkekalender, men synes det var mer enn godt nok med legokalender. (Han er ikke så nøysom ellers altså |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?
Hehe, så bra! Mine var også veldig fornøyde med dagens Playmobildings - to fikk hver sin mann, en fikk en postkasse og vesla fikk en hest (ja, hun endte visst opp med Playmobilkalender til slutt hun også.).
![]() |
#49 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Legokalender til 8-åringen, Hello Kitty kalender til 3-åringen, og Kindersjokoladekalender til 14-åringen. De to minste har i tilleg fått hver sin sjokoladekalender til 10kr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Har ingen tradisjon for pakkekalender og har ikke lyst til å innføre en sånn tradisjon heller. Legokalender til begge i år.
![]() |
#52 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Etter årevis med pakkekalender (til 4 barn på det meste) puster jeg lettet ut over at minsten har ønsket seg Legokalender mest av alt de siste par årene. I år har jeg derimot laget pakkekalender til mannen for første gang, men den fylles i for hver dag så jeg har en jobb å gjøre med å handle inn litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Kun sjokoladekalender hadde jeg ikke kjøpt (men det er fordi jeg er så sykt barnslig i julen at jeg tar litt av), men mine har ikke pakkekalender. Eldste har Littlest Pet Shop-kalender i år, og minsten har Legokalender. I dag fikk han en snømann jeg måtte bygge for ham, veldig populært. Jeg er ikke så fan av pakkekalendere egentlig, for jeg har ikke råd til å kjøpe bare ting de trenger/fine ting, så da blir det jo ræl, og det ser jeg ikke vitsen med.
![]() |
#54 |
aldrende
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Mine sønner ønsket seg Lego City adventskalender i år.
![]() |
![]() |
#55 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Har vært mamma i 23 år og aldri hatt en pakkekalender i hus.
![]() |
![]() |
#56 |
Borte
|
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Vår pakkekalender er arvet i tredje ledd og håndlaget med fine broderier av min oldemor. Den ble brukt av pappa da han var liten, så arvet jeg den og nå er det barna mine som har den. Det er ikke aktuelt med jul uten pakker på den.
![]() |
#57 |
|
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Ungene har hatt pakkekalendere før, men i år orker jeg ikke og de sa selv at de ville ha kalendere fra butikken i stedet. (
![]() |
#58 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Aldri pakkekalender her. Både fordi jeg ikke gidder, ikke er vant med det selv og er redd for å drukne barn i gaver. Mannen synes barna bør ha - siden han selv er voksdt opp med det. Jeg har sagt han er mer enn velkommen til å lage pakkekalender selv. Junior har vanlig sjokoladekalender til 10 kr og to kalendere med bilder. Vi voksne har flax.
![]() |
#59 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Her er vår kalender:
![]() |
#60 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Vi har pakkekalender, men vi bruker ikke mye penger på den, og det er lite ræl. Det er mest småting som de uansett trenger, typisk en pakke fargeblyanter som blir delt opp i mange pakker etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|