|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forbanna pariserflettehelvete!Jeg anser meg selv for å være over middels fingerferdig, men dette får jeg ikke til. Og jeg kan ikke skylde på jentenes hår. Både fjortenåringen og åtteåringen fletter både utenpåliggende og slik vanlig på seg selv. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forbanna pariserflettehelvete!Jeg fletter alle mulig varianter på firåringen med glatt nordisk hår. Men det må være litt fuktig for å få det bra. Og det er lettest å få til "vrengt" flette, der man fletter under, på henne synes jeg. På meg selv kan jeg flette alle varianter, men jeg har hatt langt hår siden første klasse på skolen, og har alltid hatt ansvar for å ordne meg selv på håret. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Forbanna pariserflettehelvete!
Jeg også. Hestehale.
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Forbanna pariserflettehelvete!Jeg har glatt og ikke veeeldig tykt hår; fletter stadig dette på meg selv (enkel) og musefletter på jentungen. Blir fint det. Men at håret kan ha betydning tror jeg så absolutt.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det der lærer du på notime når du kan flette vanlig flette, Harriet |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Forbanna pariserflettehelvete!Her - den første er vanlig pariserflette. På det andre bildet (Sarah Michelle Gellar) ligger fletta "oppå" håret istedet. (det er bare å flette eh, andre veien. Du skjønner det når du sitter med håret i henda) |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Denne første her - er den fletta "under"? Altså at ein legg lengdene under den midterste lengden? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Forbanna pariserflettehelvete!Jeg øver på syvåringen! Hun har ikke veldig langt hår, men langt nok til å få til ei flette eller to, og nå sparer hun til langt igjen, så da blir det enda mer pining fra mor fremover.
|
|
|
#13 |
|
er her
|
Sv: Forbanna pariserflettehelvete!Jeg kan ikke å flette på meg selv en gang og jeg har hatt langt hår nesten hele livet, så burde vel egentlig kunne det. Min søster gjorde det som oftest på meg, vi kalte det bare innover og utover fletting tror jeg. Om noen år må jeg kanskje dra frem denne tråden igjen for å lære meg kunsten på mageboeren.
|
|
|
|
#14 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Forbanna pariserflettehelvete!Vi kaller det "hodebunnsflette". |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Sv: Forbanna pariserflettehelvete!Ser at det er litt skepsis til hårskum ol her men vil berre tipse om at litt Osis Dust It gjer under for glatte lokker
|
|
|
|
#17 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forbanna pariserflettehelvete!Fuktig hår og litt saltvasspray i, eller mildt hårskum. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forbanna pariserflettehelvete!Har du en parykk/lekeparykk/utkledningsparykk med langt hår; prøv litt på den! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nymotens gammeldags
Over, slik som hun mørke på bildet. Jeg forstår ikke hvordan man fletter under, skjønner ingenting. *dum*
|
![]() |
|
|