|
Se resultatene: Spiser barnehagebarnet frokost i barnehagen på hverdager? | |||
Ja, mer eller mindre alle dager |
![]() ![]() ![]() ![]() |
76 | 31,54% |
Ja, ganske ofte |
19 | 7,88% |
Ja, men sjelden |
27 | 11,20% |
Nei, mer eller mindre aldri |
67 | 27,80% |
H*n hadde gjort det hvis det var "lov". |
0 | 0% |
Annet |
6 | 2,49% |
Både hjemme og i barnehagen |
46 | 19,09% |
Deltakere: 241. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Med at mann står opp over 1 time før turbo, og han er på joggetur og spiser frokost før turbo står opp, og turbo er ikke sulten med en gang han står opp så spiser han frokost når han blir sulten i barnehagen.
![]() |
#3 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Ungen min spiser i barnehagen. Hun er småspist og bruker så lang tid at skulle hun spist hjemme måtte vi enten vekke henne tidligere for å putte i henne mat (og så tidlig vil hun ikke ha noe), eller så måtte jeg begynne en time senere på jobb.
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Vesla spiser så og si aldri frokost i barnehagen siden jeg ikke leverer henne før 9.30, men de sjeldne gangene hun er der i åttetiden spiser hun der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Barna spiser alltid frokost hjemme før vi drar i barnehagen.
![]() |
#6 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Det varierer utfra hvilken vakt mannen har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Lillegutt spiser alltid frokost hjemme. Han er frokostmenneske, i likhet med meg, og bør helst ha mat relativt raskt etter oppstandelse.
![]() |
#10 |
WF: BNBE
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?
Akkurat sånn gjør vi det også. Bortsett fra at Snuppa alltid våkner av seg selv før hun (og jeg) egentlig må stå opp. Men hun vil nesten aldri ha mat når jeg spiser frokost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Jenta mi spiser skjelden frokost i barnehagen. Hun blir skjelden levert i barnehagen før kl 9, så da har vi tid til å kose oss med frokost her hjemme før hun blir levert.
![]() |
#12 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Mine har bestandig spist frokost hjemme før de ble fraktet til barnehagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
♡
|
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Nå som jeg er i permisjon er det godt å la guttene sove så lenge de ønsker og spise frokost hjemme.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Mini, 20 mnd., spiser frokost både hjemme og i barnehagen. 2 skiver kl 0700 og 2 skiver kl 0730 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
*Happy*
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Minsten spiser frokost sammen de to største hver morgen.
![]() |
#17 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Han spiser i barnehagen. De har felles frokost kl. 9.
![]() |
#18 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Mannen leverer som regel i åttetiden, og det er frokost kl 8 og 830 på avdelingene til barna. Jeg har fri hver onsdag, og hvis de skal i barnehagen da, leverer jeg ca 0930 og da spiser de hjemme.
Det er bedre å vere lita og tøff, enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!) Gutt 2002 og jente 2005 Sist redigert av Lykken : 21-02-07 kl 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Når mannen levere, spiser hun i barnehagen. Når jeg leverer, spiser hun hjemme. Siden det er mannen som leverer de fleste dagene, blir det mest barnehagefrokoster.
![]() |
#20 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Minstemann som er A-menneske spiser frokost hjemme med oss og storesøster. Storebror som vi som regel vekker i siste øyeblikk spiser stort sett i barnehagen og bare en sjelden gang hjemme.