|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Mine foreldre kommer til oss. Det blir rolig kveld med kalkun og ett glass vin. Vi har fin utsikt, så vi står i Hagen og ser rakettene fra hele byen.
|
|
|
#2 |
|
både her og der
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi skal feire med to vennepar som har unger på samme alder, og vi går hjem når ungene ikke greier å være oppe lenger. I fjor ble klokka to!
|
|
|
#3 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi er invitert bort til Nenne-familien sammen med Kaija-familien. Var kjempetrivelig hos Kajia-familien i fjor så da regner jeg med at det blir trivelig i år også
|
|
|
#4 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi skal nok være hjemme, tenker jeg. Vi har ofte brukt å ha middagsgjester, men har ikke invitert noen i år. Har ikke tenkt så langt enda, men nyttårsaften er da ikke så langt unna. I fjor inviterte vi spontant naboene etter leggetid til deres og våre barn (vi bor i rekkehus og de hadde med babycall) og hadde det kjempehyggelig! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011
Det Huldra sa.
|
|
|
#6 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi skal feire på hytta til noen gode venner, og jeg gleder meg veldig! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi skal feire hos en nabo, vi blir tre familier. Kjempekoselig og uhyre praktisk å være i nabolaget.
|
|
|
#10 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011I år er vi bedt til to ulike vennepar og velger de vi ikke var sammen med i fjor. Begge parene har barn i passende alder til våre, men dit vi skal i år er det hakket "roligere".
|
|
|
#11 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Jeg vurderer å feire nyttår i "syden" neste år, kanskje i Egypt. Det står kun på pengene, så om vi har råd gjør vi det.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi skal kose oss her hjemme, bare oss fire. Vi synes det er mest behagelig. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Nyttårsaften 2010/2011
Aller helst vil jeg være på en Kanariøy, men det har vi ikke gjort de siste årene. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi skal feire sammen med samme vennepar som de tre foregående årene. Tradisjonen er egentlig feiring på hyttene i Farsund, med nyttårsaften hos dem og grilling i utepeisen 1. nyttårsdag hos oss, men i år må vi holde oss her hjemme.
|
|
|
|
#16 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Nyttårsaften 2010/2011I år blr vi hjemme. Det kommer ett vennepar til oss og de har ei jente på samme alder som Propellen. Det blir fint.
|
|
|
|
#17 |
|
Enda en som trener
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi skal feire sammem med et vennepar, i leiligheten som vi har kjøpt sammen i Spania |
|
|
|
|
|
#18 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Har ikke peiling. Kunne tenkt meg å dra på hytta, men skulle hatt noen å dratt dit med. Har ikke helt oversikt over hvilke venner som skal hvor.
|
|
|
#19 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi skal til mammaen og stefaren min i Namsos, håper at det kommer flere fra familien til oss på kvelden. Mannen skal lage kalkun og vi skal bare kose oss |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi feirer sammen med et vennepar og deres barn. Det gjør vi hvert år. Det er de som disker opp med mat i år, så jeg vet ikke hva som står på menyen. Når det er hos oss pleier vi å ha finnbiff. |
|
|
|
![]() |
|
|