|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi skal feire hos en nabo, vi blir tre familier. Kjempekoselig og uhyre praktisk å være i nabolaget.
![]() |
#43 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Nyttårsaften 2010/2011I år er vi bedt til to ulike vennepar og velger de vi ikke var sammen med i fjor. Begge parene har barn i passende alder til våre, men dit vi skal i år er det hakket "roligere".
![]() |
#44 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsaften 2010/2011Jeg vurderer å feire nyttår i "syden" neste år, kanskje i Egypt. Det står kun på pengene, så om vi har råd gjør vi det.
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi skal kose oss her hjemme, bare oss fire. Vi synes det er mest behagelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi skal feire sammen med samme vennepar som de tre foregående årene. Tradisjonen er egentlig feiring på hyttene i Farsund, med nyttårsaften hos dem og grilling i utepeisen 1. nyttårsdag hos oss, men i år må vi holde oss her hjemme.
![]() |
![]() |
#47 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Nyttårsaften 2010/2011I år blr vi hjemme. Det kommer ett vennepar til oss og de har ei jente på samme alder som Propellen. Det blir fint.
![]() |
#48 |
Enda en som trener
![]() Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi skal feire sammem med et vennepar, i leiligheten som vi har kjøpt sammen i Spania |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
![]() Sv: Nyttårsaften 2010/2011
Aller helst vil jeg være på en Kanariøy, men det har vi ikke gjort de siste årene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Nyttårsaften 2010/2011Har ikke peiling. Kunne tenkt meg å dra på hytta, men skulle hatt noen å dratt dit med. Har ikke helt oversikt over hvilke venner som skal hvor.
![]() |
#51 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi blir hjemme og får som vanlig besøk av en vennefamilie som overnatter. Her er det ikke en rakett å skue - vi hører bare drønnene fra byen. Likevel må vi alltid ut ved midnatt og skåle i sjampanje. Pussig greie.
![]() |
#53 |
Lykkelig nygift.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi gjør som vi alltid pleier, til svigers sammen med resten av familien. Der spiser vi kalkun og masse kaker. Så drar vi hjem til oss selv i 21 tiden, og koser oss med tv og masse stearinlys. Jeg synes nyttårsaften er magisk, ungene får være oppe så lenge de vil og de koser seg med godterier og nye leker. Vi voksne setter også pris på å ha de lenge våkne, kvalitetstid uten å ha noe å stresse med.
![]() |
#55 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi skal til mammaen og stefaren min i Namsos, håper at det kommer flere fra familien til oss på kvelden. Mannen skal lage kalkun og vi skal bare kose oss |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi feirer sammen med et vennepar og deres barn. Det gjør vi hvert år. Det er de som disker opp med mat i år, så jeg vet ikke hva som står på menyen. Når det er hos oss pleier vi å ha finnbiff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi reiser til Gran Canaria på nyttårsaften!
![]() |
#59 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi kommer lander kl 20 på kvelden nyttårsaften etter en uke på Grand canaria. Så vi vurderer og bare være hjemme og kose oss, selv om vi er invitert til et vennepar med barn. Vi tar det litt som det kommer, om vi er sliten etter reisen drar vi bare rett hjem.
![]() |
#60 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi er hjemme og koser oss sammen med ungene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|